Hakutulokset

  1. M

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Kiitos onnentoivotuksista! Mulla ei ollut oikeen mitään ennakko-oireita, paitsi jumalaton pissahätä koko ajan...Luulin kuitenkin että se johtui siitä että olimme Espanjassa lomalla ja join kuumuuden takia tosi paljon vettä. Ja siis sain cb:llä roskishaamun päivää ennen menkkoja, negan...
  2. M

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Mun oleskelu täällä jäi lyhyeksi! Sain plussan lomalla, ja olen todella ihmeissäni! Yk 3 ja kun kiertokin oli kierukan poiston jälkeen vain 23 päivää! Sain negan sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, plussan 3 päivää myöhemmin :) la on n. 24.3! Paljon plussatuulia kaikille, ja toivottavasti...
  3. M

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Mut saa laittaa kanssa listalle! Nyt taitaa olla kp13 / 23 ja yk3 ja kolmonen olisi haaveissa. Kierukka poistettiin toukokuun alussa ja sen jälkeen on kierto ollut 23 päivää, vaikka aina ennen oli 28! Nyt on huoli et josko kierto olis liian lyhyt :( Ovista en ole vielä toistaseks ainakaan...
  4. M

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Nyt teki kierto kepposen ja mulle voi päivittää kp 1 ja yk2! Yleensä kierto ollut 28 päivää, nyt 23! Kierukka poistettiin 4.5 ja silloinkin tuli 23 pvän kierto...Hmmm onkohan se mun uusi kiertonumero?? Meneeköhän kierto noilla lukemilla vähän liian lyhyeksi raskautumista ajatellen? Ovista en ole...
  5. M

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Heippa kaikille! Mut voi varmaan siirtää piinailijoihin! Ovista en ole tikutellut enkä voi varmuudella sanoa onko sitä ollut, mutta kiertopäivistä päätellen se oli nyt vkonloppuna. Täällä laitettiin simppoja uimaan ke, pe,la ja su :whistle: Saas nähdä miten käy! Jotenkin tuntuu et tänään...
  6. M

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Täällä mukaan ilmoittautuu vauvakuumetta poteva Maisa! Toukokuun alussa lähti hormonikierukka pois =) Kolmas toiveissa ja kaksi ekaa lähti alkuun ekasta kierrosta! Saas nähdä miten kauan nyt menee... Kierrosta ei oikein hajua mutta ennen kierukkaa oli aina 28 päivää. Mun...

Yhteistyössä