Hakutulokset

  1. N

    Inseminaatio 2012

    löysinpäs tänne uuteen ketjuun,en ookkaan moneen kk täällä pyöriny, epäonnistu se eka inssi sillo ja tuli ero nii pysytelly pois, mutta nyt uudet tuulet puhaltaa ja oonki miettiny että mitehä ne hoidot jatkuu ku puoliso vaihtunu???? en oo kokonaan tätä uutta ketjua lukenu vielä läpi mutta...
  2. N

    Inseminaatio 2011

    joo ei tässä auta kovin alkaa murehtia, ehkä onnistuu ens kerralla tai sitä seuraavalla jne :D pittää aina toivoa. en kyllä muista että ois näin runsasta vuotoa ollu, iha solkenaan vuotaa... toivottavasti täällä ny jollaki ois onni matkassa se plussa tulis ja senki jälkee ois nii paljo onnea...
  3. N

    * OYS 2011 hoidot *

    huonosti kävi kp 30/25 muuttui kp1:( tänään soitella oysiiin että ehtiikö enään tämän kuun lopussa tehä inssiä vai tuleeko välikierto :/
  4. N

    Inseminaatio 2011

    kp 30/25 muuttui kp1 :(
  5. N

    Inseminaatio 2011

    oon tehny tosi monella eri merkillä testejä:kaupan, apteekin ja netistä tilattavilla. pitää huomenna soittaa sinne naistenpolille että mitä ne on mieltä tästä mun kuviosta
  6. N

    Inseminaatio 2011

    kp 29/25 ei menkkoja, ei positiivista testiä... aivan järkyttävä väsy koko ajan päällä, palelee koko ajan, rinnat on vähän arat ja välillä on alamahassa menkkatuntemuksia mutta ne menee aika pian aina ohi.. en ymmärrä tätä. ku niiiiin paljon tahtois nähä siinä testissä sen toisen viivan mutta ku...
  7. N

    Inseminaatio 2011

    peikko89 mullaki oli vihlontaa(6-8päivää inssistä ja on ollu sen jälkeenki satunnaisesti) ja samoin mulla oli hiivan oireet! mutta nut kp27/25 ja 14pv inssistä, ei menkkoj, ei positiivista testiä(es haamua), ei hiivan oireita. Tosin nyt löytyy rintojen arkuutta ja jonku verran menkkamaista kipua...
  8. N

    Inseminaatio 2011

    ei oo ollu mitään muuta ku clomit 3.-7.kp, ei es sitä irrotuspiikkiä. kierto on 25pv ja nyt 27kp, kaikki testit testattu :D ja ei mitään :( mutta ei näy kyllä menkkojakaa vaikka juilimista mahassa on ollu jo 3pv
  9. N

    Inseminaatio 2011

    menkkoja ei näy vaikka mekkatuntemuksia kyllä on mutta yhteenkään testiin en oo saanu haamun haamua. tosin huomenna vasta virallinen testipäivä mutta..... ei oikee enää oo odotukset korkeella mutta silti toivoo
  10. N

    * OYS 2011 hoidot *

    miten oyssis hoidot ennen joulua ja loppukuusta? inssi tehtiin 12pv sitten ja tällä hetkellä ei oo odotukset korkeella vaikka välissä ehti ollakkin ja mietin jo seuraavaa kierrosta... mulla on 25-26pv kierto ja huomenna tai maanantaina pitäs menkat alkaa ja jonkulaisia menkkakipuja on :/
  11. N

    Inseminaatio 2011

    mulla oikeestaa oireet alko pp6 tosi kovalla vihlonnalla tuolta jostai emättimen sisästä, kesti pari päivää. sitte on oon ollu iha sika väsyny, voisin vaan nukkua koko ajan enkä jaksa tehä mitään,hyvä että töissä jaksaa olla muutaman tunnin. ja ne sipsit yms herkut, niit on pakko saada joka...
  12. N

    Inseminaatio 2011

    HIRMUN PALJON ONNEA PLUSSASTA! :) oliko sulla millasia oireita inssin jälkeisestä ajasta siihen ku plussasit?
  13. N

    Inseminaatio 2011

    pp10 herkkä raskaustesti nega, ovulaatiotestistä 2 x haalea, ehkä testaillaan huomenna lisää..
  14. N

    Inseminaatio 2011

    on tää vaan tympeetä oottaa että päivät kuluu ja saa testailla. pp6-8 oli tosiaan hirmuista vihlontaa tuolla jossain alakerrassa :D ihan niin että hiki valu. sitte oon ollu uskomattoman väsyny, en tee töiden lisäksi mitään muuta paitsi nukun. näkyisköhän niillä herkillä testeillä jo pp10...
  15. N

    Inseminaatio 2011

    onko teillä ollu piinapäivien aikaan(mulla nyt pp6) vihlovaa kipua kohdun alueella? ainakin luulen sitä aluetta kohduksi missä on tänään ollut iha järkyttävää vihlontaa ja puskee hien pintaan ku nii paljon sattuu.. meillä siis ensimmäinen inssi tehty viime viikolla
  16. N

    Inseminaatio 2011

    Moi! ekaa kertaa tähän ketjuun kirjoitan. tänään oli elämäni ensimmäinen inssi enkä yhtään tiedä millä mielellä pitäs piinailla seuraavat pari viikkoa ku lukenu netistä kui heikot mahollisuuet on inssillä raskautua. ikää mulla on 22v, yritystä takana 4v, on tehty munatorvien aukiolotutkimus...
  17. N

    * OYS 2011 hoidot *

    nyt alko elämäni ensimmäinen klomikuuri, 28pv ois sitte ultra. tiiä sitte millo se inssi tehdään ku mulle ei ole määrätty mitään muuta ku nuo klomit(???) onko teillä kokemusta noista lääkkeistä?? pelottaa iha hirmusti maholliset sivuvaikutukset.. ja tuleeko ne maholliset sivuvaikutukset sillon...
  18. N

    * OYS 2011 hoidot *

    no niin nyt on laparoskopia takana ja ei voi muuta sanoa ku että onneksi sinne menin, tuloksena siis että kaikki on kunnossa,putket auki, kohtu normaali jne. Pari endopistettä ne oli polttanu :O en osannu es epäillä että mulla ois jotain endoon viittaavaa. ens kiertoon sitte clomit 1x50mg pv...
  19. N

    * OYS 2011 hoidot *

    se lääkäri ei enää es puhunu inssistä mitää ja väitti ettei ivf jonoon pääse helpolla ellei oo laparoskopia tehty, kovasti epäili että joku paikka ois tukossa..jotenki jäi sen lääkärin puheista semmone olo ettei se nää es muuta vaihtoehtoa ku sen ivf. lokakuun eka viikolla on se toimenpide ja...
  20. N

    * OYS 2011 hoidot *

    eka käynnillä oyssissa oli vaan se ultra ja puhe siitä että jos paikat auki nii inssi ens kuussa, mutta suunnitelmiin tuliki muutos ku ei näyttäny se neste kulkevan siinä aukiolotutkimuksessa :( jotaki osasin odottaaki ku ei monen vuoden yrityksestä huolimatta ole vauvaa tullu, mutta kyllä se...

Yhteistyössä