Hakutulokset

  1. M

    yö pulloilu

    \ meillä kans poika 1.6v heräiee 1-1.5t välein n.4x yössä!!ja nukahtaa ainoastaan maitopulloon:(meil on kyl ollu korvatulehus kierre koko ajan... :'(
  2. M

    1v sanasto

    :attn: meillä 1.6v sanoo PAPPA,MOPO,PALLO mut ei noita "tärkeitä"sanoja meille vanhemmille ÄITI TAI ISIÄ:(
  3. M

    NYT RIITTÄIS MULLE

    \ -kiitos vinkistä minä ainakin kokeilen sun neuvoa :hug:
  4. M

    kasvukipuja..

    meillä kanssa neitonen 5v valittaa alku illasta jalkojaan :'( annan suosiolla särkylääkettä,koska itselläni on ollut pienenä kans pahoja kasvukipuja :(
  5. M

    Unikouluttajat

    :attn: moikka kaikille!mulla on kans sama tilanne :( mulla on 3 lasta 2 vanhempaa lasta nukkuu eri huoneissa,kun me..ja nukkuvat yön heräämättä =) mutta tämä meidän nuorimmainen 1.6v ei nuku yötään heräämättään :ashamed: meillä ei poika syö tutia vaan sen tutin siaan hän haluaa maitoa :/ en ole...
  6. M

    perhekoko

    mulla 6v poika ja 5v tyttö edellisestä avoliitosta ja 1.5v ikäinen poika on nykyisestä parisuhteesta =) kaikki saman arvoisia uudelle miehelleni =) välillä pientä kränää kun en anna isännän huutaa "mun lapsille" :laugh:
  7. M

    Paljonko teillä maksetaan?

    saan elatusmaksuja kahdesta lapsesta YHTEENSÄ VAAN 236.90e kuukaudessa!!!eli minimi!
  8. M

    masennustakohan.....

    toivon että hakisit apua PIAN!!!olen kokenut itse raskausajan masennuksen -99 vuonna kun sain ensimmäisen lapseni.olin itkuinen en suostunut kavereillenikaan puhua hermot oli tosi kireällä,kun poikani oli koliikki :o poika itki minä itkin ukko huuti minulle et mitä sinä uliset jos poika...
  9. M

    Savu nousee korvista, sisältää siis valitusta

    mulla on periaatteena ollut aina se,että lapsil on ehjät ja ennenkaikkea lämpöset ja puhtaat vaatteet...tietenkin ite haluan kans kulkea ehjissä vaatteissa ettei lasten tarvitse hävetä oman äidin kans kulkemista!mut jokainenhan tekee rahoillaan mitä lystää.se vaan on minusta VÄÄRIN jos se raha...
  10. M

    harrastatko kuviokelluntaa tai kengänpohja hierontaa??

    itse olen kellunut jo 1,5 vuotta ja hieronnassa olen käynyt vasta 3 kertaa,totuuden nimissä voin sanoa kaikille kiinostuneille että on ollut todella antoisa ja kiinnostava kokemus...??tämän kirjoitti j-mäkipää suolta
  11. M

    potalle?

    poika on käynyt potalla enimmäkseen kakilla pissi saattaa siin ängetessä tulla odottamattakin...lelu yms.juttuihin ei ole ollut tarvetta poika alkaa vääntämään kakkaa laitan saman tien potalle istumaan ja tehty :) 1.5v poika kaataa kakan itse äitin avustuksella pönttöön ja vedetään vessa pesemme...
  12. M

    Minä verran rajoitatte taaperoidenne tekemisiä?

    pistän vähän jatkoa tohon eiliseen...mun 1.5v ikänen poika on kylässä tosi kiltti ei ole ongelmia vielä ainakaan tullut..moni sanookin että onko sun poika aina noin kiltti?siihen sanon aina että hän on vieras korea =) mun kaveri piiriin kuuluu äitejä kellä suurimmalla osalla on 3lasta ja...
  13. M

    Onko mies parantunut vaihtamalla?

    minulla itselläni on 2lasta ensimmäiselle ukolleni joka oli 31v.kun erosimme...nyt mulla on 26v.mies jonka kanssa minulla on yhteistä taivalta 3v.ja meillä on 1.5v yhteinen lapsi kyllä täytyy sanoa että ei ainakaan minun kohdalla ole paljoa parantunut mies,tosin turpaan en ole näiden 3vuoden...
  14. M

    onko kellään muulla tosi iteppäistä 5v.tytöntylleröä???

    kiitos vastanneille =) ja eiköhän me tästä selviydytä ;) ainakin 18v on meillä kamppailua jäljellä...ja moni on kyllä sanonut että pientä se vielä on,mutta sit ne harmit ja huolet vasta alkaa,kun tämä murros ikä alkaa :whistle: mutta eikö ole jännä juttu että minä en ainakaan muista minkälainen...
  15. M

    Onkohan tää ihan normaalii...

    mulla oli samanlainen tilanne mun pojan kans..jos päivänkin olin käymättä mummolassa ni ei tasantarkkaan liikahtanu mun sylistä mihkään kahtoa tuijotti vaan mummoa.no mummu alko puhumaan sit alko huuto :o mut se meni ohi 1.7kk ikäsenä,toisella eikä kolmannel lapsellani ollut moista...
  16. M

    Minä verran rajoitatte taaperoidenne tekemisiä?

    meillä 1.5v ikäinen poika kyllä pitää tämän äidin visusti liikkeellä...kun selän käännän keittiössä on poika jo pöydällä seisomassa!!!minä ainakin olen joutunut hakasia ostamaan wc:n oveen vaatekomeroon...joka paikkaan kerkiää ja varsinkin,kun on kielletty monta kertaa ettei saa...
  17. M

    onko kellään muulla tosi iteppäistä 5v.tytöntylleröä???

    haluaisko joku jakaa kokemuksia 5-vuotiaitten tyttöjen tempperamenttisuudesta?onko kellään muulla samoja ongelmia ulkovaatteiden pukemisessa..esim:äiti,hanska on huonosti :'( äiti,lahe ei mene kunnolla :'( onko kellään näitä ongelmia??
  18. M

    te jotka myös kotona

    joo sitä arjen pyöritystä...mulla on 6v poika joka on esikoulussa menee aina 8.00 kouluun.no sit mul on tyttö tänään täytti 5v.ja 1.5v poika.olen aina sanonutkin että miten mun kolmella lapsella onkin niin erillaiset luonteet...aamul on kouluun vietävä poika oli sit pakkasta -30.no sit ku pääsen...

Yhteistyössä