Hakutulokset

  1. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    äitix4 onnea rakenneultraan, se on jännä ja ihana hetki :) Sulla ja mulla on melkoisen saman tyyppiset tarinat noiden synnytysten kivunlievitysten kanssa :D olen esikoiselta kokeillut ilokaasua ja se oli jotain kamalaa, joten en sitten sen jälkeen siihen ole koskenutkaan. Lämpimän suihkun...
  2. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Talvicci Sain painoarvion vauvasta siellä rv 39. Siellä keskustelin kätilön kanssa edelliset synnytykset läpi ja etsittiin niistä pelon syytä. Enimmäkseen pelko oli kivussa ja sen hallinnassa. Saat kertoa siellä toiveet ym.. jotka ainakin minulla huomioitiin tosi hyvin ja edettiin synnytyksessä...
  3. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Onnea Sispi :flower: ja oli kiva lukea synnytyskertomus :) Käytiin tutustumiskierros uusiin tiloihin ja ihan kivoilta näyttivät. Talvicci Olen itse käynyt pelkopolilla myös ja helpotti paljon se jutustelu siellä. Tsemppiä sulle sinne ja toivotaan että saat toivomaasi apua. muumilaakso...
  4. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Meille myös on aina kerrottu sukupuoli. Tosin parilla kerralla on ollut jotenkin niukkaa saada edes katsomaan sukupuolta mutta selvyys on tullut kyllä :heart:
  5. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Saattaa siinä kätkytkuoleman ja tutin imemisellä olla vähentävä yhteys menehtymiseen (estää ilmateiden tukkeutumisen), löysin tälläisen artikkelin. Ja tietty vauvan selällään nukuttaminen ehkäisee. tutti - Artikkelit - Vauva.fi Ja juu, kuusi viikkoa on suositus aika, ettei tuttia anna...
  6. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Kiitos fyssari LKS tiedoista. Oli minullekin uutta tietoa tuossa vaikka jo neljä siellä synnyttänyt. Minun on ainakin tavallaan pakko saada tuota oksitosiinia, koska jäin yhden lapsen synnytyksessä vuotamaan kohdusta rajusti ja sitä ei kätilötkään huomanneet pitkään aikaan. Menetin siis...
  7. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Kiva kun uusia tulee :) Talvicci ennestään meillä on lapset 15, 11, pian 7 ja 2 vuotiaat :)
  8. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    AnPellina Minusta oli niin, että vain vierailu aikoina sai olla mieskin läsnä (jos oikein muistan) :confused: joskus mies kävi vierailuajan ulkopuolella, jos esim. toi jotain.. Viimeksi meillä oli perhehuone. Talvicci Onnea hyvistä rakenneultra kuulumisista :)
  9. M

    LKS:ään synnyttämään meneviä?

    Täällä myös yksi sinne jälleen menevä. Löytyisipä enempikin väkeä :) LA elokuussa :heart:

Yhteistyössä