Hakutulokset

  1. M

    Miksi kotipäivät ovat tämmöisiä nykyään vauvan kanssa

    Kyllä mullakin meni kaupungilla ostoksilla helposti päivä pienen kanssa, syötin pari kertaa ja välillä kannoin mutta kotona meilläkin oli hankalaa. Me ei siihen ratkaisua keksitty mutta voin sanoa että se helpottaa ajallaan.
  2. M

    tyhmä kysymys lähihoitajan tutkinnosta

    Mikään tutkinto ei kai enää ole opistoasteen tutkinto, se nimike on poistunut käytöstä kai kokonaan jo 2000-luvun alussa. " Opistoasteen tutkinto Opistoasteen tutkintoon tähtäävää koulutusta ei enää järjestetä. Se antoi valmiuksia mm. suunnittelu- ja työnjohtotasoisiin tehtäviin. Tutkinnon...
  3. M

    tyhmä kysymys lähihoitajan tutkinnosta

    Ammattikoulututkinto eli toisen asteen tutkinto on lähihoitaja.
  4. M

    Voiko vuokranantaja vaatia ilmoittamaan hänelle,milloin minulla on vieraita?

    Jos sulla satunnaisia vieraita käy niin ei tartte ilmoittaa, mutta jos joku sun luona bunkkaa pidemmän aikaa niin sun pitää ilmoittaa koska vesimaksuja pitää maksaa silloin kahdesta.
  5. M

    Paiva tukholmassa lapsilla ei ole passia

    Kela kortti ei ole henkkari, eli tarvitset lapsille passin tai henkilökortin. Eli kyllä sa tarvitse asianmukaiset paperit mukaan, oli sitten passi/pikapassi tai henkilökortti.
  6. M

    Lego autojen rengas ym osa pakkauksia

    Katsopa ebaysta löytyisikö etsimiäsi, siellä on paljon legoja. Itse jo tottunut siihen että suomesta ei välttämättä löydy milloin mitäkin ja silloin turvaudun ebayhyn. lego | eBay
  7. M

    Uskallanko mummona ehdottaa nimeä lapselle?

    Me saatiin ehdotuksia ja veikkauksia isovanhemmilta ja tutuilta, niistä ei sen kummemmin välitetty vaan valittiin itse. Mutta en nähnyt pahana vaikka ehdottivat/arvailivat, hauskaahan se vaan oli. Varsinkin oli hauskaa kun anoppi totesi että ihan sama minkä nimen annatte, kunhan on edes nimi...
  8. M

    Liberokauppa - koodit ei toimi

    Vaippapaketin koodi naputellaan siihen kokonaan, kaikki kirjaimet ja numerot, ja siis se koodi löytyy siitä vaippapaketin muovista sisäpuolelta (kuten varmaan tiesitkin).
  9. M

    Meidän 4,5v poika tykkää syödä näillä helteillä vain hedelmiä,vihanneksia ja marjoja.

    Meidän 1v4kk syö kans vaan kaikkea viileää, jugurttia jne. Ja oon antanut syödä, illalla on iltapalan tilalla maistunut oikea ruokakin kun on vähän viileämpää.
  10. M

    Hyttysverkko, mistä löytää?

    Me ostettiin viime vuonna Prismasta ja muistaakseni Cittarissakin oli.
  11. M

    Mikä on kuppikokosi? (rintaliiveissä)

    J-K löytyy täältä, mallista riippuvainen tuo koko. Ja marketti liivejä on turha unelmoidakaan ostavansa, erikoisliikkeistä saa hakea ja sittenkin on suppea valikoima :/
  12. M

    Pääsettekö lukemaan hotmail/outlook sähköpostinne?

    Minä pääsen. Ja oon päässyt koko aamun.
  13. M

    Paras marketti shampoo ja hoitoaine?

    Tresseme ja Frank Provost on mun suosikit. Kummatkin toimineet todella hyvin mun paksuihin karheisiin hiuksiin.
  14. M

    yaz pillereiden pakkauskoot

    Saa yksi laatta kerrallaan.
  15. M

    Mitä vaippoja käytät lapsellasi?

    Muumeja ja Liberoita on meillä käytetty. Teippivaipat on aina muumia nykyään, housuvaippoina taas suosin liberoa kun istuu hyvin meidän taaperolle.
  16. M

    Voinko olla koulukäynnin avustaja ylä-koulussa, vaikka en ole hyvä koulussa?

    Luulisin että siellä pitäisi osatakin se missä yrität toista auttaa. Varma en ole mutta en välttämättä suosittele hakeutumaan koulunkäyntiavustajaksi jos et itsekään osaisi sitä mitä sun pitäisi toiselle opastaa.
  17. M

    Mistä voi etsiä kymmenien vuosien takaisia Pentik-tuotteita?

    Laita sähköpostia pentikille kuvan kera :) Itse sain sieltä vastauksen muutamassa tunnissa kun etsin erästä lelua tyttärelleni.
  18. M

    Ripille pääsevä kutsujana

    Tottakai on ok, hänen juhlansahan ne ovat joten on vain loogista että hän on kutsuja.
  19. M

    onko nykypäivänä mahdollista olla työtön 1.5 vuotta?

    On mahdollista, ihan olematta laiska, tyhmä tai sairas. Väärä alavalintakin vaikuttaa, paljon nuoria kouluttautuu edelleen suoraan kortistoon kun ei vaan töitä ole alalla jonka on sattunut silloin peruskoulusta päästessään (tai myöhemminkään) valitsemaan.
  20. M

    G : saatteko soskusta rahaa?

    Juu, saadaan n. 200€/kk, meitä siis 2 aikuista ja 1 lapsi. Minä kotiäitinä syksyyn asti jolloin alkaa koulu ja mies etsii töitä jatkuvasti mutta ei mihinkään ole päässyt, tavoitteena päästä mahdollisimman pian pois sossunluukulta.

Yhteistyössä