Hakutulokset

1. M

APUA SELKÄ KIPUIHIN

Viikkoja 26 ja alaselkä ei tunnu kestävän. Onko kenelläkään mitään neuvoja miten saan tämän tuskan pois. Panadolia olen ottanut mutta haluan selän kuntoon kun on vielä matkaa laskettuun aikaan. (venytys /jumppa ohjeita kiitos). Kipu lähtee alaselästä ja säteilee lonkkien kautta jalkoihin...
  2. M

Järjetön lantio+pakarakipu

Ai meitä on enemmänkin.. ikävä tai mitensen nyt ottaa mukava kuulla. Aloittajan oireet kuullostaa iskias säryltä. Itselläni ollut ennen raskauttakin mutta nyt se vasta kivun lykkäs. Eilen en enään päässyt yksin vessaan ja kieltämättä oli niin kipeä että itku tuli. tänään kävin lääkärissä ja...
  3. M

2001 syntyneet?

Tyttö 1/01 Hollola
  4. M

LAHTI!!!

Me asutaan Hollolassa. Minä 32.v. lapset 4.v. ja 1.v.4kk mimmi5@netti.fi
  5. M

Hauho

Moi! Me ei ihan Hauholla asuta mutta meillä on mökki siellä. Minnepäin Hauhoa olette muuttamassa ja mistäpäin muutatte? Viestittele jos kiinnostaa mimmi5@netti.fi
  6. M

Ei mitään

Meidän suvulla on Hauholla mökit eli ei asuta siellä,mut kesäisin tulee käytyä aika paljon. :wave:
  7. M

pillerit,kierrukka,rengas?

tässä edelleen pähkäilen mikä olisi se paras vaihtoehto. pillereistä on ollu juttua niiden haittavaikutuksista,kierrukan laitosta ollaan montaa mieltä.ja toki yhdelle sopii toinen toiselle taas jokin muu. Mielipiteitä ja suosituksia? =)
  8. M

kysely 1-vuotiaasta

Poika täytti Tammikuun lopussa 1.v. 1. mitä sanoja teillä on sanottu 1-vuotiaana?äiti,kakka,kikko(sisko),pappa,lamppu,puu,isi,mummu,aakko(Jarkko eno),Kiikki(kiitti)paljon eri sanoja matkii 2. Miten teillä nukutaan yöt ja annatteko vielä maitoa yöllä?Yöt nukutaan välillä heräämättä eli ei maitoa...
  9. M

1973

:wave: täällä ollaan :wave:
  10. M

te joilla vuonna 2001 syntyneet esikoiset

niin ja kirjoitella saa: mimmi5@jippii.fi vastaan aina kun arjen aherruksilta ehdin :wave:
  11. M

te joilla vuonna 2001 syntyneet esikoiset

Itse olen Vm.-73 tyttö 1/01 poika 1/04 asutaan Päijät-Hämeessä.meidän perheeseen kuuluu iskä Vm.-71 ja monirotuinen koita :flower:
  12. M

äiti Vm 76 Pennalasta!

löysin osoitteen :wave: t:m
  13. M

äiti Vm 76 Pennalasta!

hukkasin maili osoitteesi :'( laitatko mailia niin voimme jatkaa kirjoittelua :)
  14. M

kinkkukiusaus

Helppo kinkkukiusaus 750 g perunasipulisekoitusta Laita vuokaan kerroksittain peruna-sipulisekoitusta ja kuutioitua kinkkua sekä mausteita. Kaada päälle ruokakerma. Paista 200°C:ssa noin 45 min. 300 g palvikinkkua 4 dl ruokakermaa mustapippuria suolaa
  15. M

Nastolasta ketään?

Heippa Nastolan äidit! Itse en ole Nastolasta vaan Hollolan puolelta,mutta mulla on yks ystävä joka muutti perheineen nastolaan Kesäkuussa,lapset reilu kolme reilu kaks ja kolmas tulossa.Eli kun on vasta muuttanut niin ei tuttuja vielä ole.
  16. M

LAHTI ja ympäristö!

Tervehdys! Olen esittäytynyt jo toisessa Lahti ja ympäristö otsikolla olevaan ketjuun,mut vielä tässä tietoja: Olen 31.v. kotiäippä Hollolasta,lapset reilu 3.5.v. ja 8kk aviomies päivät töissä.perheeseen kuuluu myös koira. Vastaan kyllä aina viesteihin kun arjen tohinoilta ehdin...
  17. M

Lahti ja lähistö!!

Täällä vm.-73 koti-äippä Hollolan puolelta.lapset 1/2001 ja 1/2004.mies vm-71 päivät töissä.perheessä myös koira. mimmi5@jippii.fi

Yhteistyössä