Hakutulokset

  1. E

    hcg eritys alkuraskaudessa- taulukko!

    itse kävin juuri testissä ja arvo oli 61,5 ja silloin viikkoja 4+2
  2. E

    Eka kertaa jäin miettimään voiko se vauva-arki olla noin raskasta...

    kahden lapsen (3v ja toinen 4,5kk) kanssa kotona on erittäin ihanaa ja helppoa ainakin täällä+olen raskaana kolmas tulossa <3 mitä sitten jos joutuu heräämään yöllä vaik 5 kertaa,ei minua ainakaan haittaa=)
  3. E

    Juoksu ja raskaus?

    en kyllä uskaltais itse ainakaan juosta enään noilla viikoilla,tosin mulla olikin noil viikoil niin iso maha et olis tuntunut pahalta...pyöräillyt+polkenut crosstrainerilla sinne rv 41 asti=)
  4. E

    Raskausoireista???

    mä tiesin heti rv 3 olevani raskaana,kun alavatsan molemmilta puolilta viiltää ylösnoustessa+yskiessä ja vatsa pömpöttää ihan eri tavalla,järkyttävän turvonnut..nyt rv 4+3 ja kaikki hajut tulee voimakkaina nokkaan,vaikka nokka tukossa..vatsa senku kasvaa ja järkky väsymys
  5. E

    Pk-seudun äitejä jotka kaipaavat uusia ystäviä?

    täällä yks mamma Espoosta (latokaski) mulla 3v tyttö ja 4,5kk poika+olen raskaana taas=) etsin myös seuraa puistoon jne
  6. E

    Helmikuiset 2012

    täällä plussattiin nyt perjantaina rv 3+5 eli nyt ois 4+3 menossa,kolmatta odotan...eka syntyi 0708 ja toka 0111=D pelottaa tosiaan että meneekö kesken kun näin lyhyt ikäero toisella ja kolmannella
  7. E

    nyt kö se nappas? ;)

    mä plussasin just perjantaina ja ei tullut viivaa heti testatessa,heitin testin roskiin ja menin takas nukkumaan..no kun heräsin niin menin tarkistamaan testin ja siinä olikin kaksi viivaa,toinen tosin hyvin vaalea..noh nyt tein maanantaina uuden testin clearblue ja tulos RASKAANA
  8. E

    Ison vauvan synnytys alateitse, kokemuksia?

    itse synnytin 3810g 53cm pojan juuri tammikuussa ja synnytys kesti kaikenkaikkiaan 1h35min josta ponnistus 45min ilman kivunlievitystä tämä ja pojan pääkin oli 37.5cm ja poika oli vääräs tarjonnas avosuu,eli tuli naama eellä..ponnistus oli todella vaikea ja nyt olen taas raskaana ja mietinkin jo...
  9. E

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    täällä plussattiin just viime viikolla <3 kolmas tulossa, eka 040708 ja toka 110111=D ei tule paljon ikäeroatoiselle ja kolmannelle

Yhteistyössä