Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Poika tuli 6.11, 4130g, 55cm, py 34 :)
  2. H

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Willbelle osanottoni :heart: ON ( . ) Etusivulle on laitettu minut jo jakaantuneeksi, mutta edelleen olen yhdessä kasassa, 41+4 ja pinna tiukalla
  3. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    41+4 ja täällä edelleen ollaan :D vai :(
  4. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    41+3 ja tunnin päästä nokka kohti yliaikakontrollia.
  5. H

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Selkäkivuista Mulla on tänään ollut tosi kipeä selkä. Ja tuo alaselkä varsinkin joka on muutenkin mun heikko kohta.. Ja se on tänään myös naksunut.. Että siellä ne nivelet vaan vilkuttelee toisilleen että heippa, nähdään joskus.. Liitoskivut on karseat, samoin sisälonkat tai niiden rustot tms...
  6. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Mulla yliaikakontr. sunnuntaina. Harmi kun se on aamupäivällä, mikä on mun "hyvinvointiaikaa". Kun olis aika ollut siinä kolmen neljän maissa, saisin kerrottua ne mun oikeat fiilikset, eli miten loppu olen.. Aamukympiltä päivä tuntuu vielä ihan positiiviselta.. 41+1 menossa siis.
  7. H

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Mä olen näemmä päättänyt ottaa kaiken irti tästä raskaudesta, mennä pitkän kaavan mukaan :D Plussan tein 3+4 ja nyt tilanteessa 41+1 :D
  8. H

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Vähän tässä kieltämättä jännittää tuo vauvan koko, kun 38+5 kokoarviossa saatiin 3700g. Ja siitä on nyt reilu kaks viikkoa. Ja ens viikolla vasta käynnistys. Ja täällä siis 41+1 eikä edelleenkään mitään synnytystuntemuksia :/
  9. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Täällä ollaan myös! 41+0 tänään... Sunnuntaina yliaikakontrolli, ens torstaina sitten viimeistään käynnistys. Ei voi sanoa kuin että iso huokaus..
  10. H

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    poks 41+0 Eipä juuri aihetta hymiöille. Olo on hankala ja yläpää alkaa olla ylikypsä. Vaikka tiesin että marraskuulle mennään, niin ei se tee näistä viimeisistä viikoista yhtään sen helpompaa :(
  11. H

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    40+3 menossa ja tuntemuksina tasan samat kuin viimeiset neljä viikkoa :D Tänään on taas toiveet korkealla, on täysikuu, hedelmöittyminen tapahtui helmikuun täysikuulla ja "yleensä" synnytykset tapahtuvat samaan kuun vaiheeseen kuin hedelmöittyminen :D ;) Joo, alan olemaan sen verran valmis...
  12. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    40+3 myös täällä eikä mitään.. Odottavan aika on pitkä, varsinkin kun liitoskivut estää tehokkaasti mm. ulkoilun..
  13. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    Mulla on ihan hirveä riesa noista levottomista jaloista :'( Ihan hirveän kauheaa :( Oon kanssa yrittänyt kylmää ja kuumaa ja venyttelyä ja villasukkia ja magnesiumia. Joskus auttaa, useammin ei.. Pari tuntia menee nukahtamiseen ihan joka ilta. Nyt oon saanut kahtena iltana unen sohvalla...
  14. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Skonssi, kyllä meillä on ainakin tarkoitus mennä alkuun ihan vaan harsolla :) Ja sitten kun alkaa vauva ja määrät kasvamaan, miettiä muita imuja / lisäimuja. Pitäis vaan käydä tulostamassa jossain niitä harsontaitteluohjeita tuohon hoitopöydän läheisyyteen :)
  15. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

    mnica, minkälainen tunika? Mistä tilasit? Nimim. maistraattiin menossa, ilkosillaanko?!?!
  16. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Johan nyt on melkoinen avaus tälle ketjulle! Kusma ja IMN, sinnitelkää nyt vielä vähän aikaa kasassa :)
  17. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Sabrinafair Kiitos :) Helpoiten saat otettua tuon ekan viestin, kun meet sinne alalaitaan ja painat "lainaa" Ja sit vaan poistat ne "quote"t hakasulkeineen :) Ja esikatselulla kannattaa tehdä hienosäätöä, kun on jo niin pitkä alkupostaus että muuten menee ihan sekaisin! Neuvoja annan kyllä...
  18. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Olisiko ketään halukasta ottamaan syyskuun pinoa harteilleen? En tiedä miten syyskuussa pääsen päivittelemään nimittäin.
  19. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Anukkio, onko sulla joku syy ettet voi jäädä sairaslomalle? Mua kanssa sekä stressasi että sattui työssäkäynti. Neuvolatäti aika hyvin hälvensi mun omantunnontuskat, kertomalla, mistä supistelut johtuu: istumatyössä kohtu painaa reisien verisuonia niin, ettei istukka ja kohtu = vauva, saa...
  20. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Stressihiireltä kuulumisia: Pieni poika syntyi kiireellisellä sektiolla klo 7.55. Painoa 1775g, pituus 41cm, py 31cm. Olosuhteisiin nähden vauva voi hyvin ja on terhakka, kovasti protestoi kun otettiin ulos :)

Yhteistyössä