Hakutulokset

  1. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Kiitos kaikille lohdutuksesta. Ei auta kun suunnata katse tulevaan. Harmittaa kun toive lasten ikäerosta ei välttämättä toteudu. Neitä näpsän äiti mulla tais olla myös varhainen keskenmeno. Tänään vasta kp 1. Eilen rusehtavaa vuotoa mitä ei ikinä ole tullut. Eilen ja tänään kovat kivut mitä...
  2. S

    Kuvia plussatesteistä

    Täällä myös tän päiväinen testi nega ja tuhruttelu alkoi :(
  3. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Olin niin varma että vahvistuis. Nyt tulee punertavaa valkkaria,eli se siitä.
  4. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Tänään nega 25 herkkyys testillä :(
  5. S

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Tänään nega 25 herkkyys testillä :( Onkohan toivoa?
  6. S

    Kuvia plussatesteistä

    Poikkka kyllä minäkin jotain näen. Mitenkäs tämä, testiajan sisään. Kyseessä puikko jonka olen avannut.
  7. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Testaan huomenna jos uudet testit tulee postissa. Vielä en uskalla tuota plussaksi sanoa :|
  8. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Tänään on dpo 11. Testin herkkyyttä en tiedä. Tuli kyllä testiajan sisällä.
  9. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Laitanpa tämän tännekkin. Eli tänään tehty puikko jonka avasin :ashamed:
  10. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Uusi yritys
  11. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Onnistuikohan
  12. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Mitenköhän saisin kuvan liitettyä tänne? Tein tänään r-testin ja testausajan sisällä hailakka esihaamujen haamu. Tiedän että testasin liian aikaisin mutta en voi itselleni mitään :ashamed:
  13. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Täällä myös loppukiertolainen :wave: Eilen dpo 9 tuli pyyhittäessä kirkasta verta. Luulin, että menkat alkaa. Mutta ei vielä ole alkanut. Koko ajan saa olla tarkistamassa kun tuntuu, että alkaa. Samanlaista kipuilua kun menkkojen alettua. Olen kyllä kiitollinen jokaisesta päivästä minkä saan...
  14. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Tänään tuli hieman veristä vuotoa. Ei ole tullut enempää mutta uskon, että tässä ollaan menossa kohti kp 1:stä. Ihan liian aikaisin, tänään dpo 9!! Ollut aikaisemminkin lyhyt luteraalivaihe. Voi olla, että täytyy varata yksityiselle gynelle aikaa. Oon yrittänyt googlettaa asiasta ja viittais...
  15. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Mulle vois päivittää kp 25/29. Nyt on tullut repäisykipuja sekä rinnat aristavat hieman (tai jonkinlaista tuntemusta). En vaan vielä uskaltais sanoa mitään koska niin aikasta, että tuskin viittaavat raskauteen kun ei sitä hormooniakaan vielä erittyis. Tänään dpo 8. Neiti näpsän äiti...
  16. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Tyllerömamma tiedätkä mikä dpo menossa? Itse silloin kun raskauduin sain vasta dpo 12 todella hailakan haamun herkällä testillä. Silloin kokeilin myös ovistestiä ja tuli vahva viiva.
  17. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Lepikonheta toivotaan, että vahvistuu. Tiedätkö dpo:n? ).( ovis bongattu to, eli nyt dpo 2. Viikonlopun yli menee varmaan kevyesti mutta ens viikolla alkaa päivät kulumaan hitaasti. Tosin nyt liikakin tekemistä ja ajattelimista.
  18. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Pöhköfantti :flower: Lisää näitä :heart:
  19. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Pikaista ).( päivitystä, ovis taitaa olla tänään. Eilen testiin melko vahva viiva ja nyt sit kunnon nippailut. Talletuksia tehty ja tulosta odottelemaan.
  20. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    LiLy minä olin raskaana (rv 11) thaimaassa. Hyvin meni matka kun pahoinvointi loppui juuri sopivasti. Olin aika tarkka mitä söin. Jostain luin, että salmonella on siellä aika yleinen kananmunissa. Ja jokapaikassa tarjoiltiin hieman raakaa munakasta, jäi syömättä. Mihin päin olette menossa?

Yhteistyössä