Hakutulokset

  1. M

    Ebayn käyttäjät!?

    Kertoisiteko kokemuksia? Miten toimii maksu/lähetys/vastaanotto? Onko ollut ongelmia? Onko edullisempi kuin huutis?
  2. M

    Talvihääpaikkoja Saarijärvellä????

    Martinkievari? Tosin ei taida olla saarijärvi-multia suunnalla kun enemmän Saarijärvi-äänekoski? mutta se on hieno paikka,vanhaa latotyyliä ja siellä tekevät ruuatkin jos haluaa.
  3. M

    Te joilla on erityislapsi,esim autismi tms

    Lapsi on kotihoidossa. Neuvolassa ei ole sanottu mitään. Luin erästä lähdettä joka kertoo Frax-oireyhtymästä. Siinäkin oli tuosta heijauksesta ja muusta paljon. Itse äitinä ole myös sellainen että tutkitaan jne,eräs lapseni on vilkas mutta ei löydetty mitään,puhe tuli myöhässä ja nyt...
  4. M

    Te joilla on erityislapsi,esim autismi tms

    Eikä minulla ole itselläni kokemusta erityislapsista,vain se mitä jotkut tutut ovat puhuneet,mitä olen lukenut ja jne. Siksi kysyin täällä koska varmasti täällä on juuri ihmisiä jotka osaavat omalla kokemuksella vastata.
  5. M

    Te joilla on erityislapsi,esim autismi tms

    Kun tämä onkin se pulma, vanhemmat eivät epäile mitään. itse taasen näin heti että lapsi ei ole normaali koska itselläni on lapsia sekä paljon kokemusta lapsista.
  6. M

    Te joilla on erityislapsi,esim autismi tms

    Lasta pidetään aivan normaalina. Puheesta tms eivät ole huolissaan,lapsi on vain villi heidän mielestään. Miten tämän asian ottaisi esille niin ettei perhe suuttuisi? onhan kyse heidän ainokaisesta kullannupusta. Lapsi ei siis edes toisten lasten kanssa yritä kommunikoida. komentaa muristen ja...
  7. M

    Te joilla on erityislapsi,esim autismi tms

    Tahtoisin kuulla että minkälaisia lapsia teillä on ja miten hän on erityinen? Miten häntä ruvettiin tutkimaan? Esiintyykö "pakkoliikkeitä"? Ikä silloin kun ruvettiin tutkimaan ja ikä nyt? Tuttavallani on 2vee lapsi joka ei puhu mitään muuta kuin äiti. Häneltä jos kysyy että onko nälkä...

Yhteistyössä