Hakutulokset

  1. nymfi

    Joululahjojen paketointipaperi kotoa?

    Viime vuonna ostin kaupasta ruskeaa paperia ja sillä paketoin, nyt haluaisin löytää kotoa jotakin. Sanomalehteä mietin, toinen juttu olis kirjojen sivut, mut sivuilla ei voi kyllä isoja lahjoja paketoida. En halua käyttää noita joulupapereita mitä kaupasta löytyy, ne on jotenkin niin...
  2. nymfi

    kutiseva päänahka mutta helposti rasvoittuvat hiukset

    Eli siis mulla on kuiva päänahka, kutisee ja hilseilee. Leikkasin talvella siiliksi, jos olis vähän auttanut mutta tuntui kutina pahenevan siitä, menikö sitten aineet helpommin päänahkaan tms. Oon yrittäny ettiä ainetta joka sopii mun hiuksille ja päänahalle, mutta se tässä on vaikeeta, että...
  3. nymfi

    suomen pelien näkyminen netissä

    Näkeekö netissä mistään ILMAISEKSI Suomen mm-pelejä?
  4. nymfi

    kermamunkkien ohje?

    Rupesi tekemään älyttömästi mieli kermamunkkeja... Pienenä niitä sai Rovaniemen kirjaston kahvilasta, tuli ikävä. Onko kenelläkään hyvää ohjetta? Onko se pitkulamunkin ohje ihan sama kuin "perusmunkin"?
  5. nymfi

    haluaisin epilaattorin

    Eli epilaattorin olisin hankkimassa, haluaisin teiltä kuulla kokemuksia ja mielipiteitä, minkä merkkinen tms. olisi paras. Hintaluokkaa 50-70 e ajattelin siis :)
  6. nymfi

    kissan/lapsen hoito verolle?

    Olen tässä miettinyt, pitääkö minulla ilmoittaa veroihin tms, jos käyn yhden perheen kissaa ja lapsia hoitamassa? Käyn siis aika harvoin, sanoisinko että kerran 2 kuukaudessa. Tuntuu sillain aika tyhmältä että pitäisi jostain muutamasta vuoden aikana kertyneestä kympistä johonkin ilmoitella...
  7. nymfi

    tes:n mukainen palkka

    menen mansikoita poimimaan kesällä ja palkkaus tes:n mukaan. mitä tämä tarkoittaa? paljonko palkka on?

Yhteistyössä