Hakutulokset

  1. HouseOfSleep

    Rakennustyömaan meteli aikaisin aamulla

    Siis kertokaa mulle, onko sallittua että rakennustyömaalla naapurissamme alkaa meteli jo kuudelta aamulla ja loppuu välillä vasta kahdeksan aikaan illalla? Otin yhteyttä firmaan ja sieltä pahoiteltiin asiaa. Homma jatkuu edelleen. Mihin tästä voi valittaa? Oon jostain saanut sen käsityksen...
  2. HouseOfSleep

    Hirveä neuvolalääkäri! *pitkä avautuminen*

    Rv 28. Ihan hyvillä mielin olin menossa neuvolan lääkärikäynnille. Lääkärin tapasin ensimmäistä kertaa (ja taatusti jäi myös viimeiseksi, vaadin vaihtoa seuraavalle kerralle). Vastassa oli yllättävän vanha (olettaisin eläkeiän jo ylittyneen vuosia sitten) mummo, joka alkuun vaikutti...
  3. HouseOfSleep

    Paha flunssa ja kipeät supistukset(?)

    Eli kysymys kuuluu, voiko flunssa aiheuttaa supistuksia? Rv 23 alkoi tänään. Eilen oli hieman kuumetta ja olen ollut kaameassa flunssassa jo pari päivää. Yöllä heräsin kaameaan kipuun. Se oli viiltävää mutta kuitenkin tasaista, kovaa monen minuutin kestävää kipua vatsalla, navan kohdilla...
  4. HouseOfSleep

    Pakko valittaa ja avautua nyt jollekin!

    Ei voi valittaa livenä kenellekään koska oikeesti mun asiat on todella hyvin. Mutta. En ole juurikaan nukkunut. Mulla on ihan kamala päänsärky päällä. Pitäisi siivota ja pakata reissua varten, kirjoittaa veljelle lappu jossa lukee ohjeet kanien hoitoon ja kukkien kasteluun kun ollaan viikko...
  5. HouseOfSleep

    Mitä kaikkea vauvaa varten kannattaa hankkia?

    Siis esikoinen tulossa, aikaa onneksi vielä kuukausikaupalla siihen hetkeen. Olen vain jutellut veljen vaimon kanssa, joka on kertonut kaikkea kamaa mitä saadaan heiltä sitten vauvalle. Puolista tavaroista en ole kuullutkaan! Kysymys kuuluukin, mitä kaikkea vauvaa varten kannattaa ylipäätään...
  6. HouseOfSleep

    Voi miten suloista!!! *turhis*

    Mulla on siis kaksi kääpiöluppakania, tyttö ja leikattu poika. Ja olen raskaana siis ja kuullut paljon juttua että ainakin koirien käytös saattaa muuttua kun emäntä on raskaana. Nyt oon viime aikoina huomannut että tää poikapupu on alkanut yhä enemmän ja enemmän olla mun mukana kaikkialla...
  7. HouseOfSleep

    Raskaana reissuun....

    Eli mies varasi nyt meille viikon reissun Rodokselle, äkkilähdöllä kun sai aika halvalla ja sattui hyvin lomat yhteen. Mitä kaikkea mun pitää ottaa huomioon siellä reissussa nyt kun olen raskaana (tuolloin rv16)? En ole muutenkaan paljoa matkustellut, kerran vuosia sitten kävin Mallorcalla. Siis...
  8. HouseOfSleep

    rv14, hormonihirviö iskee? :D

    Siis tänään poksui rv 14 ja nyt olen huomannut että muutaman viime päivän aikana olen ollut huomattavasti herkempi kuin muun alkuraskauden aikana. Mielitekojakin on enemmän. Kysymys kuuluukin, että lisääntyykö hormonimäärät näillä viikoilla vielä vai tapahtuuko jotain muuta sillä tavalla...
  9. HouseOfSleep

    Rintsikoista...

    Raskaana olen ja tarttis tukevammat liivit. Voinko ostaa jo nyt valmiiksi imetysliivit niin ei tarvii ostaa monia? Kasvavatko rinnat vielä loppuraskaudessa paljonkin? Mulla siis viikkoja vasta 13. Kuppi oli jo ennen raskautta F, eikä tunnu kasvaneen juurikaan mutta tukevammat liivit tarvitsen...

Yhteistyössä