Hakutulokset

  1. A

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Kävin tänään vaa'alla ja painoa on kokonaisuudessaan tippunut 6,5kg!!! :D Jos oikein lasken, niin kolme ja puoli viikkoa mennyt, mutta en ole kyllä täysnutrannut koko tuota aikaa. Aika lailla olen lipsunut, mutta erittäin tyytyväinen silti tuloksiin :) Paino nyt siis 76,5kg.
  2. A

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Kävin tänään vaa'alla ja pudotusta on 4kg, eli vaaka näytti 79kg! Alle 80:n vihdoin!!! :D Siihen nähden että olen lipsunut useita kertoja toi on musta ihan hyvä lukema. Toki jos ois kurinalaisempi vois olla paljon parempia tuloksia, mutta kunhan oikeeseen suuntaan mennään koko ajan :)
  3. A

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    No mä juon muutenkin vettä pari litraa päivässä, eli ei oo tehny tiukkaa ollenkaan. Janokin on koko ajan, kun ei syö. Miten jotkut kivennäisvedet sitten? Meniskö ne helpommin? Laita jäitä sekaan, kylmänä vesi on hyvää :)
  4. A

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Täällä on oltu niin menossa, ettei päiväkausiin ole ehtinyt kirjottelemaan. Punnituskin jäi väliin viime pe, jos sitten tällä viikolla :) Oon viimeiset kolme päivää syönyt normaaliruokaa, pieniä määriä kylläkin ja tänään palasin taas nutraukseen. Tosiaan tuo punnitus jäi viime viikolla...

Yhteistyössä