Hakutulokset

  1. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Heips. Oliks täällä muita istukkabiopsiassa käyneitä? nyt olis 8 arkipäivää pikatestin tuloksista ja sillo lähti heti Turkuun näyte jatkotutkimuksiin.. Nyt tuntuu ettei enää pysty odotella tuloksia ku oksennus tulee jo ajatuksesta et äitipolilta tulee soitto..
  2. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    damys: Madeialta ainakin sai pyytää jäsenyyttä fb-ryhmään :) Ja Madeia laitoin sulle yv:tä.
  3. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Pahoittelut Ambrosia85, on se silti niin väärin :( Ja onnittelut Esikoista vailla, toivottavasti on helppo raskaus tulossa :) Noista peloista nii mä en halua et kovin moni tietäis raskaudesta, sen pahemmalta tuntuis km mitä useammalle siitä joutus kertoa. Tiedän pari joille tullut km rv...
  4. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tsemppiä ultriin! noista äitiysvaatteista ollut puhetta niin ajattelin että ei kai täs oo kiirettä ostaa niitä, kerkesin myydä jo edelliset mutta eilen tunsin selvään missä kohtu on ku se lääkäri kokeili mahan päältä. just se kohta puristaa farkuiskin eli ei oo mitään turvotusta et kai täs...
  5. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Ultrassa käyty, kaikki OK sydän löi yms. Oli vaan jännä jotta se hoitaja meinas et olis 6plus2, ite oon laskenut 7plus3 ja ensin lääkäri kokeili et kohtu vastaa rv10, mä tietty säikähdin et monta siel on :D no lopuks ultras vastas 8plus2 ja yksi murunen möllötteli kohdussa. Eli laskettu siirtyy...
  6. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heips. Ambrosia ei ilmeisesti oo kerinnyt lisätä fb ryhmään ihmisiä ? kun kaveriksi hyväksyin mutta ryhmään mua ei kutsuttu :) Huomenna oon menossa ultraan, pitää varmaan herätä tarpeeks ajois että ehdin pahoinvoida ennemmin :D Neuvola onkin vasta joulun jälkeen, sinänsä tyhmää ku olis...
  7. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Pahoinvointiin oon kokeillut rennietä ja Sea Band rannekkeita, ei auta ainakaan mua :| mut joillekki noi rannekkeet auttaa. Mies toi novellen aprikoosi/jasmiini juomaa, nyt pysyy tälläne vesi sisällä, ku Se hanavesi ei pysy. Saunakin auttaa pahaan oloon, muis raskauksis en oo huomannut mut nyt...
  8. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Hei taas kaikille. Mä en kyllä jaksa kovin usein kirjottaa tät menoa, vointi alkaa paheta vaikka joka aamu ajattelen että jos tänään helpottaa. Pahin on juoda vettä, kaikki tulee heti takas ja tää janon tunne alkaa olla raastava. Maitoa ja tuoremehua saan juotua, ruoka ei onneks kovin usein...
  9. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Itse kerkesin jo selata heinäkuistenkin juttuja, siellä oli hyvin kirjoitettu graavilohesta yms että miksei sitä kannata syödä ja vakuumipakatuista kaloista muutenkin oli siellä juttuu. Käykää lukees sieltä jos aihe kiinnostaa :) Tää ruokakeskustelu on kyl kiva herätellä täs vaihees kun tuo...
  10. P

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Hei :wave: Ilmottaudun mukaan pinoon eli Princessa 26v/3.lapsi ja laskettuaika olis itse laskurilla katottuna 4.8. Oireita on samat kun ennenkin, karmee väsy ja aamulla tulee kerran halattua pönttöä. Illalla taas iltakuvotusta. No ehkä tästä selvitään, jotenkin. Facebookkiin laitan pyyntöä...
  11. P

    *** Toukokuun toivotut 2012 ***

    Kerhoon haluavat, oon hyväksynyt kaikki jotka on täällä esittäytyneet tai laittaneet mulle yksityisviestiä eli te jotka ootte laittaneet kerhoon pyyntöä niin voitteko lähettää yv:tä tai ilmotella täällä tietojanne :) btw, nopeaa toimintaa tuolla ruotsissa, prinsessan nimi ilmeisesti on...
  12. P

    Tytön Ticket oli mennyt rikki päiväkodissa!!!!!!!!

    Meillä 2x ticketin välikausihaalaria. Pienempi vauvamallinen meni ekas pesus (täysin ohjeiden mukaan pesin) rikki, toisen lahkeen kuminauha oli irronnut ja sitä on vaikea korjata kun on siellä sisällä. Valitin tästä liikkees nii sanottiin vaan että olin eka joka valitti. Sitten ostin taas...
  13. P

    Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

    Mä oon itte sitä mieltä että en halua et moni ulkopuolinen tunnistaa, täällä pitää koko ajan muistaa että kaikki mitä kirjottaa niin on kaikkien nähtävillä :) Toki jotkut ei välitä juoruista sun muista jutuista mut joo.. Hyväksyn nyt sut Äiskä4+ kerhoon, käy kirjottaa nimimerkkisi ja...
  14. P

    Toukokuun toivotut *JOULUKUU*

    Omppu5: tästä varmaan pääsee suoraa linkkiä kerhoon Toukokuun toivotut 2012 - Kaksplus voin lisätä sut mut muista esittäytyä edes kerhon jäsenlistaan parin viikon sisään niin pysyt mukana :)
  15. P

    Raskauden keskeytys sikiöpoikkeavuuksien vuoksi rv 15-20

    Kiva että täällä on muitakin joilla samoja kokemuksia. Mulla on pelko päällä kun odotetaan täs tuloksia kun 50% sikiö on sairas. Meillä on perinnöllinen tauti kysees jonka ei pitänyt olla perinnöllinen mutta kävin nyt varmuudeksi testeissä ja paljastu että oon geenivirheen kantaja.. Nyt siis...
  16. P

    Toukokuun toivotut *JOULUKUU*

    Laitetaas tähänkin pinoon että halutessasi tuohon vain jäsenille näkyvään toukokuisten kerhoon lähetä mulle yksärillä viestiä. Sen jälkeen kun olet hyväksytty niin kirjoita ainakin tietosi kerhon jäsenlistaan niin pysyt kerhossa mukana. Jokainen kirjoittakoot siitä eteenpäin niin usein/harvoin...
  17. P

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Heippa tänne puolellekkin! oon nyt päätynyt siihen että kaikki jotka tahtoo tästä eteepäin kerhoon niin saa lähettää mulle yksärinä pyynnön jossa kertoo jtn itestään koska viime aikoina kerhoon liittyneet ei oo kertaakaan kirjotellut, et mä haluan varmistua siitä ettei sinne liitytä vaan...
  18. P

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Heips, oon hyväksynyt taas lisää porukkaa tuonne suljettuun ryhmää ja Nanamamako kyseli nii kävin kattoos nii oot kyllä jäseneksi hyväksyttyjen joukos :)
  19. P

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Kävin hyväksymässä porukkaa tuonne suljettuun ryhmään, vielä on tilaa :) Liikunnasta oli puhe niin pelaaks kukaan salibandya tai vastaavaa? Ootteko jo jättäny jotai liikuntalajeja pois raskauden takia? Mä ny oon pitäny kaikesta taukoa huonon olon takia mut vois taas yrittää tehdä jotain mitä...
  20. P

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Ja luultavasti saan hyväksyttyä teidät huomenna kun palaan koneen ääreen, nyt lähden kohtapuoliin vkl viettoon :D

Yhteistyössä