Hakutulokset

  1. P

    Mammavaatteita Jyväskylästä

    Moikka! Olisin kaivannut vinkkejä, mistä saa Jyväskylässä hyviä ja suht edullisia mamma-vaatteita. Henkkamaukan mamma-osasto on jo aika koluttu, ja jotain piristävää tekis mieli muualta löytää. Vinkkejä siis kehiin! :)
  2. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    kiitos, kiitos. Ja oikein kovasti voimia ja plussatuulia teille kaikille. <3
  3. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    uskaltaudun kertomaan plussakuulumisia. :heart: Menkkoja ei oo kuulunu, rinnat kamalan arat ja muutamia muita raskausoireita havaittuna. Kolme positiivista raskaustestiä tehty, kun en meinannut uskoa todeksi vähemmästä. Vieläkin tuntuu epätodelliselta, onkohan siellä edes ketään? :heart...
  4. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Moikka! Olisin kysynyt tuosta Pregnylistä. Millanen se on lääkkeenä? Onko se siis piikkinä pistettävä, vai mimmonen? Tuleeko sitä montako annosta, ja minä kierron päivänä? Onko helposti saatavilla apteekeista? (tuota clomifenia kun ei joka putiikista tunnu löytyvän). Eihän sitä määrätessä...
  5. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Kiitos maikkuliini tsempeistä. Tuo on niin ahdistavaa painia päivät pitkät tuon asian kanssa, et miettii vaan, mikä omassa kropassa mättää. Voihan vika tosin olla miehenkin tavarassa, sitä meillä ei oo tutkittu, mutta itse uskoisin sen kuitenkin johtuvan itsestä, kun on niin epäsäännöllinen...
  6. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    täällä aloteltiin 3:s clomikierto. ekassa folliultrassa näky jo hyvä rakkula, mut eipä tuottanu tulosta. Toisessa ei ollu edes ultraa, joten epäselväksi jäi, kasvoiko siitä mitään. Ovistikkuihin en saanu bongattua ovista. Nyt siis kolmas clomikierto alkanut ja alkaa jo usko mennä näihin...
  7. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Moikka. Täällä kärvistellään kp27/26-35. Yhden pissitestin oon kerenny tekee, ja negaahan se puhtaasti näytti. Sit kävin vielä antaa verikokee, mut siinäkin oli negatiivinen vastaus. Välillä on mahakipua, vähän siihen malliin, niin kuin menkat alkais, mutta ei sitten kuitenkaan ihan samalla...
  8. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    täällä menossa kp 25/26-35. Vielä en oo uskaltanut testata, enkä tiiä, millon testaankaan, jos tätiä ei kuulu kylään. Vaikka tää on vasta eka clomikierto, ja kp12 uä:ssä oli 2 rakkulaa, silti ei uskalla ajatella, että tärppäis. Hirvittää niin se pettyminen jo valmiiks, et parempi mennä pienellä...
  9. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Megda: En mä sitten jaksanut alkaa tikuttaa sitä ovista, kun aattelin, että siitä tulee taas vaan lisää stressiä. Ollaan sitten heiluttu vällyjen välissä tiiviisti joka toinen päivä ;) Siitä omasta olosta kyllä epäilen, et se tais olla sillon pari päivää sitten... Nyt kun vaan jaksais oottaa ja...
  10. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Moikka vaan kaikille! Täällä yritetään tappaa näitä kierron loppupään päiviä. Olo on jo taas malttamaton, ja haluais nyt ja just tietää, miten taas kävi. Tänään siis kp 16. Tänään oon miettinyt sitä, et mitenhän tuon ovuloinnin ajankohdan kans. Lääkäri meinas sillon clomit määrätessä, et...
  11. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Nyt käytössä siis ekaa kirtoa Clomifen, annoksella 1tbl/pv, kp 3-7. Eilen kävin kp12 ultrassa. Siellä todettiin kohdun limakalvo 6mm paksuiseksi, ja molemmissa munasarjoissa rakkulat, toinen 1,5 cm ja toinen 2.0 cm. Gyne epäili, onko toinen oikee rakkula, vai mikä. Siinä näky himmeesti...
  12. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Oisin kysynyt noista clomien sivuoireista? Missä vaiheessa teillä niitä ilmennyt? Itellä nyt kp 5 menossa, ja tarkotus siis syödä 1 tbl kp 3-7. Kp12 oon menossa sinne gynelle. En oo siis vielä syöny kun kolme päivää noita tabuja, eikä vielä ainakaan oo yhtään mitään muuta ilmenny, ku vaan et...
  13. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Hei, löytyykö täältä kohtalontovereita siinä asiassa, ettei varsinaista PCO:ta olla todettu. Gynekologi siis tosissaan sano ultrassa kaikki rakenteet olevan kunnossa, labroissa ei myöskään mitään epänormaalia ollut, pelkästään ongelmana pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Mielenkiintoista olis...
  14. P

    Clomittaret vuonna 2011!

    Lisäätkös minutkin ketjuun mukaan... :) Täällä plarataan nettiä, ja etitään, miten muilla on clomit toimineet. Elikkäs siis: * Pirre, 24-vuotta, ensimmäinen haaveissa, yritystä 5 kk, clomit apuna.* Mielenkiinnolla mukana tässä ringissä kuuntelemassa muiden kokemuksia ja kirjottelemassa...

Yhteistyössä