Hakutulokset

  1. K

    Kokemuksia nani syöttötuolista

    Millaisia kokemuksia nani syöttötuolista?? Lastentarvike Baby Style Oy - Nani Syöttötuoli, Valkoinen Onko tukeva? Onko pöytätarjotinta helppo käyttää? Millainen on lapsen istua jne... Syöttötuolin osto olisi ajankohtaista nyt, enkä pääse kauppoihin tuoleja katsomaan itse, joten...
  2. K

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Meille syntyi pieni prinsessa lauantaina aamulla. Painoa tytöllä oli 3080g ja pituutta 47,5cm. Tyttö syntyi viikolla 38+0. Eilen päästiin pois sairalasta ja synnytys meni oikein hyvin. Nyt opetellaan sitten lapsiperheen arkea onnesta soikeena :heart: Kliivia ja pikku tyttö 3 vrk
  3. K

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Raitapaitainen Itse olen tällainen 167 cm hieman ylipainoinen nainen ja minulla ainakin tuo lantion koko ja lapsen mahtuvuus tutkittiin. Pöydällä piti maata selällään ja jalat levällään. Polvista kinni pitäen jalat koukussa. Lääkäri sitten mallaili nyrkkinsä kanssa, että mahtuuko tulemaan ja...
  4. K

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea tiiperille pojasta !!! Kyssissä taas polilla käyty ja pieni painaa 2800g nyt viikolla 35+5. Tätä tahtia jos kasvaa niin paino olisi LA:n tienoilla n. 3600g. Kyllä tämä tieto taas vähän aikaa tsemppaa ja pitää vaan yrittää keskittyä tähän ruokavalioon. Aikaa ei olisi korkeintaan enää...
  5. K

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Moikka Ihanaa kun ensimmäinen vauva on jo syntynyt :saint: Tässähän alkaa painaa stressi päälle tekemättömistä töistä jo. Pitäisi saada koti kuntoon ja kai niitä sairaalakassejakin pakattua kohta puoliin. Parempi ehkä ne kassit itse ehtiä pakkaamaan kun luottaa etta mies löytäisi tavarat...
  6. K

    Vauvojen koko sokeriäideillä eri raskausviikoilla!

    Mulla on ollut 21+3 470 g -normaali 28+5 1130g -normaali 32+2 2010g joka vastaa 3,5kg käyrillä kasvamista Insuliinihoidon olen joutunut aloittaamaan 28 viikolla, koska aamuarvot olivat hiukan yli sallitun arvon. Loppuviikosta on seuraava ultra jossa varmaan tulee sitten taas lisätietoa...
  7. K

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Moi moi Hb taitaa olla täällä monella aika alhaalla. Itsellä mukavasti onneksi kuitenkin pysynyt siinä 120 kieppeillä, vaikka nuorempana ollut pitkään anemiaa. Näin ensikertalaisena olen kuitenkin miettinyt myös tarvetta rautalisän syömiseen ihan sen takia, ettei Hb vaan laskisi synnytyksen...
  8. K

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Vauvan koosta. Kävin ultrassa nyt viikolla 27+2 ja tytön painoarvio oli 1160g tuolloin. Ei taida ihan pieni neiti tulla... painoa itselle kertynyt varmaan 5 kg nyt, mutta olihan tuolla pohjalla entistäkin. Olen kovasti ihmetellyt miksi pääsin lääkäriin ensimmäisen kerran vasta nyt kun...
  9. K

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Ilmoittaudun mukaan keskusteluun:wave: La on 6.8 ja tyttöä ovat lupailleet. Ikää on itsellä 25 ja synnytyssairaala on KYS

Yhteistyössä