Hakutulokset

  1. H

    Energiajuomat ja raskaus

    Minä join energiajuomia raskauden aikana koska teki niiiin lujaa mieli ja join max 5 per viikko ja terve lapsi on. Join sen vuoksi huoletta kun näin aiemmin siskoni juovan niitä kahden raskaudensa aikana ja myös hänellä terveet lapset. :)
  2. H

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Viena kyselit minkätakia vauvan sydänäänet heikkenivät, en kerennyt käydä synnytyskeskustelua läpi sairaalassa, ja se kätilö soittaa mulle ilmeisesti kuukauden kuluttua ja käydään puhelimessa se läpi eli silloin saan vähän paremmin selville itsekin. Mutta mulle sanottiin kuitenki että napanuora...
  3. H

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Voisin kirjoittaa teille halukkaille myös pienen synnytyskertomuksen; 6.12 Aamuyöllä joukko miehiä yritti tunkeutua asuntoomme, josta säikähdin niin kovasti että lapsivettä alkoi tihuttaa. (Tunkeutuminen oli väärinkäsitys, eli ei siitä sen enempää ja kaikki hyvin). Illalla jotain tihutti...
  4. H

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Hei! Meille syntyi 6.12 klo 23.30 (rv.40+3) ihana prinsessa hätäsektiolla. 3200g ja 50cm :) Onnea muillekin tonttujen äideille, ja tsemppiä niitä odottaville. :)
  5. H

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Heipsan! Ikää oltiin kyselty niin täälä 18vuotta.. nuori äippä! Eilen oli kauan odotettu rakenneultra ja yhtä nihkeä kokemus kuin monella muulla täälä.. Elämäänsä kyllästyny vanha rouva sielä ultraamassa ja ei oikeen kiinnostanu meille vastailla kun mies kyseli juttuja ja käski minut välillä...
  6. H

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Heissan! Joku kyseli F7-yhdistelmistä, itse hain juuri tuolta vaunulasta poistetut/käytetyt F7 yhdistelmät, tosi kätevät vaunut ja hyvännäköiset, siskolla ollut samat ja on kehunut hyviksi, suosittelen! Rakenneultra tällä olis 26.7, sitä odotellessa.. Olis kiva saada sukupuoli selville...
  7. H

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Kauris-82 mulle tehtiin ultraus päältä, sanoi vain että oot niin hoikka että päältä saa hyvin tehtyä, ja täti otti mulle 10 kuvaa, kunnon sarja aina kun pieni meni hyvään asentoon :) Olen muilta kavereilta jotka odottaa myös tän vuoden loppuun että heille on tehty alakautta, vaikka hoikkia hekin...
  8. H

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Heippa Täälä myös hyviä ultrakuulumisia, eilen pikkuinen kääntyili, heilutteli jalkoja ja piti käsiä nyrkissä :) Oli kyllä elämäni hienoin kokemus nähdä kun se pieni tuli näytölle :heart: Niskaturvotus oli 0,4 ja riskiluvuksi tuli 1:14 000 eli hyvillä mielin odotellaan :) Tässä vähän...
  9. H

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Hei! Muisku, kuinkahan monet naurut saat tosta tilanteesta jälkeenpäin!! :laugh: Oli sen verran hullu tarina :D En ole pitkään aikaan kirjoitellut, tykkään seurata muiden kirjoituksia vaan. Ihania massu- ja ultrakuvia teillä :heart: Itse olin tänään toisessa neuvolassa, sielä kuulin...
  10. H

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Helou! Täälä yksi joululahjan odottaja, uskalsin tänään liittyä kun ensimmäinen neuvola on ohitse. Eli laskettu olisi 3.12, synnäri SeKS ja esikoinen tulossa :heart: Plussasin maaliskuun lopussa, oli aikamoista myllerrystä se aika. Ensimmäiset arvuuttelut on jo lähtenyt liikkeelle...

Yhteistyössä