Hakutulokset

  1. heidip*

    3:tta odottavien ryhmärämä - Mitä kuuluu?

    Odottajien puolella ketju kuivui kasaan aikoja sitten, mutta mitä kuuluu viipulainen, Sonay, Mammi78, Poikien äippä ja Kiehinen sekä muut kolmatta odotelleet? Eksyisiköhän tähän ketjuun muitakin kolmatta lapsiaan odottaneita? Kuinka arki muuttui kolmannen lapsen myötä? Meille syntyi kolmas...
  2. heidip*

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tiistai 31.3.2015 aktiiviset kuumeilijat nimimerkki ikä kp yk lapset Juli87 27 50/28-34 yk6 -10 ja -13 Tuulentavoittelija 20/26 yk6 -09 ja -11 Kiiltokuva 23 19/30-32 yk2 -09 ja -09 wavee 27 ??/28...
  3. heidip*

    Maidontulo lähellä laskettua aikaa?

    Olen nyt käynyt läpi labrat ja ultran, tulossa vielä mammografia. Kaikki tulokset ja tutkimukset olleet ok, silti maitoa on tullut rinnoista jo 3-4 viikkoa. Olen tätä itsekin pohtinut ja kun hoitajakin sitä mietti, niin onkohan teillä kokemusta tai tietoa? Sain keskenmenon joulukuussa -13...
  4. heidip*

    Alkuraskauden Galluppia

    1. Mikä ehkäisy teillä on ollut käytössä ennen raskautumista? 2. Kauanko yrititte saada lasta alulle? 3. Mikä oli ensimmäinen merkki / raskausoire, josta aavistit olevasi raskaana? 4. Oliko sinulla kiinnittymisvuotoa? 4a. Jos vastasit kyllä, montako päivää tuohon meni mahdollisesta...
  5. heidip*

    G: Mitä annatte joululahjaksi 6-7v kummiPOJILLE?

    Jos tällä saisi lahjaideoita yhteen pinoon. Sama juttu joka vuosi, pojille hankalampi keksiä lahjoja.
  6. heidip*

    Hei Bloggerin käyttäjät!

    Kertokaapahan yksityiskohtaisesti miten saa blogitekstin keskitettyä? : / Kiitos :flower:
  7. heidip*

    Minkä ikäisenä lapsi oppinut pyöräilemään ilman apupyöriä?

    Tyttö vai poika? Kuinka opetitte? Meillä on 5½v tyttö ja edellispäivänä kokeiltiin kaverin lapsen pyörällä, josko ilman appareita ajaminen onnistuisi ja kävihän se yllättävänkin helposti. Tein vielä tytölle selväksi, että jos kaatuu niin se ei haittaa ja varmasti sattuu, niin ei tyttö...
  8. heidip*

    Luoton lyhennys vs. 5% säästö - kumpi tärkeämpi?

    Olen nyt siinä elämäntilanteessa, että olen ostamassa omaa asuntoa. Tosin lainan saa vasta syyskuussa erinäisistä syistä johtuen. Nyt onkin tällainen kysymys: Itselläni on joustoluottoa n. 8000€ verran (normilyhennys 440€/kk) ja opintolainaa n. 4000€ (ei lyhennystä). Asuntolainaa hakiessa...
  9. heidip*

    Pääseekö vauva (alle 1v) Sea Lifeen ilmaiseksi?

    Olisimme kaverin kanssa menossa Linnanmäelle ja noita alekuponkeja selailen eikä mistään saa tuohon suoraa vastausta. Eli toisin sanoen pääseekö huoltajan sisäänpääsymaksulla?:confused:

Yhteistyössä