Hakutulokset

  1. M

    Sossun / koulun toimintatavoista kysymys ?

    Elikäs tällainen ikävä asia. Yh- ystävästäni tehty koulusta melkoisen aiheeton ilmoitus sosiaaliviranomaisille. Siis tietty lapsensa koulusta. Nyt olisi edessä tapaaminen koulussa, jonne käsittääkseni tulee rehtori, opettaja ja sossu ja tietty ystäväni. Ottaisivatkohan minut siihen kokoukseen...
  2. M

    vielä teiniseksistä

    Näin hienon vastauksen kirjuuttelin yhteen ketjuun, mutta onkohan se jotenkin katkaistu. . Mä ehkä vielä kaiken valistamisen lisäksi puhuisin, että kannattaako jatkossa vielä vähään aikaan harrastaa seksiä. Olen kuullut (muistaakseni ihan ominkin korvin), miten pojat puhuu, että saisinkohan...
  3. M

    Ticketin puku?

    Mikä se on ? Voiko joku linkittää. Varmaan aika pienille tarkoitettu ? t. kärryiltä pudonnut kalkkis
  4. M

    Onko Helsingissä 6-v neuvola ?

    ..ja rokotukset ? Mitä muuta siihen kuuluu, jos on ?
  5. M

    Nyt oikeasti ihmettelin !!

    Tv 1:den uutisissa suorastaan hehkuteltiin, kuin ihanaa päiväkodeissa on heinäkuussa. Niin vähän lapsia yms. Voi elämä, meitin pieni ( jo 6 v. ) ei tasan tarkalleen ole siellä sen takia,että tiedetään mitä meininki on. Sitten oikein haastateltiin suomen urhoollisimpia kersoja kuin viihtyy...
  6. M

    Päiväkodeista

    Tuolla lapsia vai ei- ketjussa tuli puheeksi päiväkotien hoito. On vaan jo niin peevelin pitkä ketju, ettei sinne viitsi enää kirjoitella. Mulla ei ihan niin negatiivinen kuva ole tarhasta, kuin huhhuh:lla. Onko muilla ajatuksia asiasta?
  7. M

    Lapset pyörtyili

    poliisin ja SPR:n valistuspäivillä. Oli näytetty kuvia väkivallan uhreista. Kaksi vietiin ambulanssilla sairaalaan. 30 oli voinut huonosti. Lehdessä tosin puhutaan nuorista varmaankin kaunistelun vuoksi. Tapahtumaan osallistui 2000 itähelsinkiläistä 5.- 8.-luokkalaista. Eiks 11 v. ole lapsi ?
  8. M

    Lapsoseni runo

    vuosien takaa: Kun kevään ruusu nousee se kasvos valaisee ja herätä saa taas aamuun ihanaan On aurinko toinen sydän sun ja nähdä saa taas sen nousun Aurinkokin paistaa sade vaihtaa kaistaa Ruoho taas kasvaa ja kesä pyyntöihin vastaa 12 v. pojan äitienpäiväruno
  9. M

    Löytyikö tytöt?

    ..jotka olivat itäkeskuksen pihaltaan kadonneet. Siis olin iltalenkillä Marjaniemessä ja poliisit ja läheiset heitä kovasti etsi ja kyseli. Haluaisin vaan tietää, jos jollain tietoa.
  10. M

    elokuva 5-vuotiaalle?

    Olettekos käynyt viime aikoina elokuvissa? Pojan kanssa mentäis tänään. Tiedättekö mitään kivaa leffaa, jota mielellään äitikin jaksaisi seurata ?
  11. M

    Saako päiväkodin pihalle jäädä könyämään ?

    siis äiti tai isä, jos muksu haluaa leikkiä vielä siinä kavereiden kanssa. Joskus olen meinaan jäänyt, olen sitten yrittänyt ottaa muitakin lapsia huomioon yms. Kun täällä näyttää pk:n henkilökuntaa olevan. :wave:
  12. M

    Veikin vekara- kisa Seiskassa

    Oletteko käynyt äänestämässä. Ihania. Äänestin sitä superonskuna pulikoivaa Miisa-tyttöä. =)
  13. M

    sydänviesti

    :heart: , halusi poika 4 v. lähettää. Mitäs meinaatte tänään tehdä? Täällä vesirokko. Onko kokemuksia aikatauluista, eilen alkoi. Sunnuntaina olisi rippijuhlat. onkohan vielä tarttuvaa?

Yhteistyössä