Hakutulokset

  1. N

    VLCD-testiryhmä

    Moikkarallaa! Kertokaahan miten ootte jatkaneet pussiviikkojen jälkeen? Minä olen ollut edelleen kevyellä linjalla, -15kg menee rikki parissa päivässä. Olen ostellut nutriletteja, hieman harmittaa, ettei palkintopakkausta vielä ole kuulunut kun tekisi mieli testata mitä kannattaa ostaa. Kiloja...
  2. N

    VLCD-testiryhmä

    Onkos kukaan kuullut mitään nutrilettilta? Kiinnostaa se palkintopaketti kovasti :D
  3. N

    VLCD-testiryhmä

    Heipparallaa ja terveisiä viimeisen päivän päätteeksi! Nyt on pussit mussutettu ja olo on edelleen euforinen. Minulle tämä oli yllättävän helppoa ja olen aivan rakastunut nutrilett systeemiin!!!!! Painoin tänä aamuna 7,7kg vähemmän kuin aloitusaamuna, voisiko parempaa edes toivoa!? Nutrilettin...
  4. N

    Minkä ikäisiä teidän tuttipullot ovat?

    Pullot on ostettu jo 6v sitten, mutta niitä ei ole käytetty kuin sen noin 6kk ajan kun välissä muksuille ei ole pullot kelvanneet. Tutit ostettu joka muksulle uudet, myös hävitetty käyttämättömät.
  5. N

    Imetysasiaa?

    Minä annoin aina vain lapsen halun mukaan, ihan vastasyntyneestä asti. Joskus venyi jopa 5h asti, kun neidit veteli unta ja joskus söi 3 kertaakin tunnissa. Meillä neidit syntyneet +4kg painoisina, joten olen luottanut siihen, että terve lapsi herää syömään kun on sen aika vaikka kestäisikin...
  6. N

    Voisi nää lasten allergiat mennä jo ohi :(

    Tiedän, että on perheitä joissa allergiat ovat potenssiin 100 meihin verrattuna. Ja tietty muut sairaudet ja ongelmat päälle. Mutta se ei nyt just lohduta yhtään kun ottaa päähän tämä tolkuton rahan meno verrattuna tavallisiin tuotteisiin ja tietty isompi vaiva ruuanlaitossa. Lupasin lapsille...
  7. N

    Tätini on täysi sadisti - miten vastaisit tällaiseen viestiin?

    Mun mielestä ilkeilemällä alennut samalle tasolle tädin kanssa ja nolaat itsesi ihan samalla lailla kuin hänkin törkeällä käytöksellään. Minusta jotain ääremmäisen neutraalia voit vastata jos jotain vastaat, itse poistaisin viestin ja antaisin asian olla. Tai laittaisin vain, että "Mukava...
  8. N

    Kertokaahan lastenne hampaiden oikomiskokemuksia (alle kouluikäisellä)!!

    Meidän eskariinmenijällä on erittäin ahdas alarivi, edessä syksyllä oikomishoidot ja mahdollisesti jopa joudutaan poistamaan 1 hammas, jotta rautahampaat mahtuvat tulemaan. Kokemuksia kaipaisin näin pienen lapsen oikomishoidoista!
  9. N

    Mummo suosii siskon lasta.

    Mun äiti on narsisti. Ei sille voi sanoa mitään. Pari kertaa olen jotain kokeillut vähäpätöisemmästä asiasta sanoa, ja siitä on tullut koko suvun riita kun se soittaa ja itkee ja haukkuu mua jopa ulkomailla asuvaa setään myöten. Mun äitiä pelkää koko suku, etenkin mun isän puolen suku, ei siinä...
  10. N

    Mummo suosii siskon lasta.

    Minullakin on tullut mieleen, että loppupelissä rakastetut lapset eivät ole ne jotka kärsii... aina mediassa ja puheissa kritisoidaan, kuinka vanhukset ovat yksinäisiä eikä suku välitä... Voisiko olla kyse siitä, että ne vanhukset eivät hyvinä aikoinaan ole välittäneet perheestään tai ovat...
  11. N

    Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

    Minä painan alle sadan, aamulla pääsin lukemaan 99,8kg!!! KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!! :cool:
  12. N

    Mummo suosii siskon lasta.

    Olen kyllä miettinyt, että oma vahvuuteni varmaan vaikuttaa asiaan myös... olen siis ihan teinistä asti ollut se pärjääjä-tyyppi, 14v asti tehnyt töitä koulun ohella ja huolehtinut omat vaate- jne hankintanikin. Lukioaikaan en enää vanhemmilta pyytänyt muuta kuin kirjat, joihin iltatyörahat...
  13. N

    VLCD-testiryhmä

    Mia tsemppiä loppupainon suhteen, jännityksellä odotan sinun(kin) tulostasi. Hyvinhän meillä on kaikilla tainnut mennä, vaikka henkisesti on ollut ajoittain raskasta. Mutta mulla motivaatio kasvoi taas tänä aamuna kohisten, sillä ensimmäistä kertaa vuosikausiin mun painoni oli alle 100kg eli...
  14. N

    ihania A:lla alkavia tyttöjen nimiä?

    :O Miten nää aina nousee tällai nykyään, vanhat ketjut??? Onko muut huomannu?
  15. N

    Miksi sen nimen pitää olla niin suuri salaisuus?

    Mulla on muutama kaveri synnyttänyt jenkeissä ja siellä joutuu ilmoittamaan lapsen nimen potilastietoihin sairaalassaolon aikana. Jos ei niin tee, tulee halvatunmoinen paperisota (yksi kaveri kieltäytyi ilmoittamasta nimeä juuri tähän suomalaiseen tapaansa vedoten)...
  16. N

    Miksi sen nimen pitää olla niin suuri salaisuus?

    Samoin meillä ollut heti rakenneultrasta asti nimi lapsella ja sitä käytetty "Kun xxx on syntynyt niin...". Ja varanimi jos olis ultraaja erehtyny mut 4 kertaa on pysynyt raskausajalla käytetty nimi :)
  17. N

    Onko muita joiden mielestä tatuoinnit ovat rumia?

    Mä rakastan jokaista tatuointiani ja tarinaa jokaisen takana. Musta kauniit tatuoinnit on kauniita ja rumat rumia, niinkuin vaatteissakin tms.
  18. N

    Miksi termoskannun ohjeissa lukee, että ei saa säilyttää maitopohjaisia juttuja???

    En oikein tiedä miksi, mutta ne happanee. En uskonut ja kertaalleen nyt kevättalvella tein kaakaon termariin... no se tuli tunnin päästä ulos termarista kuumana, mutta täynnä sellaisia maitoklimppejä. Yök :(
  19. N

    Mummo suosii siskon lasta.

    Meillä sama tilanne. Meidän muksut eivät kiinnosta, enkä siis tarkoita edes hoitoapua vaan että eivät vaivaudu katsomaankaan, olisivat aina tervetulleita. Jos ehdotan, että tullaan kylään niin AINA on joku syy ettei sovi ja se syy on päiväunet tai siivous 99% kerroista (kysyn noin kerran...
  20. N

    riittääkö paino lihavuusleikkaukseen?

    pitää olla bmi 40 tai yli

Yhteistyössä