Hakutulokset

  1. M

    sastamalasta

    olen 31v ja 4v4kk pojan äiti sastamalasta Kallialasta. puistoiluystävää tms kaivataan. poika päiväkodissa, itse paljon kotona ja ystävää/jutteluseuraa välillä vailla. 5.2.15 edelleen kaipaillaan ystävää
  2. M

    fibromyalgia

    olen 30 vuotias äiti ja sairastan fibroa. onko muita Pirkanmaa/satakunta alueella kellä kyseinen sairaus? olisi kiva kuulla kokemuksia miten pärjätä lapsen kanssa kipujen ollessa päällä?
  3. M

    äitejä kiikoisista

    muutettiin helmikuussa ja olis kiva tutustua. poika 2,5v on päivähoidossa. itselle juttelukaveria kaipaan.
  4. M

    mahdollisesti dysfasia sastamala - huittinen alue

    hei meidän 12.10 2v täyttävä poika ei sano sanaakaan. saimme tänään postia taysista jonne marraskuussa menemme osastojaksolle. saimme aikasemmin tukikuvat viittomista varten. olisi kiva tutustua ja kuulla muiden kokemuksia tästä. asumme sastamalassa. dysfasiaa siis epäillään. hankaloittaa...
  5. M

    äitiystävää huittisista??

    olen 29v ja oleillaan kotosalla poikani 1v9kk kanssa. olisi tosi kiva löytää kaveria. tutustuttais ja kyläiltäis.
  6. M

    kaveria huittisten suunnalta

    poikani 1v8kk kanssa etsiskelen kaveria. asutaan äetsässä.
  7. M

    ystäviä kaivataan äetsä, kiikka, kiikoinen

    kaipailen poikani 1v7kk seuraa päiviimme, itse olen 29v. laitelkaas viestiä
  8. M

    äitejä äetsä, kiikoinen, kiikka, huittinen

    kaveria etsitään edelleen. olen 29v ja poika 1v7kk. laitelkaas viestiä.
  9. M

    äidit äetsä, kiikoinen, huittinen alueet

    etsimme edelleen seuraa päiviimme. olen 29v ja mulla poika 1v7kk. asutaan äetsässä. laitelkaas viestiä.
  10. M

    piilokarsastus

    olen 2v asti ollut näkövammainen. 5v silmäni leikattiin, silmä saatiin kosmeettisesti näyttämään hyvältä. nyt kärsin rajuista päänsäryistä kun silmieni näköero on niin suuri. silmälääkäri totesi saman kuin 20v sitten tähän ei ole hoitokeinoa. Nyt varmaan jään eläkkeelle tai kuntoutusrahalle, kun...
  11. M

    ystävää äetsä ja lähialueet

    äiti 28v ja 1v 3kk poika kaipaavat kaveria
  12. M

    ystävää äetsä ja lähialueet

    28v äiti poikansa 1v 3kk kanssa edelleen etsii ystävää
  13. M

    äetsä, vammala, huittinen

    vuoden ikäisen pojan 28v äiti kaipailee ystäviä. asutaan äetsässä.
  14. M

    äetsäläiset äidit hoi!!

    Täällä 28v äiti ja 10kk ikäinen poika kaipailee uusia ystäviä. Laittakaa viestiä tulemaan.
  15. M

    äitejä sastamalan alueelta

    28v äiti ja 10kk ikäinen poika seuraa vailla
  16. M

    äitejä äetsästä / keikyästä

    leikkikaveria kaipailee 7kk poika ja seuraa 28v pojan äiti.
  17. M

    muita äitejä äetsässä??

    olen 28v ja 7kk ikäisen pojan äiti. uusia tuttavuuksia kaipaillaan. ja pojalle leikkikaveria.
  18. M

    ystäviä äetsä / keikyä

    olen 28v ja 7kk pojan äiti. kaipaillaan seuraa arkipäiviin.

Yhteistyössä