Hakutulokset

  1. T

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    Mulla oli myös alku todella kovaa pahoinvointia joten i feel you ei ole kivaa :( mutta onneks se helpottaa nopeemmin kun huomaakaan ja pääsee nauttimaan kunnolla raskaana olosta :) tsemppiä sinne vuoteen pohjalle! :)
  2. T

    Täällä huutelee tyttönen joka etsii uusia tuttavuuksia, kavereita ja miksi ei ystäviäkin? :)

    Täällä myöskin marraskuussa esikoisen saava 22-vuotias neitonen espoon suunnilta, olen kotoisin muualta joten olisi mukava tutustua täällä suunnalla asuviin äiteihin/tuleviin äiteihin ja miksei muualtakin, viestiä saa laittaa :)
  3. T

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 22v, mies 26v ja yhdessä oltu 3,5v.. esikoinen syntyy marraskuussa :)
  4. T

    88 vuoden mammat

    Täällä myös vuoden -88 tuleva äippä, esikon LA 7.11.2011 ja espoossa asustellaan tällä hetkellä :)
  5. T

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    Täällä myöskin 22-vuotias esikoista odotteleva neitokainen Espoosta :) Hirveän nopeasti mennyt aika, vielä kun jaksais odottaa kesäkuun loppupuolelle että sais sen sukupuolen tietää :) Tanya ja pikkuinen 14+4
  6. T

    syysvauvat

    heippa kaikille täällä ilmoittatuu uusi kaksplussan käyttäjä :) rv tällä hetkellä 14+4 ja LA siis 7.11. Nyt vasta kunnolla uskaltautunut koneella ja normaalia elämää viettämään alun 24/7 oksentamisen jälkeen :( muita espoolaisia tulevia äitejä??(tunnustan en jaksanut koko ketjua lukea :D )

Yhteistyössä