Hakutulokset

  1. K

    Pohjanmaan odottajat

    Onkohan tuo rentoutus 6.6 sallittua meille Nurmon puolelta tuleville? Ei ole missään mainittu, mutta Seinäjokisiahan mekin nykyään ollaan :)
  2. K

    Pohjanmaan odottajat

    Facebookin ryhmässä olen mukana minä myös!
  3. K

    Pohjanmaan odottajat

    Työterveyslääkärille. Olin 1,5 vkoa sitten neuvolalääkärillä ja hän ehdotteli lyhennettyä työviikkoa, mutta siihen en suostu (siinä käy sitten vain niin, että sama työ pitää tehdä lyhyemmässä ajassa). Nyt työterveyshoitaja laittoi minut työterveyslääkärille...
  4. K

    Pohjanmaan odottajat

    Mulle on huomiseksi varattu lääkäriaika, jännä nähdä tuleeko sairaslomaa ja kuinka pitkälti. Alkaa töissäolo olla tukalaa, selkä ja jalat oirivat ja supisteluita tulee usein :/ Hankalaa, kun työt on pääasiassa tietokoneella ja palaveereissa istumista. Mammamiittinkiin tulen ilman muuta mukaan...
  5. K

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Mulle on huomiseksi varattu lääkäriaika, jännä nähdä tuleeko sairaslomaa ja kuinka pitkälti. Alkaa töissäolo olla tukalaa, selkä ja jalat oirivat ja supisteluita tulee usein :/
  6. K

    Pohjanmaan odottajat

    Mä kuulin vasta eilen illalla, että Seinäjoen uimahalli meneekin jo kesäkuun alusta kiinni :mad: Minä kun luulin, että se on kesäkuun loppuun saakka auki...
  7. K

    Pohjanmaan odottajat

    Taitaa jäädä multa väliin sitten, kiitos vinkistä :) Onko teissä yhtään innokasta uimaria? Mammavesijumppa loppui, mammapilates loppui, ja jotain tarttis tehdä! Yksin ei uimahalliin tule lähdettyä...
  8. K

    Pohjanmaan odottajat

    Aa. Mä kävin joku viikko sitten lainaamassa tuolta fyssariosastolta tukivyötä ja sain paheksuvia katseita ja moitteita, kun vastasin kieltäväksi kysymykseen olenko käynyt jos tuossa fyssari-valmennuksessa.
  9. K

    Pohjanmaan odottajat

    Mulle annettiin ihan ensimmäisellä kerralla neuvolasta lappu, noissa oli vaihtoehtoisia päivämääriä mistä valita. 30.5 oli joku sikiön kehitys ja raskauden muutokset (tähän tosin suositeltiin tulevan jo alkuraskaudesta, en taida viitsiä enää näin ison mahan kanssa mennä :D) ja 6.6 meinasin...
  10. K

    Pohjanmaan odottajat

    Onko teistä kukaan menossa ma 30.5 ja/tai 6.6 Seinäjoen tk:n perhevalmennusiltoihin? Mä oon ollut vähän kahden vaiheilla, onko niistä mitään hyötyä...
  11. K

    Pohjanmaan odottajat

    Ilmoittaudun minäkin... Eli 32v esikoisen odottaja Seinäjoelta. Laskettu aika on 6.8. Shaitanja: Samoista vaunuista olen haaveillut minäkin :) Ne pienet etupyörät vain vähän epäilyttää, mahtaako olla "maasto-ominaisuudet" millaiset?
  12. K

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Hei! Ilmoittaudun tänne mukaan myös :) LA 6.8, ikä 32v, esikoinen, SEKS, poikalupaus Kirjoittelen paremmalla ajalla lisää :)

Yhteistyössä