Hakutulokset

  1. aiti85

    papilloma

    tyttäreni on nyt 2v 3kk, ja sairastaa papilloma virusta. joka on hyvän laatuista kasvain kudosta. tauti esiintyy tytöllä kurkussa. likkaa on leikattu nyt 13kertaa,nukutuksellisessa,laser toimenpiteessä. papilloma,levisi tosi nopeasti,ääni huuliin,kurkun päähän,henkitiehen. että jouduttiin...
  2. aiti85

    moikka

    terve
  3. aiti85

    kirjeystäviä :)

    moikka! haluaisiko joku kirjoitella kohta 21-vuotiaan tytön/naisen kanssa. perheeseeni kuuluu 4kuukauden ikänen poika, mies ja koira. arjen kuulumisia olisi mukava vaihdella :) laita vaikka sähköpostiosoite tänne niin laitan ensin siihen postia tulemaan :)
  4. aiti85

    Vaavi täytti eilen 1v!

    HEI! :wave: :wave: Olen uusi tällä puolella.. Vauvani täytti eilen vuoden, jotenka aattelin tulla moikkaamaan ketäs täällä onkaan.. Moikka moi vaan kaikille ja oikein hyvää iltaa!! -äiti 85 ja poika 07/05 :heart: -
  5. aiti85

    mesekavereita :)

    kaipailen mesekavereita ajatusten vaihtoon. olen toukokuun alussa syntyneen pikku miehen onnellinen äiti :heart: kertokaa jotain itsestänne ja laittakaa meseosoite mukaan niin lisään nimen listalle =)
  6. aiti85

    Jyväskylä ja lähiympäristö..

    En tiiä kuuluko tämä tänne, mutta aattelin kuitenkin kirjottaa.. :D Kaipaako kukaan Jyväskylän seudulta kesäksi lapselle hoitajaa?? Tai vaikka heti? viikolla, viikoloppuisin, iltasin?? ihan milloin vain?? :attn: :attn: JOS TARTTET, LUE TÄMÄ!! :attn: Oon itse 10 kk ikäsen pojan kotiäiti, jonka...
  7. aiti85

    Jyväskylä, lähiympäristö ja koko suomi!

    Hei Olen 21-vuotias, 10 kuukauden ikäisen pojan äiti Jyväskylästä. Asutaan Lohikoskella ja mies tekee pitkää päivää..Myös pieni Hirmu löytyy (lue: koira, uros.. :)) Olen paljon poikien kanssa kotona.. Kaipailisin mammakamuja, joiden kanssa turista vaikka säästä, :D kun tuntuu, että kaikki...
  8. aiti85

    jälkivuoto

    haluaisin tietää että onko ihan normaalia jos jälkivuoto on kestäny kolme viikkoa ja vieläkin vuotaa vähän? kuin kauvan muilla on kestäny?
  9. aiti85

    Istuimet!!

    Mistähän saisi halvalla hyväkuntoisia ja vähäkäytettyjä istuimia sekä autoon, että pyörään??? Olikkäs olisi tarvetta uudelle istuimelle autoon (10 kg ylöspäin/ yli 1 v.) JA istuimelle polkupyörään.. :D
  10. aiti85

    NOLJAKKA-JOENSUU

    oon 6kk vanhan tytsyn äibbä etin ystävii oon ehkä hieman ujo vieraiden seuras ainaki näin alux..ois, kiva saada kahvi ja lenkki seuraa ja muutenki ois kiva jutella aika käy joskus päivällä pitkäks
  11. aiti85

    Nuoria äitejä??

    Hei olen 21-vuotias jyväskyläläinen 8 kk ikäisen pojan äiti. Mies tekee pitkää päivää ja vuorot on heittelee miten sattuu.. Olen siis paljon kotona pojan ja n.2 vuotiaan koiran kanssa. Kaipaisin saman ikäistä ja "samassa" tilanteessa olevaa äitiä juttu kaveriksi. Mailia / meseä voi...
  12. aiti85

    uusii ystävii muista äideistä joensuusta

    oon 3kk ikäisen tytön äiti etsin noljakan läheltä ystävii,lenkki seuraks jne.. oon asunu kesästä asti noljakassa mutta eipä ole oikein ystävii
  13. aiti85

    etsii k-kamui

    oon vähä yli 2kk ikäisen tytön äiti ja kaipaisin kirje kamuja muista samanikäisistä äideistä tai nuoremmista laita osoite e-mailiini ja kertokaa itestänne niin vastaan peto_85@suomi24.fi
  14. aiti85

    kirjekavereita nuorista äideistä

    Hei! Täällä 20-vuotias pienen tytön äiti kaipaisi kirjekavereita muista nuorista äideistä. =) Voit ilmoittaa osoitteesi mun sähköpostiini niin laitan kirjettä tulemaan! eeza@suomi24.fi
  15. aiti85

    Vinkkirinki

    Hei tuli tässä mieleen, et laitettaisko sellanen rinki kiertoon, jonne vois koota erilaisia hyväksii koettuja vinkkejä keittiöön ja ruuanlaittoon?? VINKKI 1: Mun vinkki on sellanen, jonka oon eräässä työharjottelussa oppinut.. Meidän piti puristaa joku litra limemehua.. No niitähän sitten...
  16. aiti85

    mesekavereita??

    oon 20v äiti etelä-suomesta. meidän perheeseen kuuluu tyttö 7kk. jos juttuseura kiinnostaa niin kirjotelkaa! =) kirsukka_85@hotmail.com
  17. aiti85

    joko kouluun?

    Eli kun poika synty (9.3.-05) mulla jäi koulu kesken parilla jaksolla...juuri nyt niistä toinen olis menossa ja aattelin käydä sen jakson nytten, mutta onko muiden mielestä liian aikasta mennä kouluun...?! Opettaja kylläkin sanoi että ei tarvi kokoaikaa olla koulussa, saisin etätehtäviä jonkin...
  18. aiti85

    Maili kavereita!

    Olen kohta vuoden ikäisen tyttelin äiti. Haluaisin suunnilleen saman ikäisistä äideistä mailikavereita. Olen 019 alueelta... Laitathan viestiä, maili osotteen kanssa.. =)
  19. aiti85

    Miehellä kriisi tai masennusta?

    Mä en tiedä mitä mä teen tai mistä oikein kysyisin neuvoa.. Mieheni ei jaksa tehdä mitään koskaan. Meidän suhdekin alkaa rakoilla. Mieheni ei huomioi mitenkään, osoita rakkautta tai mitään. Kyllä hän sanoo rakastavansa minua ja että haluaa olla mun kanssani. Mut siihen se sitten loppuukin...
  20. aiti85

    Kuopion seutu!!

    Täällä ois yks äippä jolla on yksinäistä kun mies päivät töissä eikä oikein ystäviä vielä täältä. Mulla on kolmekuukautinen tyttö. Mulle voi pistää sähköpostia: makezone@hotmail.com tai kirjottele tänne palstalle niin ois kiva tavata.

Yhteistyössä