Hakutulokset

  1. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012

    kovin on hiljaista syyskuisten pinossa! Hyvää Joulua kaikille! Aksuliina ja poika 3kk
  2. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012

    Turcanen on kuule varmaan jokaisen vauvan kohdalla jossain kohtaa tullu fiilis et voisko tän palauttaa. Varsinkin siinä vaiheessa ku väsyttää, vauva itkee, joku muu lapsista vaatii jotain ja kämppä on sekasin. Sillon tuntuu et mä en vaan enää jaksa!!! Ja kyllä, myös tämän vauvan kohdalla on...
  3. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012

    Mukana oon minäkin vaikkakin tällä hetkellä tää koneella olo on todella vähäistä. Päivät vaan menee ja saattaa olla päiviä jolloin en edes avaa konetta. Mutta yritän käydä lukemassa ja joskus kirjottelemassakin jotain. Kunhan tässä nyt päästään kunnolla johonkin rytmiin ni eiköhän sitä sitte...
  4. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Tulin vaan ilmoittamaan että meille syntyi poika 15.9. Painoa oli 3646g ja pituutta 52,5cm. Paljon onnea kaikille vauvan saaneille! Aksuliina
  5. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heippa kaikille! Oon käyny lukemassa päivittäin teiän juttuja, välillä tosin vaan silmäillen mutta en oo saanu ite aikaseks kirjotella. Enemmän tulee aikaa tosiaan vietettyä fb:ssa. Eikä tässä koneella kauan pysty olemaankaan kun alkaa selkään sattua. Pakko päästä pian jo lepuuttamaan sohvan...
  6. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    kaarjalle paljon onnea vauvasta! Onneksi kaikki nyt hyvin! Aksuliina 38+4
  7. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille! :flower:
  8. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Vihdoin uutisia kaktuspiikiltä =) Kyllä niitä on jo odoteltukin! Paljon onnea koko perheelle! Kiva kuulla että kaikki meni hyvin! Kilimanjaro kyseli niistä liuskoista. Mä sain sairaalasta äippäpolilta lappusen, kai se sit joku lähete oli minkä vein terveyskeskuksen hoitotarvikejakeluun...
  9. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Nyt on pakko jo huhuilla et missä ihmeessä se kaktuspiikki tosiaan on?? Käyn täällä kurkkimassa muutaman kerran päivässä et jos olis laittanu viestiä. Taitaa olla vauvanhaku reissulla. Toivottavasti kaikki on hyvin! En nyt jaksa alkaa lukee uudelleen mistä ootte puhunu joten yritän jotain...
  10. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Paljon onnea Milana90!
  11. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Tervetuloa uusille! Soittelin viime viikolla ä-polille kohonneista sokeriarvoista. Tällä viikolla piti sitten tehä alkuviikosta teho seurantaa ja soittaa sinne sitte torstaina. Eilen sitte soitin ja sain ajan tälle päivälle. Aika oli jo varattuna ens viikon perjantaille mutta nyt sit...
  12. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Reilu viikko oltu mökillä ja nyt vihdoin kotona! En jaksa alkaa lukemaan kaikkia juttuja mutta sen verran oli pakko tulla kirjottelemaan että Jennan unelma paljon onnea pienestä vauvasta! Kaikki on ilmeisesti hyvin ja vauvakin on kasvanut tosi paljon!
  13. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    kaktuspiikki voi kuule, tietäisitpä vaan minkälainen hirmua mä oon... :whistle: En muutenkaan oo mikään hissukka mut nyt jotain ihan käsittämätöntä. Hermo menee sekunnissa. Tuntuu etten enää ikinä puhu edes normaalilla äänensävyllä vaan koko ajan sellanen valittava sävy äänessä. Ja ikävä kyllä...
  14. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Heipsan pitkästä aikaa! On taas ihme ja kumma jääny kirjottelut vähemmälle. Ei vaan oo muka jaksanu vaikka lukemassa oonki joka päivä käyny. Mut nyt oli pakko tulla sanomaan et mielenkiinnolla oon seurannu ja lukenu kaktuspiikin odotusta! Toivottavasti ei nyt ala hiipii raskausmyrkytys...
  15. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Tinttamaaria hyvinkäällä on vierailuaika klo 18-19. Muuna aikana saa olla vain isä ja sisarukset. Huoneita on sekä kahen hengen että neljän hengen huoneita. Nyt on kiirusta joten myöhemmin lisää! Aksuliina
  16. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    SyyskuunOnni mä sain neuvolasta paperit ja ne piti ite täyttää mut enhän mä kaikkia kohtia osannu täytellä joten menin lappujen kanssa kelaan. Siellä sattuki olemaan tosi mukava virkailija joka sit autto. Onneks ei tarvinnu netissä ite tehä ku oon kyllä sen verran tumpelo noissa asioissa...
  17. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    SyyskuunOnni kelan sivuilta sen jotenki pysty kattoo millon alkaa äitiysloma. En kyllä nyt muista miten se sieltä löyty... mut googlettamallaki sen löydät ku laitat hakusanaks jotenki et millon äitiysloma alkaa Ja mulle ne kerto sen sit vielä kelasta ku vein ne paperit sinne. Sain sieltä lapun...
  18. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Huomenia! Täällä ollaan tosiaan vasta aamussa ku oltiin viikonloppuna mökillä ni nukku toi 2-vuotiaski aamulla pitkään. Väsyttäviä reissuja! =) Hankinnoista ennestään löytyy turvakaukalo, vanna, pinnasänky, vaunut ja kodinhoitohuoneessa on hoitoalusta mikä on toimittanu hoitopöydän virkaa...
  19. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    No niin, nyt olis sit alku järkytyksestä selvitty! Eihän tää raskausdiabetes mikään uus tuttavuus ole ku tää on nyt jo kolmas raskaus missä se on. Eli siis yks raskaus on ollu sellanen missä ei oo tätä ollu. Muissa on vaan ollu yks arvo vähän koholla ja nyt sit kaikki. Koko raskauden oon...
  20. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heips kaikille! Tänään oli ällöttävä sokerirasitus! Ja tulokset sen mukaset että nyt vaan pidättelen itkua ja yritän toipua järkytyksestä. Palaan myöhemmin kertomaan tarkemmin mutta kaikki arvot oli koholla :'( Aikasemmissa raskauksissa ollu vaan yks arvo. Aksuliina 24+0

Yhteistyössä