Hakutulokset

  1. Styper

    Muita joilla lapset -09 -10 ja -11??

    Hämeenlinnassa asutaan :)
  2. Styper

    Muita joilla lapset -09 -10 ja -11??

    Onhan tää välillä aika vauhdikasta mutta meillä lapset ollu tosi helppoja vauvoja ja tyytyväisiä leikki ikäsiä. Eikä oo sairasteltukaan tässä 2v7kk aikana kun esikoinen yhen korvatulehduksen. Varmasti monella esim koliikki vauvan vanhemmalla on rankempaa kun meillä on koskaan ollu.
  3. Styper

    sisarusten ikäeroista..

    Meillä esikon ja tokan välillä ikäeroa 1v5päivää. Ja ei ollu musta rankkaa/vaikeeta/haastavaa. Molemmat ollu helppoja tyytyväisiä vauvoja ja taaperoita. Syöneet nukkuneet ja leikkineet hienosti. Nykyään kun muksuilla on ikää 2v4kk ja 1v4kk niin on jo tosi helppoa. Molemmat syö ite jne. Leikkivät...
  4. Styper

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    Mulla ei oo ollu ollenkaan pahoinvointia tai mitään muutakaan mut tänään alko närästää! Kahessa edellisessä raskaudessa ei oo ollu mut nyt tää on ihan kamalaa :(
  5. Styper

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä kohta 22v mies 23v. Elokuussa tulee 5v täyteen. Nyt kaks lasta -09 ja -10 ja kolmosen la joulukuussa
  6. Styper

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    oon joo siellä vieläkin samalla nicillä :)
  7. Styper

    Muita joilla lapset -09 -10 ja -11??

    Itsellä ikää 21v esikoinen on 2v3kk ja nuorempi 1v3kk. Nyt tän ylläri kolmosen laskettu aika on 14.12 :)
  8. Styper

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    Täälä kanssa yks joulumasu. Kolmosen laskettu aika on 14.12. Aikasemmat lapset on 2v3kk ja 1v3kk :) Itellä ikää 21v

Yhteistyössä