Hakutulokset

  1. J

    Missä kaikki Lappeenrantalaiset odottajat?? :)

    Hei vaan,liittyisin nepi mielelläni kerhoon kun kerran samoilta seuduilta löytyy odottajia :)
  2. J

    Syysvauvojen odottajia E-Karjalasta?

    Nostellaanpas! Kiva kun taas muutama uusikin löysi ketjun :) Olettekos muuten ihmiset kotona vai töissä? Mä vielä kotona ton pikkusen (1v2kk) kanssa, enkä nyt taida ehtiä oikeen töitä hakemaankaan, kun syyskuussa mammalomalle. Eiköhän aika työntäyteistä tuu tuo syksy ja talvi kuitenkin...
  3. J

    Syysvauvojen odottajia E-Karjalasta?

    Nostellaanpas siis kuulumisilla:) Mulla ei kai mitään ihmeellisempää olossa,viikkoja kasassa 17+3, pahoinvointia enää onneksi harvemmin, silloin jos ei ole syönyt säännöllisesti. Muuten mennään sokereita mittaillen ja Klexanea piikitellen, mutta kummatkin tuttua edellisestä raskaudesta...
  4. J

    Syysvauvojen odottajia E-Karjalasta?

    Hyvä kuulla että ainakin sulla MommysLittleMonster oli positiivisia kokemuksia EKKS:n synnäristä. Edellisessä synnytyksessä oli hyvä tuuri kun mukana aivan loistava kätilö, kun ei mikään nopein ja helpoin tapahtuma ollut. Ja silloinkin jännitin ennakkoon kun olin kuullut monenlaista siitä...
  5. J

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Täällä olis yks lokakuinen odottaja lisää, lueskellut olen juttujanne silloin tällöin ja nyt piti ihan tulla kommentoimaan Tinkuselle tosta Klexanesta, itte sain tukoksen jalkaan viime raskauden puolvälissä ja sit piti piikitellä 2x/pvä raskauden loppuun saakka(+Marevania synnytyksestä 3kk). Nyt...
  6. J

    Syysvauvojen odottajia E-Karjalasta?

    nosto :)
  7. J

    Klexanea tai Fragminia pistävät odottajat, pari kysymystä :)

    Tuli vaan mieleen, kovettuuko teillä iho noista pistoskohdista, siis että tuntuu ettei neula mee läpi sitten millään? Ja onko hyviä ideoita miten sitä vois estää-onko se sitten vaan ahkera ihon rasvaus? Tuntuu, että joistain kohdista on nyt jo jotenkin paksuuntunut iho, vaikka vaihtelen toki...
  8. J

    Syysvauvojen odottajia E-Karjalasta?

    Kiva että teitä löytyi edes pari :) millaisia kokemuksia teillä on muuten E-Karjalan keskussairaalan synnäristä? Mä olen ekaa kertaa sinne menossa synnyttämään, esikoinen syntyi toisella paikkakunnalla kun näille seuduille vasta ollaan muutettu..
  9. J

    Syysvauvojen odottajia E-Karjalasta?

    Otsikossahan se jo tulikin, eli onkohan odottajia Etelä-Karjalan alueelta tällä palstalla,laskettu aika syksyllä/talvella 2011? Itse olen 28-v. ja toista lasta odottelen rv. 14+5, esikoinen syntynyt 2010. =)
  10. J

    Klexanea tai Fragminia pistävät odottajat, pari kysymystä :)

    Täällä yksi Klexanen pistäjä. Edellisessä raskaudessa laskimotukos pohkeessa n.puolivälissä ja siitä eteenpäin pistin 2x/pvä (vaihtuvin vahvuuksin) synnytykseen ja sen jälkeen hetken,kunnes vaihdettiin Marevaniin,jota söin viel 3kk. Tutkittiin hyytymistekijät, mutta ei niissä mitään. Eli huonoa...

Yhteistyössä