Hakutulokset

  1. N

    Ostin tallaisen veljen pojalle 2v lahjaksi, aloin miettiä onko liian "tyttömäinen"?

    riippuu tapauksesta. itse olen päiväkodissa töissä, toiset pojat leikkivät juurikin näillä eläimillä, etenkin jos aikuinen on mukana leikissä. toiset esittelevät mielellään autoja ja mopoja. työskentelen siis alle 3-vuotiaiden ryhmässä. mutta itse sanoisin että ihan sopiva :)
  2. N

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    täälä lähes oireeton odottaja. vessassa käynti on pahin oire :D välillä väsyttää mutta siinäpä se :) niin ja yskiessä hieman ottaa vasemmalle mutta mukavan vähäoireinen raskaus menossa :)
  3. N

    GALLUP: Paljonko laittaisit rahaa häälahjaan/henkilö?

    itselleni tämä tuli ajankohtaiseksi kun veljeni ilmoitti menevänsä naimisiin ensi kesänä. en ole vielä ehtinyt juurikaan asiaa pohtia, vasta kihlajaislahjaa mietin :D mutta sanoisin ettei se summa nyt ehkä ole niin tärkeä rahassa mitattuna. itse ajattelin kysyä mitä tuleva hääpari...
  4. N

    Voinko tehdä raskaustestin?

    ainahan testin voi tehdä. testin voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa. itse tein perjantaina jo kolmannen testin kun en millään voi uskoa positiivista tulosta :D
  5. N

    kakka ongelma

    mies pellolle :popcorn:
  6. N

    1v 4kk isin nukuttaminen ei kelpaa

    Kyllä se nukahtaa ku tarpeeksi on väsy. Varmasti huutaa aluksi mutta mitäs sitten kun äiti ei syystä tai toisesta pääsekkään paikalle...
  7. N

    velliä kun lapsi on 3kk?

    just tänään kaveri kertoi että neuvolassa oli hänelle sanottu että vellin antoa suositellaan vasta n. 5kk ikäiselle. kaverin lapsi joka pian 3kk oli kuitenkin sanottu että voisi harkita jo kiinteiden aloitusta (syö korviketta) mutta kysäseppä neuvolasta mitä mieltä ovat
  8. N

    88 vuoden mammat

    täällä esikoistaan odottava, mutta ilmottaudun jo näin "hyvissä ajoin" LA vuoden vaihteen paikkeilla :)
  9. N

    Milloin kerroitte raskaudesta muille?

    itse en ole vielä kertonut. nyt menossa 6+4. aikaisintaan kerron ensimmäisen neuvolan jälkeen joka on 25.5. tähtäyksenä olisi tuonne 12. viikolle sinnitellä asian kanssa.
  10. N

    Äidit jolla LA marras-joulukuu

    Täällä kans yksi esikoistaan odottava. LA 28.12. Ekaan neuvolaan vielä matkaa mutta eiköhän se tästä :)
  11. N

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    varsinaista yritystä ei ollut, toisella kierrolla

Yhteistyössä