Hakutulokset

  1. D

    Syyskuun söpöliinit <3 Joulukuu

    Moikka kaikille! Täällä kans yks plussannut joka tulee joukkoon mukaan! :) toisesta kierrosta napsahti. LA 7.9.2015/desire_/27/2/K-HKS Ekasta ei ollut muita plussan jälkeisiä oireita kun kauhia nälkä ja huono oli mutta nyt on koko päivän tuntunut mahassa hassulta. Ei ole kipeä, mutta...
  2. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Dotcom sain tuollaisen tuloksen pcstä toissapäivänä. Tai jopa vähän haaleamman! Ja tänään päiväpissasta selkeät punaiset viivat <3
  3. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oon tosiaan saanu tolla sofilla haamuja.. Tein tänään pc:n ja testipaketissä oli 3 testiä, se ties että nyt tarviin :D tässä tulos testiajalla: image Tänään kp 28/26-33. Eli kyllä se sofi oikein näytti :)
  4. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Pisamapeikolla tänään plussa! :) Tässä tänään sofin erittäin herkkä testi. image Juuri testiajan jälkeen kun jumituin keittiöön. Antaako noitosissaan tollasia viivanpaikkoja.. Pitää ostaa joku erimerkkinen, vaikka alkuviikosta.. Kp 26 ja dpo 11
  5. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Jep! Musta tuntuu että ihan minkä tahansa muun testin teen kuin PC:n niin saan jonkun haamun. PC testiin en oo koskaan saanu mitään. :D Ihmismieli on kyllä hauska mitem ei voi olla testaamatta vaikka tietää että ei siitä synny kuin lisää mietittävää tai harmia :D mut ei pysty.
  6. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    :D mun mielestä tuossa sofin herkässä testissä on vaan todella röyhkeä viivanpaikka! Eihän voi olla edes mahdollista että testissä näkyisi mitään.. Toissakierrossa sain todella vahvan ja värillisen viivan RFSU n testiin, liekitin silloin jo miehellekin :( nyt tiedän kuinka nuo testit haamuilee...
  7. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä testaukset jo käynnissä.. Yritin oottaa dpo 10 saakkamutta; ei pystyny!! :D Dpo7? Testinä sofin herkkä.. Onnistuukohan nyt Aijaan käyttö.. Tosiaan vasta kp 22/28 ja dpo 7 joten :D Jos vaikka alkais paistelee kinkkua!
  8. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä kp 36/26-28 ja testi nega.. ( ne kaikki miljoonat mitä oon tässä viikon ehtiny tehä) Mihin helkattiin mun menkat on hävinny?! Huoh!! Tunsin ihan selvät oviskivut kp 20 ja limat (jotka yllätti kun luulin että oli ollu jo kp12 ovis) tähän oviksen metsästykseen ei kyllä enää yks paketti...
  9. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tänään 28/26-28 eikä tätiä vielä näy. Eilen aamulla ihan järkyttävät vatsakivut että eiköhän se tulossa ole. Alkais nopsasti, että pääsis uuteen kiertoon! Paljon onnea sohvi ja muut plussanneet <3
  10. D

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Terve kaikille! Oon seuraillut teitä ja nyt uskaltaudun joukkoon mukaan kun alkaa omat tikuttelut olla yhtä järjettömiä ???? Ennestään yksi lapsi ja toista kovasti toivotaan. Nyt yk 2 ja kp 26/26-28. Ovista en tikuilla oletettuun aikaan löytäny, mutta viikko oletetun oviksen jälkeen tuntui...
  11. D

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Aika hyvä Epa! 41+4 ja Huomenna yliaikaiskontrolli ja varmaan ainot mikä kypsyny on yläpää :D
  12. D

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    No voi blaah.. Tunturihilla Täällä kans ehditty jo 40+6,Tuntuu ettei omaa vuoroa näy :D Joka viikko lakanoita vaihtaessa ja siivotessa mietitty että jää viimeiseksi siivoukseksi, mutta ei. 40+6
  13. D

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnittelut kaikille vauvan kotiin saaneille =) marulin kertomusta lukiessa kyllä kyynel vierähti silmäkulmaan, voi että!=) Uskomatonta, kuinka erilaisia synnytyksiä on ja myös kaikki kokee synnytykset niin erilailla! Mulla joskus reilu 4 viikkoa sitten neuvolalääkäri sanoi että "Joo ei tämä...
  14. D

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Huomenta! Nyt on viimeistään pakko kirjoittaa kun maaliskuussa ollaan! Olen seuraillut aktiivisesti kirjoittelua täällä, mutten saanut mitään kirjoitettua! Niin paljon jo vauvoja syntynyt, ihanaa! Kertokaa tännekin synnytyskertomustanne,kun ehditte, niitä on todella mukava seurailla...
  15. D

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Mulla oli eka neuvola elokuun alussa ja seuraava on lokakuun puolessa välissä. Ettäs tälleen!melkeen 2,5kk väliä, mutta samapa tuo, turhaa mie siellä kävisin turhia höpöttelemässä , aina voi soittaa jos jotain ihmeellistä kysyttävää on. Ehtii siellä ravaa sitten loppupuolella. Ja olen siis...
  16. D

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Vilunen sulla on samana päivänä LA, kun mulla :) On aika sama fiilis kun sulla! Oon kans odottanu et tulee se päivä kun hypin riemusta, mutta oon ihan jäät hatussa. Ja oon kysyny mieheltänikin, että miks en oo kans nii tohkeissani kun sukulaiset tästä raskaudesta.. oon innoissani JOO, mut en...
  17. D

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Täällä loppui pahoinvointi seinään 2 viikon oksentamisen jälkeen! JEE! Miten onkin nii iloinen kun ei oo pää pöntössä koko ajan hihhih!! Pahoinvointilääkkeellä sain pysymään veden sisällä. :D Neuvolassa käyty, ei siellä kummempaa, nyt ultraa jännitetään =) Ehkä ton ultran jälkeen jos...
  18. D

    Maaliskuun muruset 2012

    Lina81 Tuli tuo sun teksti just ku mun suusta! :D Nyt oon 2 päivää oksentanu, tästä tulee varmaan 3. Pv. Oon hämmentäny autonajajiakin bussipysäkillä pää puskassa. Eilen ei ollu toivoakaan päästä töihin: en voi kun itkeä, oksentaa ja nukkua :( Lääkäriltä kävin eilen hakemassa lohtua...
  19. D

    Maaliskuun muruset 2012

    Huomenia! Täällä on järjettömän huono olo! Väsyttää, en saa mitään aikaiseksi, itkettää ja olo on niin huono et pitää välillä laskee sekunteja kuinka kauan pystyy pitämään sisällään. En niinkään oksentele vaan pystyn pitää sisälläni, huono olo ja huimaa!! huhhuh! miten mä ikinä selviin...
  20. D

    Maaliskuun muruset 2012

    Moikka taas! Täällä varattu neuvola ja saatu se elokuun alkupäiville=) desire_ 23v, 1., LA 15.3, NKL Oksentanu en oo, mutta joka päivä hetken verran kipeä olo, niinku olis tulossa flunssaan, hiki valuu Lääh! Ja tunteet heittelee itkusta onneen! :D 5+5

Yhteistyössä