Hakutulokset

1. A

* OYS 2011 hoidot *

Moi! Kyllähän se vuoto siitä alkoi ja oikein kunnolla tuleekin :'( eli puihin meni eka tuoresiirto. Nyt odotellaan sitten olikohan se niin että kahdet menkat ja sitten PAS. Huomenna olisi ollut virallinen testipäivä, ei tarvii kyllä testiä tehdä. No nyt odotellaan kevättä ja uutta siirtoa...
  2. A

* OYS 2011 hoidot *

Täällä sitä ihemetellään, meneillään pp 10 ja päivällä töissä tuli hieman veren sekaista vuotoa :'( näinkö tämä sitten menikin? Varasin kuitenkin labra ajan loppuviikolle, saavat katsoa verestä hcg arvon että onko koholla vai ei. Testipäivähän olisi perjantaina. Mieli on maassa mutta kuitenkin...
  3. A

* OYS 2011 hoidot *

Iltaa! Muistakaapas katsoa huomenna TV1 alkaen kello 21:30 dokumenttielokuva hiljaa toivotut. Luo uskoa näihin hoitoihin. Itse kävin ko.dokkarin katsomassa Oulussa ja oli kyllä koskettavasti kerrottu lapsettomuushoidoista. Suosittelen katsomaan. Täällä pp 9 ja alamahaa vihloo välillä...
  4. A

* OYS 2011 hoidot *

Iltaa! ja tervetuloa NelliKaneli :wave: Täällä piinapäivät jatkuu en osaa edes laskea monesko pp nyt menollansa kun perjantaina oli se siirto, onko se siis pp 5?? Mitään oireita ei ole paitsi rinnat kipeänä ja välillä vihloo mahaa. Hei mitenkäs sinulla Joku_raja meni maanantaina punktio...
  5. A

* OYS 2011 hoidot *

Heipä hei! Kyytiläinen on nyt mukana ja alkaa piinapäivät. 13 munasolusta 10 oli hedelmöittynyt ja jakautuneet normaalisti. 2 TOP luokkaista. Niistä top-yksilöistä toinen siirrettiin ja loput meni pakkaseen. Toimenpide oli nopea ja kivuton. Joku_raja-> minulla oli punktio keskiviikkona ja...
  6. A

* OYS 2011 hoidot *

Heipä hei! Eilen kävin punktiossa ja onpa taas yksi jännitettävä asia vähemmän :) Kyllä oli nopea ja kivuton toimenpide!! Sain niin hyvät tropit ettei tuntunut kuin pienet pistot silloin kun neula läpäisi kohdunseinämän. Voin sanoa että hammaslääkärikin on pahempi paikka. Turvotus jäi sinne...
  7. A

* OYS 2011 hoidot *

LadyBlue-> mielettömästi onnea plussasta!!! :kiss: onpa hienoa kuulla tällaisia uutisia :heart: toivon sinulle paljon tarratassuja! Viimeinen kontrolliultra oli perjantaina ja siellähän niitä möllötti useita (n.20kpl) munasoluja (n.15mm) odottamassa keskiviikkoista punktiota. Huomenna pregnyl...
  8. A

* OYS 2011 hoidot *

TexWiller-> ilmeisesti uutta ketjua ei ole perustettu joten jatketaan täällä :) Voihan migreeni :( siitä ollaan täällä kärsitty nyt reilu viikko, lääkärin mielestä se ilmeisesti johtuu tuosta suprecurista. No toivottavasti ens viikolla alkais jo ultrassa näkyä paljon ja isoja munasoluja niin...
  9. A

* OYS 2011 hoidot *

Moi! Oysin keikka heitetty ja eka puregon-annos pistetty, nyt vain aletaan toivoa että saataisiin kunnon saalis. Tiistaina uusi ultra. Puregon menee nyt tiistaihin asti annoksella 200 iu / päivä. Suprecur jatkuu edelleen. Kaikki siis tällä hetkellä hyvin, sumu oli tehnyt tehtävänsä...
  10. A

* OYS 2011 hoidot *

Täällä sitä sumutellaan! Vuoto alkoi ihan ajallaan eli aikataulun mukaan mennään. Joku_raja-> ihan kiitettävästi on tullut oireita: päätä särkee aina sumujen jälkeen, välillä on särytöntäkin hetkeä onneksi. Sitten öisin on ollut aaltoja mutta ei läheskään niin pahoja kuin joskus clomeilla...
  11. A

* OYS 2011 hoidot *

joku_raja : minä sain oysissa sellaisen käsityksen että kun pitkällä kaavalla mennään niin ehkäisyä suositellaan. Olen nyt 3 päivää sumutellut ja kohta pitäis vuoto alkaa. Terolutit vetäisin siihen alle kun eihän ne muuten tule :( Onko tämä sinun ensimmäinen ivf? Suprecurista on tullut...
  12. A

* OYS 2011 hoidot *

Huomenta kanssasisaret! Nyt on sitten aamulla ensimmäiset sumut suihkaistu ja tästä se sitten alkaa. Jännittää jo nyt kaikki tuleva. Meitähän oli muutama jotka oli menossa viikoilla 5 tai 5 punktioon? Mitäs teille kuuluu?
  13. A

* OYS 2011 hoidot *

Heips kukkuu! Meitähän on nyt monta jotka menossa ivf sitten tammikuussa. Minulla pitäis sumuttelu alkaa joulun jälkeen jos nyt kaikki menee niinkuin on suunniteltu. Suprecurilla aloittelen ja sitten ois vuorossa puregon pistokset. Suprecurin hain valmiiksi mutta puregonit jätin tammikuulle...
  14. A

* OYS 2011 hoidot *

Heipä hei kaikille pitkästä aikaa! Syksy on mennyt odotellessa ivf:ään pääsyä ja sainkin tiedon että päästään aloittelemaan hoitoja heti joulun jälkeen sumuilla, eli pitkällä kaavalla mennään. Olettekos huomanneet että Oulussa esitetään elokuvateatteri Starissa elokuva hiljaa toivotut. Luulen...
  15. A

* OYS 2011 hoidot *

Bluebaby-> tsemppiä piinapäiviin! täällä kans piinaillaan :)
  16. A

* OYS 2011 hoidot *

Nipa-> meillä on syynä minun epäsäännöllinen kierto ja ovuloimattomuus. Nyt sain alkukiertoon ensin clomit, sitten puregon pistoksia kahtena päivänä ja inssin jälkeen pregnyliä irroittamaan munasolua. Minulla takana yksi tuulimuna ja yksi kohdunulkoinen ja nyt näiden koettelemuksien jälkeen...
  17. A

* OYS 2011 hoidot *

Nipa-> ei kannata jännittää turhaan :) itse kans jännitin tuota aukiolotutkimusta aivan suotta mutta se tuntui suunnilleen samalta kuin normaali papakoe (on tietysti yksilöllistä) Itse olin sitten inseminaatiossa tiistaina ja se oli niin nopea ja täysin kivuton toimenpide että huolet pois :wave...
  18. A

* OYS 2011 hoidot *

Moi kaikille! Liityn nyt sitten piinailijoiden joukkoon, inssi tehtiin tänään ja loppukuusta saakin sitten testailla. Kaikki pitäis olla nyt oikein otollisella mallilla ja pregnyl piikin sain heti inssin jälkeen. Kotona sitten ovistestikin oli jo plussaa =) nyt sitten toivotaan parasta
  19. A

* OYS 2011 hoidot *

jag78: voimia ja pikaista toipumista! mulla oli kans vuonna 04 kohdunulkoinen ja lähellä oli ettei henki mennyt, raskaus oli jo melko pitkällä (epäsäännöllinen kierto) eikä plussaa näkynyt testissä. Selvisi vasta kun otettiin verestä hcg :( Parempaa onnea toivotellen :heart: Itselläni on...
  20. A

* OYS 2011 hoidot *

liitynpä nyt minäkin teidän oys:laisten joukkoon! eka inssi ois edessä ens viikon lopulla tai heti seuraavan viikon alussa.huomenna alkaa clomit kp 3-7 ja sitte puregonia 75 yksikköä kahtena peräkkäisenä päivänä.Edelliseen kiertoon tehtiin laparoskopia ja munatorvien huuhtelu, siellä pitäs olla...

Yhteistyössä