Hakutulokset

  1. teya

    Tuntuu noilla ylen ohjelman teiniäideillä olevan rahaa.

    Ainiin onhan meilläkin ato,jonka vakuutukset mies maksaa tuloistaan, niissä kuissa on tosin hieman tiukempaa mutta pärjätään silti.
  2. teya

    Tuntuu noilla ylen ohjelman teiniäideillä olevan rahaa.

    Kiitos paljon :heart:
  3. teya

    Tuntuu noilla ylen ohjelman teiniäideillä olevan rahaa.

    Sanna käy töissä, enkä usko,että asuu kaupungissa. Noista lapsista, mulla ainakin oli siellä ristiäisissä sen verran kiire kun oli haastatteluja ym koko ajan,että onneksi kummitäti viitsi pitää Auroraa, tottakai kuvausten loputtua olin Auroran kanssa. Ja en nyut edes muista mitä muuta niissä...
  4. teya

    Tuntuu noilla ylen ohjelman teiniäideillä olevan rahaa.

    En saa elatusta koska sossuillani on kiirettä hoitaa asioitani - eli hain kyllä sitä 8kk sitten jo. Ja juuri puhuin lukiolaisen kanssa - hän saa tukea mutta EI lainaa. koska ammattikoulussa OPISKELLAAN AMMATTIA. Ja jos tuet leikataan, niin ne menee politiikkaa hoitavien palkkaan ja eiköhän...
  5. teya

    Nollasin aivot, ja katsoin molemmat jaksot teiniäideistä.

    Hah :D Mua nauratti sen takia kun olin justiinsa häpäissyt itseni... Eli siis juuri ennen sitä kohtaa (ei näy kokonaan) pappi sanoi mulle ''teidän vuoronne ottaa kynttilä'' jollon meidän olis pitänyt lukea sellainen rukous (näin oltiin sovittu) noh aloin sitten sitä lukemaan ja pappi huutaa niin...
  6. teya

    Tuntuu noilla ylen ohjelman teiniäideillä olevan rahaa.

    riippuu minkä ikäinen kyseessä. Jos asut kotona kouluaikasi et pakosti saa ollenkaan, ja vanhempien tulot vaikuttavat tukiin. jos muutat opiskelemaan peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle (olet silloin 16v) niin ei et saa. ja 250e EI ole ''helvetisti rahaa'' siihen nähden että en saa...
  7. teya

    Tuntuu noilla ylen ohjelman teiniäideillä olevan rahaa.

    paitsi että lukiolaiset EI saa opintotukea tai opintolainaa :laugh:
  8. teya

    Tuntuu noilla ylen ohjelman teiniäideillä olevan rahaa.

    En tiennytkään että mieheni ja minä olemme eronnut, mutta onneksi 2+ lukee uusimmat juonien käänteet oman suhteensakkin osalta :D -Teija
  9. teya

    Tuntuu noilla ylen ohjelman teiniäideillä olevan rahaa.

    Ei sossut maksa noin kalliita vaunuja kenellekkään... Itse en saa sossusta avustusta,mutta vanhojen vaunujeni mentyä rikki (ostin käytettynä omilla rahoillani) sossuni antoi 250e vaunuihin ja sanoiettä loput tulee maksaa itse... onneksi löysimme sillä hinnalla hyvät yhdistelmät, mutta muuten...
  10. teya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Auroran synnytys käynnistettiin tarkalleen ottaen napanuoran heikentyneen paineen vuoksi. (kävin silloin 1vk välein seurannassa) joten eiköhän siinä ole ollut aika monia asioita jotka siihen on vaikuttanut.. ja ei en tässäkään puolustele,vaan selvensin syytä käynnistykseen.
  11. teya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Joo no minä taidan sitten olla suomen presidentti :laugh:
  12. teya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    ''juuri ja juuri hengissä'' Auroralla oli kaikki hyvin syntyessäänkin niinkuin nytkin. ja olen niin moneen otteeseen jo myöntänyt ja sanonut että tupakointi odotusaikana on paha asia, ja en aijo sitä toisen kohdalla tehdäkkään sitten ja jos ja kun tulee toinen. mutta nyt, on aivan turha enään...
  13. teya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Oot kyllä oikeesti ihme putkiaivo tyyppi. Tottakai on vastuutonta polttaa raskausaikana, mutta mitä sinä siitä NYT puhut,kun Aurora on jo vuoden? En ole koskaan sulta yhtään positiivista kommenttia lukenut,enkä tajua kuinka tyhmä täytyy olla että tekee tänne nimimerkin vain mollatakseen muita...
  14. teya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    oot kyllä ihmeen ärsyttävä nainen, taisit tietää sen itsekkin? :headwall: eikö sulla ole oikeesti elämää vai mikä sua tympii noin perkeleesti? Ja kyllä minä ,Teya (teija) kirjoitan täällä näin tuuppa kuule vaikka katsomaan :D ihme vatipäitä tännekkin tullut lisää...
  15. teya

    Teiniäiti teya

    siihen on kahden ihmisen tulot laskettuna,mutta nykyään saamme n. 1100e max. ja Auroraan ei onneksi enää mene niin paljoa,silloin testailimme allergiamaitoa (apteekin) joten rahaa kului ja oli pakko ostaa vaatteita kun ei sitä kokoa paljon ollut. Nyt menee vain ruokiin va paikkoihin n200e...
  16. teya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Juu siis saamme kyllä asumistukea, mutta siinä ne sitten onkin. Eli teemun opintotuki 220e + asumistuki ja minun kodinhoidontuki ja lapsilisä Aurorasta. Siinä on meidän tulot,m utta sillä pärjätään :) Ja en siis tavallisesti käytä meikkiä oikeastaan ollenkaan - pysyy iho parempana mutta jos...
  17. teya

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    Terve vaan taas arvon kaksplussalaiset. Muistuttaisin teitä sellaisesta asiasta kun kuvauspäivistä, eli siis, sarjaa alettiin kuvamaan vuosi sitten ja vuosi sitten olen näyttänyt aivan erilaiselta. En ole meikannut kunnolla olisikohan kuukauteen, ja meikkaan muutenkin todella harvoin,hiukseni...
  18. teya

    Toivottavasti tämä tv-sarja pienentää aborttilukuja

    ARGGGHHTTT!!! EN OLE IKINÄ OLLUT HUOSTASSA!!!!! Sanon nyt viimeisen ja miljoonannen kerran että minua ei olla IKINÄ huostaanotettu, vaan PYSÄYTETTY kiireellisellä väliaikaisella laitoksella, Kiitos ja kuittaus. -Teija koskinen (lempinimeltäni Teya)
  19. teya

    Teiniäidit sarja alkaa lokakuussa.

    En usko :) Tässä sarjassa ei olla kauheasti kaunisteltu asioita,eikä ole myöskään mikään tekemällä tehty niinkuin monet luulevat. :) Ja toivotaan että näin ei käy, vaikka onhan niitäkin tapauksia aina.
  20. teya

    Teiniäidit sarja alkaa lokakuussa.

    Moikka, minua pyydettiin pistämään mm. tänne ilmoitusta tästä kohutusta sarjasta. Sarja siis alkaa 11.10.'12 kello 19.30, ja tulee jokaisena torstaina kyseiseen kellonaikaan. Teiniäidit YLE TV2 | Facebook Tuolta sivulta pystyy seurailemaan tarkemmin sarjan alkuun liittyvissä...

Yhteistyössä