Hakutulokset

  1. P

    Siis onko tää ihan normaalia 1v. käyttäytymistä?

    Anteeks jäi naurattaan toi loppu teksti.. samanlaista se oli meillä. Sain onneksi käännettyä oman tyttöni huudon eri konsteilla muuhun.. Esim juoksin piiloon ja huutelin että hih hih eipäs löydäkään äitiä ja unohti sen huutamisen kun tulikin että haha löysinpäs eleellä. tommosia kaikkee me...
  2. P

    Missä iässä nukkuva lapsi ei enää ole suloinen?

    ? mitähän sikoja vuoteeseen ootte saanet jos ei ole suloisia =) Omasta mielestä jokainen nukkuva ihminen on omalla tavallaan suloinen,oli se vauva taikka vanhus.
  3. P

    Autoileville ja miksei muillekin: painatko AINA kytkintä kun jarrutat?

    Ei tuu kytkintä luistateltua turhaan.. eli en ellen vaihda pienemälle vaihteelle..
  4. P

    Tuli jotenkin surku neuvolassa kun näin erään tytön..

    Juu sai.kirjapitäjä kävi laittamassa suoraan rahan mun tilille ehti maanantaina tulemaan. Pomon kanssa on menossa neuvottelut asioista muistakin.
  5. P

    Tuli jotenkin surku neuvolassa kun näin erään tytön..

    Toivottavasti.. tuossa se oli ihan kuin asia olisi normaalia ja iloisesti rupetteli uutta aikaa ja tytön ongelmien katsomista silloin jne. Tosiaan kun tuo neuvolan täti on vähän hassu itsekin että tekeekö ilmoitusta vai onko heillä sitten jo asiakkuus johonkin sostoimeen. Ota ja tiedä..jäi...
  6. P

    siis onko teistä "normaalia" maksaa lehdestä kymppi?

    mitä tuo lehti pitää sisällään? koskaan kuullutkaan=)
  7. P

    Tuli jotenkin surku neuvolassa kun näin erään tytön..

    Ei kai ne yleensä jaa,paitsi jos tarkistukseen tulee ja on unohtanut esim vauvalta vaipan tai kakkaa sen jne.. mutta tuo sai puoli pussillista niitä,neuvolan nainen joutui vielä käydä jostain kaivelemassa että löysi oikeata kokoa edes lähelle. Juu ja en voinut olla monttu auki vahtaamatta sitä...
  8. P

    Tuli jotenkin surku neuvolassa kun näin erään tytön..

    Tuossa tapauksessa poltti itse kun tultiin samaan aikaan neuvolan tiloihin ja oli siinä portin pielessä. Toki en voi sanoa mistä sen savukkeensa on saanut onko siitä itse maksanut mitään.
  9. P

    Tuli jotenkin surku neuvolassa kun näin erään tytön..

    Ei varmaan kukaan voikaan tietää..mutta luulisi sen savuttelun esim jättävän(nekin rahat lapsille) pois ellei sitten tuo nainen polta jotain löydettyjä jämiä jostain.
  10. P

    Tuli jotenkin surku neuvolassa kun näin erään tytön..

    Mietin onko ne neuvolasta pistänyt tuosta asiasta ilmoitusta eteenpäin vai antaako tuo nainen sen asian olla.. Neuvolan nainen on vähän hassu tapaus itsekin mitä siellä lapsen kanssa käytiin joskus itsekin. Ongelmia tuolla lapsella on kuitenkin koska ei sitä keskustelua voinut olla kuulematta...
  11. P

    Tuli jotenkin surku neuvolassa kun näin erään tytön..

    miten heillä mahtaa olla koti asiat koska tämä äiti pyysi neuvolasta vaippoja.. Olin siellä käymässä syöpä jutuissa ja lääkäriltä tuli äiti ja 2 vuotias tyttö,äiti selitti neuvolan naiselle kun ei ole varaa ostaa vaippoja jos voisi antaa että pärjäävät. Äiti oli niin kärsineen näköinen ettei...
  12. P

    Kannattaako näitä lapsen kenkiä myydä vai heittää roskiin?

    Nuo on pohjistaan hyvät ja ei myöskään sisältä huonot kun noita kenkiä oli pussillinen tuolla eli useat olleet käytössä samaan aikaan. hintoina ajatteli 1-2 euroa. mutta olen niin huono arvioimaan kengistä ja miettiä sitä ostaako ihmiset käytettyjä kenkiä koska ne kuitenkin kävelijänsä jalkaan...
  13. P

    Kannattaako näitä lapsen kenkiä myydä vai heittää roskiin?

    ai niin se kuva. Aijaa.com - 8178952.jpg
  14. P

    Kannattaako näitä lapsen kenkiä myydä vai heittää roskiin?

    Pesua vailla sen tiedän suoraan kun kellaria tyhjennän noista tytön vaatteista kun ei sitä toista lasta tule enää minulle. roskiin laitto kamaa onko?
  15. P

    ticket to heaven takkin hinnoittelu apua?

    Kiinteän maksun meinasin kun ei ole mitään huutiksen tunnuksia. Pistän ihan kirppis juttuihin nettiin.
  16. P

    ticket to heaven takkin hinnoittelu apua?

    En edes muista mitä tuo on maksanut uutena. eli onko 10€ siitä liikaa?
  17. P

    ticket to heaven takkin hinnoittelu apua?

    kaksi kertaa pidetyn tytön takin löysin tuolta kaapista mikä ei enää mahdukaan. Se on joku plainrain veden pitävä.
  18. P

    Tiesitkö että vain naaras hyttynen imee verta,ei uros..

    no ei tuo mies tiennyt,oli jotain testilehteä lukenut ja siitä kehui että olisi pitänyt tietää että akkoja ne on verenimijät :D

Yhteistyössä