Hakutulokset

  1. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Moikka kaikille! Ja pahoittelen, ettei minusta ole kuulunut piiiitkäään aikaan... :ashamed: Ensin oli kesäloma, sitten kiireet ennen äippäloman alkua, jolla ehdin olla vain 2 viikkoa, kun tyttö (2980 g 52 cm) syntyi 1.11. eli kolme viikkoa ennen laskettua aikaa. :heart: Nyt taas...
  2. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Täällä ilmoittautuu myös yksi rakenneultran jännääjä! :wave: Vielä muutama viikko sitten en osannut yhtään pelätä, mutta nyt kun ensi viikon perjantai lähestyy, on jännitys kasvanut koko ajan. Mitään hätää ei pitäisi np-ultran perusteella olla (niskaturvotus 0,7 ja kaikki muutenkin kunnossa)...
  3. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Heippa kaikille! Olen itsekin lueskellut kuulumisia joka päivä, mutta ei ole ollut oikein mitään suurempaa kerrottavaa. Pikkuhiljaa alkaa onneksi se alun jännitys helpottaa, että meneekö kaikki hyvin. Liikkeitä olen epäillyt tuntevani ajoittain jo joidenkin viikkojen ajan, ja torstaina...
  4. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Wanda, mulla oli Naistenklinikalla np-ultra 11+4 (siirsin vähän, kun alkuperäinen 11+6 ei sopinut). Tosin itse kävin varhaisultran jälkeen yksityisellä myös 9+3, koska yhdeksänteen viikkoon asti on ne kaikkein riskialtteimmat ajat, enkä halunnut kuulla mahdollisia huonoja uutisia vasta viikon 12...
  5. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Riesalle paljon onnea! :flower: Ja Wandalle ultrakuulumisista! Seksistä on täällä juteltu. Meillä on ehkä n. yksi kerta viikossa jäänyt pois, mutta muutoin on touhuiltu ihan suht samaan tahtiin kuin ennenkin (jokunen vain 1 kerta viikossa -viikko on mahtunut väliin, mutta lähinnä miehen...
  6. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Wanda, hurjasti onnea plussasta! :heart: Sehän tuli teille sitten lopulta samalla "reseptillä" kuin meillekin. Itse uskon, että tuo Pregnyl varmasti auttaa jollakin tavoin hedelmöittymisessä, mutta mene ja tiedä... GK30, onnea tytöstä! :flower: Ja muillekin, jos en ole muistanut onnitella...
  7. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Kerpele, minullakaan ei siinä lapussa ollut mitään seulan suhdelukuja. Mistä te muut olette ne saaneet? Itsestäni olisi kyllä ollut tosi mielenkiintoista tietää, missä niissä liikutaan. Mutta ei hajuakaan siis, mistä ne voisi saada? Neuvolasta sitten ensi kerralla? :confused:
  8. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Huh, huh! Seulan tulos tuli tänään postissa, ja kaikki on onneksi sen mukaan kunnossa. :heart: Ei siis lisääntynyttä riskiä. Kuinka aikaisinkaan olittekaan täällä kertoneet raskaudesta töissä? Itse kerroin sitten tänään, kun isossa firmassa nuo sijaisjärjestelyt (tai ylipäänsä edes lupa...
  9. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Kiitos kaikille vastauksista rasvaukseen liittyen. :wave: Itse tilasin tukivyön Ebayn kautta. Maksaa n. 14 euroa kotiin kuljetettuna. Ei tosin ole vielä hajua, minkälainen mahtaa olla. Ainakin kuvissa näyttää ihan hyvältä. :) Mullakin kun on tuota yliliikkuvuutta nivelissä, niin uskon että...
  10. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Pakko kysyä tuosta neuvolalääkäristä, että missä päin Suomea se on jo niin aikaisin kuin viikon 12 tietämillä? Monella on näemmä jo ollut. Ainakin täällä Helsingissä eka neuvola (terveydenhoitaja) oli mulla 8+4, toka on 17+5 ja eka lääkäri kuulemma vasta viikolla 26! :O Sitä ennen ei siis ole...
  11. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Paljon onnea pienestä ihmeestä tiNpPalle! Meillä on nyt VIHDOIN np-ultra takana, ja hyvinhän siellä onneksi kaikki oli. Pikkuisella oli tosi kova vauhti päällä. "Liikkuvainen lapsi" kätilö totesi. Oli myös kuulemma itsepäinen, kun ei millään meinattu saada niskaturvotusmittaa: kaveri käänsi...
  12. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista. :flower: Myös täällä on käyty tänään np-ultrassa ja kaikki oli niin kuin pitikin. Niskaturvotusta oli 0,7mm. Pikkuinen liikkui ihan ihan hurjasti ja käänsi koko aikaa vaan selkäänsä mahan päälle olleelle anturille niin, että lopulta niskamitta piti ottaa...
  13. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Intoilija, tuo np-ultran ajankohta riippuu ilmeisesti aikalailla paikkakunnasta. Jossakin näyttää olevan vasta 13. viikollakin (12 + jotain). Itselleni tuli Naistenklinikalle aika 11+6 -päivälle, mutta jouduin sitä työesteen takia muuttamaan. Nyt olen menossa sitten ensi viikon keskiviikkona...
  14. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Amanda, ihanaa kuulla, että arki on lähtenyt sujumaan pienen kanssa. :heart: Kirjoittele ihmeessä lisää, kun aika antaa myöden! Anncherie kyseli sydänäänistä. Meillä ei neuvolassa (8+4) edes kokeiltu kuuntelemista, vaikka asiasta kysyin. Kotidopplerilla olen yrittänyt n. puolitoista viikkoa...
  15. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Kiitos fourth gifth venyttelyvinkistä! Ja onnea muuten hyvistä uutisista, en tainnut vielä muistaa sanoakaan. =) Lohdullista kuulla Idylli, että sulla vasta nyt alkaa maha näkymään. Ei siis ilmeisesti vielä mitään hätää. Tuntuisi vaan todellisemmalta koko juttu, kun vähän mahaakin näkyisi. :D...
  16. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Täällä ilmoittautuu myös yksi 9.5. np-ultrapäivälle! =) Minullakaan ei ole maha kasvanut vielä yhtään, tissit ainoastaan jonkin verran (ja aristavat). Onko muilla tässä 11 viikolla jo miten näkynyt vatsan pyöristymistä? Huolestuttaa myös hieman itseäni, kun mitään ei näy. : / Välillä iltaisin...
  17. N

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Hei kaikille! En ole kauheasti uskaltanut tänne kirjoitella, kun odottelin, että sain käytyä tuon toisen yksityisen ultran vielä. Viikkoon yhdeksän asti kun taitavat olla kaikista kriittisimmät ajat, niin halusin vielä tässä kymppiviikon alussa käydä varmistamassa, että pienellä on vielä kaikki...
  18. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Amandalle paljon tsemppiä ja pienelle tervetuloa maailmaan! :heart:
  19. N

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Heippa kaikille taas pitkästä aikaa! Ja uusille tervetuloa. :wave: Nyt uskaltaa jo ehkä vähän kirjoitellakin. Tänään oli siis (taas, tiedän :ashamed: ) ultra-aika. Halusin vaan mennä vielä nyt kymppiviikon alussa, kun ysiin mennessä on kai ne kaikkein kriittisimmät ajat takana. Enkä halunnut...
  20. N

    Teratozoospermia

    Hei, ajattelin palata tähän ketjuun kertomaan meidän tilanteesta. Jos siis joku myöhemmin Googlen kautta etsii tietoa aiheesta (niin kuin itsekin tein). Meillä kolmas ovis sitten tuotti toivotun tuloksen, seuraavassa kuussa olisi ollut eka inssi. Mulla oli lääkkeenä oviksen tuottamiseen...

Yhteistyössä