Hakutulokset

  1. -Pätkis-

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Moikka! Vaunuista on ollut puhetta. Meillä on esikoisella Emmaljungan Edge duo combit sport- rungolla, ja ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa niistä! :) Me asutaan maalla, joten sohjoiset ja kuoppaiset hiekkatiet on tullut niillä koluttua, ja hyvin kulkee! :) Ne vaan pitäis raaskia myydä, ja...
  2. -Pätkis-

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Tsemppiä Sarizalle! Kuulostaa ihan hirveeltä tuo sun pahoinvointi! :/ Toivottavasti alkais jo pian helpottaan! Hankinnoista ei olla ostettu vauvalle vielä mitään. Sitten varmaan lähtee lapasesta, kun tiedetään kumpi tulee :whistle: Ainoa isompi hankinta on tuplarattaat, mutta ne ostetaan...
  3. -Pätkis-

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Imetysliiveinä mulla oli eka HM:n ja jonkun halvemman merkin, jota en muista. Sit myöhemmin ostin parit Triumphit, ja niitä voin kyllä suositella! Onhan ne vähän kalliimmat, mutta mielestäni olivat sen arvoiset. Onneksi ne on vielä tallella, niin ei tarvi ostaa kuin korkeintaan yhdet uudet! :)
  4. -Pätkis-

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Moikka pitkästä aikaa! :) Lukemassa tulee käytyä säännöllisesti, mutta kirjoittaminen tahtoo jäädä.. Eilen oli np-ultra, ja kaikki oli hyvin! :) Turvotusta oli 1,3mm, ja vauva oli neljä päivää isompi. La pysyi kuitenkin samana. Mulla on aika vahva poikaolo, ja kolmesti olen nähnyt...
  5. -Pätkis-

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Moikka! Viime viikolla oli "neuvola". Ultrassa näkyi täysin viikkoja vastaava alkio :heart: Sain varsinaisen neuvola ajan parin viikon päähän, ku viikkoja oli sillon vasta 6+6. Ja ollaan lähdössä reissuun, niin näkee sit vielä ennen reissua et kaikki on hyvin :) Mulla ois pari kysymystä...
  6. -Pätkis-

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Heippa! :wave: Jokohan sitä uskaltautuis tänne kirjoittelemaan! :) Plussasin pari viikkoa sitten, ja oviksesta arvioituna la on 22.1. Neuvola on jo ens viikon tiistaina, ja siellä ultrataan, niin la tarkentuu sitten :) Mulla on kierrot huidelleet 33-40 päivän välillä, mutta plussa tuli jo...
  7. -Pätkis-

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Piti tulla kurkkimaan, vieläkö tämä pino on pystyssä, ja Hennu ja Millimolli vielä yhdessä kasassa :) Tsempit loppumetreille! :) Meidän neiti on jo 9kk, ja haaveet pikkukakkosesta alkavat kasvamaan :)
  8. -Pätkis-

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Paljon onnea Avocado!!! :heart: Ja LeenaT:lle ja Tupulle onnea plussista! :) Mulla on menny LeenaT:n raskaus ihan ohi! En kyllä paljoo oo kerenny täällä lueskellakkaan.
  9. -Pätkis-

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Millimolli huippua, sinäkin plussasit!!! Paljon onnea!! :heart: Hennu Jep, kaikki on plussan ansainnu, mut erityisen mukava on lukea teidän pitkään yrittäneiden plussa uutisia! :)
  10. -Pätkis-

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Hennu ONNEA!!!!!!! Sinä jos kuka oot ansainnu plussan!!! :heart:
  11. -Pätkis-

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Paljon onnea Kristiinalle!! :heart:
  12. -Pätkis-

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Paljon onnea Bubblelle (sori, vähän myöhässä)!! :heart: Epalle onnea täältäkin kautta! :heart: Ja uusille tervetuloa, ihanaa saada uutta porukkaa tänne, vaikka vähän enää tulee käytyä täällä 2+:n puolella! Aika kuluu niin äkkiä! Meidän tyttön syntymästä tulee perjantaina jo kuukausi! Ollaan...
  13. -Pätkis-

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille!! :heart: Täällä kirjoittelu ja lukeminenki jääny tosi vähälle vauvan syntymän jälkeen, ku on tullut muutakin elämää ku pelkästään tietokoneella istuminen :D Mut omalta osaltani haluaisin kans kiittää teitä olemassaolostanne! Olitte suuri tuki ja henkireikä...
  14. -Pätkis-

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Onnea Kirskikselle vielä tätäkin kautta!! :heart:
  15. -Pätkis-

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Bubble, synnytyskertomus löytyy kerhon puolelta jo :)
  16. -Pätkis-

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Meille syntyi tyttö 6.3 rv 39+3 :heart: Painoa 3422g ja pituutta 49,5cm. Kotona ollaan oltu perjantaista asti. Aivan ihana pikku pallero, ja niin rakas :heart: Paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Muille tsemppiä loppurutistukseen! :) Pätkis ja vauva 6vrk
  17. -Pätkis-

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Meille syntyi tyttö 6.3 klo 2.29 <3 Paino 3422 ja pituus 49,5cm. Lisää synnytyksestä ym. Sit kerhon puolella kun kotiudutaan :)
  18. -Pätkis-

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Täällä taitaa olla h-hetki aika lähellä. Supistellu jo useamman tunnin n. 6-8min välein ja limatulppa bongattu. Olo alkaa olla aika tukala. Koitin käydä makoilemassa, mut eihän siitä mitään tullu, joten ens yö taitaa mennä synnärillä. Pätkis 39+1
  19. -Pätkis-

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Täällä taitaa olla h-hetki aika lähellä. Supistellu jo useamman tunnin n. 6-8min välein ja limatulppa bongattu. Olo alkaa olla aika tukala. Koitin käydä makoilemassa, mut eihän siitä mitään tullu, joten ens yö taitaa mennä synnärillä. Pätkis 39+1
  20. -Pätkis-

    Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Bubble Joo näköjään samoissa mennään! Saa nähä kumpi kerkee eka. Mä tässä mietin et meniskö lumitöihin, ku sitä on "vähän" tullut ja tulee koko ajan lisää. Mut uskaltaakohan sitä rehkiä, ku huomenna on se karkauspäivä! :D Tsemppiä sullekkin! :) Kiitos Sindi! :) (.) Ihanaa, mä oon kolme...

Yhteistyössä