Hakutulokset

1. S

~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

Pakko ilmoittautua, että kyllä meitä odottelijoita täällä vielä on. Ja ahistaa kyllä. Laskettu päivä on nyt ylittynyt 5 pv ja tuntuu että ei tää synnykään. Supistuksia on, mutta ei tarpeeksi. Pelottaa vauvan koko ja sitten sekin jos syntyy nopeasti. Tarkoitus on myös mennä haikaranpesään...
  2. S

Huomenna neuvola, ja taas hirvittää. Ihan vaan sen painonnousun takia (lähes 30 kg jo tullut). Jotenkin ihan käsittämätön raskaus sen suhteen. Svantje Okei, tilanteesi on sitten erilainen. Mä kyllä ymmärtäisin tuosta, että sulla nimenomaan on sitten niitä vasta-aineita? En mäkään näistä...
  3. S

Täällä yksi laiskimmista kirjottajista ilmoittautuu. Tänään on tasan rv38 ja mieli on kyllä malttamaton, mutta toisaalta myös siirrän yhä vaan synnytystä mielessäni eteenpäin. Samoin kaikki tavarat ei varmaankaan ole paikallaan, ja edes hankittuna, mutta kyllähän sitä vähemmälläkin pärjää. Ja...
  4. S

~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

Palstailenpa minäkin pitkästä aikaa. Tai siis luen kyllä joka päivä, mutta kommentointi sitten jää. Ainakin olitte keskustelleet vauvan sänkyyn laitettavasta muovifroteesta (yksihän muuten tulee äp:ssä, mutta tietenkin kätsyy olla enemmän). Mä oon suojannut aiempien lapsien kohdalla sänkyä...
  5. S

~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

Heips, lueskelen usein mutta ei vaan tuu kirjotettua, eikä kyllä paljon muutakaan tehtyä. Miten voikin olla näin laiska ja saamaton. Monet oli Kela-paprutkin täyttänyt ja äitiyspakkaustakin oli moni jo päässyt ihailemaan. Mä en vaan osaa päättää sitäkään, että otanko pakkausta vai en. Hirveesti...
  6. S

~ Lokakuun lapsoset kesäkuussa ~

Pitkästä aikaa kirjottelen tänne, lukemassa kyllä käyn usein. Ultrissakin on tullut käytyä tässä välissä, kaikki oli ok ja tyttöä ennustivat meille. Olishan se vaihtelua näin kahden pojan jälkeen, samalla kyllä tuntuu yhä aika oudolta ajatukselta. Toki kumpi vain on tervetullut...
  7. S

~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

Oon järjettömän huono kirjoittelee, mutta nyt tsemppaan edes yhden viestin verran. Hui miten nopeaa toimintaa tuo Minumuun synnytys. Mulla ei ole kokemusta syöksysynnytyksestä mutta suht nopeista synnytyksistä kuitenkin ja suoraan sanottuna hirvittää. Tämä on siis mun kolmas raskaus ja...
  8. S

~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

Hyvää äitienpäivän iltaa kaikille! Onko kukaan ajatellu mennä 4-d ultraan? Ja jos teillä on jo kokemuksia varsinkin pääkaupunkiseudulta niin mielelläni kuuntelisin. Itse ajattelin mennä joko Femedaan tai Felicitakseen, vähän kahta tietoa on tuosta kela-korvauksesta, mutta kaipa sen sitten...
  9. S

~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

Branwen 3. lapsi tulossa ja ikää 33 v. Kiitos päivittäjälle. Pirpanat Kiitos vinkeistä ja linkeistä atopiaan liittyen. Kuopuksella on aika paha atopia ja välillä ei voida mennä siitepölyallergian takia edes ulos, joten kaikkea täytyy kokeilla että tälle kolmoselle ei tulis kumpaakaan. Täytyy...
  10. S

~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

Uusi lokavauvan odottaja ilmoittautuisi mukaan. La 23.10 ja synnytyssairaala KOS. Olen seuraillut ketjua jo jonkin aikaa, mutta en ole saanut aikaiseksi rekisteröityä. Nyt kuitenkin tuo Pirpanat-nimimerkin viesti herätti mielenkiintoni. Eli siis onko sinulla jotain faktaa tuosta atopian ja...

Yhteistyössä