Hakutulokset

  1. R

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Voi, olen hautautunut täysin tänne vauvahuurulaan, kun en ole saanut näämmä aikaiseksi lähettää tietojakaan jo kolmeviikkoisesta tytöntylleröstä. Siispä: 5.8.2011 Raberber (38+6) tyttö, 3835 g 53 cm Kotona kaikki hyvin ja vauva niin nätti ja kiltti. Onnea valtaisasti kaikille vauvan...
  2. R

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Kiitos taas tähän sektioasiaan - suppareiden aikaansaamiseen - vastanneille! Ja pyydän myös anteeksi, jos olen tällä lietsonut epätietoisuutta muillekin sektioon meneville. Joo, Happy -82, mullakin on siis perjantaina aika. Hui ja hui! Aamulla puoli seitsemältä sinne mennään ihmettelemään, ja...
  3. R

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Raitapaitainen ja Vauva-10, en ollut ennen kuullut tuosta supistusten aiheuttamisesta, mutta pitäisikö pistää kesähoitsun piikkiin? Siis oma terkkarini ei ollut tällaista kertonut eikä sairaalasta ollut tullut tietoa tästä. Nopealla googlettamisella en löydä järkevää tietoa koko yhteydestä, enkä...
  4. R

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Kiitos uudesta pinosta, Ulleli, ja hirmuisesti onnea vauvan saaneille!!! Jokaisesta tarinasta on tullut riipaisu alavatsaan ja välillä on pitänyt nieleskellä kyyneliä – niin ihana niitä on ollut lukea. Luulin, että suunnitellun sektion päivämäärän tietäminen on helpotus, mutta on se aika...
  5. R

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Pitkästä aikaa kirjoittelen. Lueskelin viikon verran ahkerasti mökillä kännykältä teidän viestejänne –*kiitos, kiitos – mutta en jaksanut alkaa naputella viestejä. Onnea kaikille vauvan saaneille oikein lämpimästi! Ihania uutisia ollut täällä. On ollut jännittävää lukea, mitä teille kuuluu...
  6. R

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Kiitos tervetulotoivotuksista tänne mukaan. Olin maanantaina ainoassa neuvolalääkärissäni, ja kaikki oli ok. Olin kyllä itse huolissani älyttömistä vatsakivuista, joita ei ollut esikoisen kanssa. Ne ovat kai supisteluita, mutta myös jotakin muuta, repivämpää. Lääkäri ei keksinyt muuta kuin...
  7. R

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Täälläkin yksi myöhäinen ilmoittautuja. Vasta viime viikolla törmäsin kivaan ketjuunne. Eli: LA 13.8., ikä 38, toinen lapsi, K-SKS. Tänään mennään lääkäriin, tällä seudulla eka koko raskausaikana, ja kylläpä jännittää. Pitkä lista kysymyksiä –*minut pitää varmaan heittää sieltä ulos, ennen...

Yhteistyössä