Hakutulokset

  1. Ä

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    10.4.2014/tyttö/2634 g/48 cm/39+0/la 17.4.2014 Baby bluesia ja imetysongelmia ilmassa, kirjoitan toisella kertaa enemmän. Terve ihanuus kuitenkin maailmassa! :heart:
  2. Ä

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea eeku ja Daniella! :flower: NuVe musta tuntuu myös siltä, kuin en olisi oikeasti synnyttänyt ja ymmärrän oikein hyvin, mitä tarkoitat tuolla imetyksen tärkeydellä. Vaikka todellisuudessahan ollaan synnytetty siinä missä muutkin, sen sanoo järki, mutta tunteet ei vaan hyväksy sitä...
  3. Ä

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Kylläpä on aikamoinen vauvavyöry täällä, aina on joku jakautunut, kun tulee lukemaan. Onnittelut siis kaikille vauvan saaneille! :flower: Nanija mua myös ihmetyttää tuollainen käytäntö. Itse olisin varmaan pelokkaana liioitellut sen verran kipuja ja vesien tihkumista, että olisivat ottaneet...
  4. Ä

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Dorian eihän se vauvan koko välttämättä ole mitenkään seurausta raskausdiabeteksesta. Varsinkin, jos sulla on pääsääntöisesti ollut tasaiset arvot. Minkä kokoisia vauvoja teidän suvussa muuten on tavannut syntyä? Helpommin sanottu kuin tehty, mutta ei varmaan kannata murehtia, että olisit itse...
  5. Ä

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    38+0 POKS! Ihme ja kumma, vieläkään ei ole tullut tunnetta, että loppuisi tämä raskaus jo. Mutta tuli tai ei, viikko enää ja sitten......... Huijui! Vauva kyllä puskee alemmas, minkä pääsee. Muutama hiljaisempi päivä on nyt liikkeissäkin ollut. Katsotaan, kuinka käy. Mun äiti oli äsken...
  6. Ä

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Huh huh, meidän kuu tosiaan jo! Aika hurjaa. Kiitos Yöenkeli pinosta, vaikka oletkin itse jo jakautunut. Mirenna selviskö siellä neuvolassa, kummin päin vauva olisi? Ja liitoskivuista, niin mulla ei kahdessa ekassa ollut niitä oikeastaan ollenkaan, mutta nyt sitten senkin edestä...
  7. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Karviaismarjalle paljon onnea! :flower: Ja Vilmuskille tsemppiä viime metreille! Jospa se vauveli päättäisi ottaa ja syntyä nyt yön aikana, ettei aamulla enää tarvitsisi käynnistellä. Ralliruutu ei ole kyllä sänkypuuhat paljon innostaneet. Ei nyt lopussa eikä kyllä oikeastaan koko...
  8. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Ralliruudulle oikein vauvakasta viikonloppua! Luulisi, että jotain tosiaan tapahtuu, kun noin rajuja supistuksia on. Vemia meillä nukkuu nuorempi eli 1v7kk myös edelleen pinnasängyssä. Tuodaan hänelle sitten matkasänky mummolasta joksikin aikaa, kunhan on synnytys ja sen aiheuttama yökyläily...
  9. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Miwwi ja Melin oikein paljon onnea!!!!! :flower: Hurjalta kuulosti Miwwin kokemukset, ihmettelen minäkin, miksi ihmeessä antoivat mitään lääkettä ja päästivät kotiin. Ja vielä heittävät istukan roskiin, ettei varmasti selviä, mistä oli kyse. Onneksi kuitenkin loppu hyvin, kaikki hyvin! Onko...
  10. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Mirenna kyselit sektiokokemuksia. Ekasta ei hirmuisesti ole muistikuvia, se oli kiireellinen 35 tunnin synnytyksen päätökseksi, kun lapsi ei mahtunut laskeutumaan keskilantiosta, vaikka kuinka ponnisti. Vaikka tajuissani koko ajan olin, niin enpä viimeksi sitten muistanut yhtään, millaista se...
  11. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Oikein paljon onnea Yöenkelille pienestä pojasta! :heart: Oikestaan tosi hurjaa, että nämä vauvat alkaa nyt syntyä.... ei sitä vaan jotenkin tajua, että plussasta on jo niin "kauan". Vastahan sitä haamuviivaa toiveikkaana tikusta tihrusti.
  12. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Oletteko muut ottaneet vauvavakuutusta? Onko kellään Pohjolasta? Siinäkin varmaan joku aikaraja, että olisi pitänyt jo pari kuukautta sitten ottaa. Meni sitten sekin varmaan ohi...
  13. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Jos nyt saisi vähän enemmän kirjoitettua. Streptokokkinäyte pitää meillä ottaa itse ja viedä labraan. Terkkari sanoi, että aiemmin otettu vasta synnytyksessä (en kyllä muista, mutta kai se on vaan huomaamatta otettu), mutta nyt vuoden vaihteessa on homma muuttunut. Joku kirjoitti aikaisemmin...
  14. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Nopea omanapatilitys: voi jestas tätä kipua!!!! Alaselkä on tulessa ja se kipu säteilee reisiin asti. Samoin jalkovälissä (!!!!!) ihan järjetön kipu. Sama juttu oli viikko sitten, JATKUVA kipu kesti yli 2 vuorokautta, eikä siihen auttanut särkylääke. Käveleminen helpotti hieman hetkeksi, mutta...
  15. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Miwwi edellisessä raskaudessa huomasin, että hirmuisesti sf-mitta mittaajasta kiinni, tulokset voi heitellä paljonkin. Ja vauvan asento vaikuttaa. Eli toivotaan nyt, että on vaan näistä kiinni ja lapsi kasvaa niin kuin pitääkin. :) Sairaalakassin tärkein sisältö mulle on pussillinen...
  16. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Kultapupu ISO KIITOS! :hug: kerroitkin juuri niistä asioista, jotka ainakin minua mietityttää kaikkein eniten! :) Lisämaitoa on jouduttu antamaan kummallekin lapselle muutenkin, esikoinen kuivahti sen verran, että joutui olemaan vuorokauden tipassakin. Ja kuopusta heräteltiin juuri sen kolmen...
  17. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Kiitos tsempeistä! :) EireanEi tosiaan muuta syytä kontrolleihin kuin pieni koko. Tämän hetken painoarvio 31+6 (eilen) on 1414 g. Kultapupu mikä niillä oli sitten perusteena sille "aikaiselle" käynnistykselle? Oot varmaan kirjottanutkin siitä, mutta en kyllä nyt muista. Joutuuko lapsen pienen...
  18. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    yöenkeli mä olin eilen myös käyrillä ennen ultraa ja mietiskelin samoja juttuja. Mulla oli tosin vaan kaksi käyrää. Toinen se vauvan sydänääni (140-150) ja toinen oli alkuun 16 ja yhdessä vaiheessa käväisi 25 ja mulla tuntui silloin harkkasuppari eli varmaankin oli juuri supistuksia mittaava...
  19. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Yöenkeli tosi tyhmä kysymys kolmatta lastaan odottavalta, mutta mitä on sukkapuikkokivut??????? Onko ne niitä alapäässä nopeasti tuntuvia vihlaisuja?
  20. Ä

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Onneksi täällä on kotikäynti vain synnytyksen jälkeen, stressaisin ja siivoaisin kuitenkin ihan hulluna. Tosin edellisen kanssa ei ollut sitäkään, kun menin tikkien poistoon ja pojan jutut hoidettiin samalla. Katsotaan miten nyt. (.) Eilen oli neuvola ja kaikki kunnossa. Verenpaine matala...

Yhteistyössä