Hakutulokset

1. L

Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Täällä olisi myös Epi-no plussa myynnissä. Melko vähän käytetty, täysin toimiva ja huolellisesti putsattu. Hinta 60 e plus postikulut. Laittakaa yksäriä jos kiinnostaa. Sain esikoiseni elokuun lopussa. Jonkin verran kerkesin treenata ennen synnytystä, mutta sitten pari viikkoa ennen...
  2. L

{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Nepolle tsemppiä synnytykseen, jospa se vauva sieltä tänään tulis! Onnea kaikille vauvansa jo saaneille! Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena, kuinkas muutenkaan. En ole pahemmin jaksanut kirjoitella vaikka lukemassa olenkin käynyt teidän muiden kuulumisia. Maanantaina oli...
  3. L

¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Eipä oo hetkeen tullut kirjoiteltua mutta olen kyllä lueskellut ahkerasti teidän juttuja. Tänään käytiin rakenneultrassa ja pikkuisella oli kaikki hyvin :) Koko vastasi viikkoja ja laskettuaika pysyy edelleen samana. Lääkäri ei ollut ihan 100 % varma sukupuolesta mutta enemmän oli kuulemma...
  4. L

~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

Sukupuolesta: Mulla ei ollut ennen ultraa mitään ajatusta että kumpi on tulossa, tai varmaan kun ei ollut varmuutta että onko siellä nyt ylinpäätään mitään. Mutta heti kun ultrakuva tuli näkyviin niin eka ajatus oli että poikahan se siellä. En tiiä mistä tuo tunne tuli mutta oon jo ajatellut...
  5. L

Tänään käyty nt- ultrassa. Vihdoinkin tuntuu siltä että voi jo alkaa uskoa tulevan lapsen olevan todellisuutta. Tokihan mitä vaan voi vielä tapahtua mutta silti tosi positiivinen fiilis kun sai nähdä pikkukaverin oikeasti. Että siellä se tosiaan on enkä kuvittele! :) Kaikki oli ihan ok ja tyyppi...
  6. L

Ainiin ja tsemppiä kaikille muille pahanolon/väsymyksen kanssa, jospa se helpottaa ajan kanssa. Pahoittelut ja osanotot niille joilta raskaus keskeytynyt :( Kovasti odotan jo ultraa. Vaikka ei nyt vielä tässä vaiheessa uskallakaan "huokaista" että kaikki sujuu hyvin, mutta on kuitenkin vähän...
  7. L

Huomenna tulee mulla täyteen se 9 vk. Tänään oli ensimmäinen neuvolakäynti, eipä siellä mitään erikoista täti kertonut kun yhteen kertaanhan mä jo edellisessä raskaudessa kerkesin käydä neuvolassa. Loppukuusta ois sitten eka ultra, pitää huomenna yrittää aika varata. Pahoinvointi ei onneks...
  8. L

~elokuun epelit 2012~

Santtu81: Katoppas, niin onkin. Aivotoimintakaan ei näköjään oo kovin vilkasta tälle päivää...
  9. L

~elokuun epelit 2012~

Millä perusteella te immeiset muuten ootte mennyt/päässeet varhaisultraan? Onko ollut jotain ongelmia aiemmin jonka takia varhaisultra? Vai käyttekö yksityisellä? Ite en oo vielä ees muistanu ilmoittautua neuvolaan, kai sitä edelleen aattelee että ei tää onnistu kuitenkaan tää raskaus... Mutta...
  10. L

~elokuun epelit 2012~

Jaahas, tänään näköjään alkoi sitten tää kuvotus/ällötys/heikotus olotila. Just tarkalleen 6:s raskausviikko menossa. Toivottasti tää ei mene ihan kamalaksi ennen joulua, hirveetä kyykkiä navetalla lehmien alla p*skan hajussa kun kädet ja jalat on kuin löysä makarooni, heikottaa, väsyttää ja...
  11. L

~elokuun epelit 2012~

Sanle: En kerenny käydä ultrassa, ultra aika oli varattu just seuraavalle viikolle siitä kun keskenmeno sitten viikonloppuna tuli ennen ekaa ultraa. Itse epäilen myös että meni kesken jo silloin aiemmin, koska sen jälkeen oli kokoajan sellainen fiilis että kaikki ei ole ok vaikka neuvolantäti...
  12. L

~elokuun epelit 2012~

Ehkä uskallan itseni lisätä listaan. Lutu87, Ikä 24, la 9.8.2012, TYKS, esikoinen tulossa, Aika epävarma olen tästä raskaudesta koska edellinen yritys päättyi keskenmenoon syyskuun alussa rv 12. Nyt ei ole ollut vielä mitään oireitakaan. Plussasin reilu viikko sitten vahvan plussan. Viime...
  13. L

Raskausoireista???

Mulla olisi pitänyt kuukautisten alkaa jo tiistaina. Tein Clearblue plus testin ja miinusta näytti. Torstaina testasin uudestaan samanlaisella testillä ja taas miinusta... Nyt siis jo kolme päivää menkat myöhässä, ennen aina olleet tosi säännölliset ja tasan 28 päivän välein. Olisinkohan silti...

Yhteistyössä