Hakutulokset

  1. J

    Maalismussukat - syntyneet

    Voi pojjaat, tää on ehkä riitaisin palsta jossa oon koskaan kirjoittanut :D Ei mua ole ainakaan nämä viime päivien kähinät mihinkään karkottaneet, ei ole vaan ehtinyt kirjoittamaan mitään. Mä olen luonteeltani semmoinen, että sanon ihmiselle mieluummin positiivista kuin sellasta mistä tulee...
  2. J

    Maalismussukat - syntyneet

    Heips! Neuvolaterkut! Tytteli oli 6725g ja 61,5cm =) Iso typykkä, ja ei tartte tosiaan lisämaitoja aatellakaan, hyvin kasvaa vielä! Piikit saatiin, kauhee huuto tuli jo kiinnipidosta. Tyttö oli 6 viikkoisena rs-viruksen takia sairaalassa, ja näköjään muistikuvia on jäänyt =( Heti tuli huuto...
  3. J

    Maalismussukat - syntyneet

    Juhlat saatiin juhlittua, kivaa oli, mutta onneksi ei oo vähään aikaan uusia tiedossa, sen verta haastavaa on vauva kainalossa niitä järkkäillä. CrystalBlue Isot halaukset! Maikki-82 Mulla taas on kyllä sellainen käsitys, että silloin kun vanhemmat on kummatkin ns. kelvollisia, eli ei...
  4. J

    Maalismussukat - syntyneet

    Esittely: Neljän lapsen kotiäiti täältä pk-seudulta =) 10-vuotishääpäivää juhlitaan ens viikolla, paritalossa asustellaan. Kauheen tarkkaan en viitsi tässä esittäytyä, etten taas tule tunnistetuksi ;) Matkarattaat: Meillä on Peg Peregon Si. Lähinnä siksi valittiin ne, että menee tosi...
  5. J

    Maalismussukat - syntyneet

    Heips vaan! Jos vielä/taas mahdun mukaan niin tulisin =) Siksi sanon taas mukaan, että kirjoittelin odotusaikana melkein puoleenväliin raskautta, kunnes henkilökohtaisista syistä lopetin "kuin seinään" ja siirryin taustailijaksi. Oikeassa elämässä tuli jotain, jonka vuoksi koin ettei olekaan...

Yhteistyössä