Hakutulokset

  1. K

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Moi taas pitkästä aikaa! Minulla(kin) huonoja uutisia, vauvan matka oli pysähtynyt 8 vkon kohdalle ja nyt olen jo saanut lääkkellisen tyhjennyksen (joka oli taas kerran karmiva kokemus) sekä siihen päälle vielä kaavinta. Olen ollut fyysisesti aika heikossa kunnossa kun menetin niin paljon verta...
  2. K

    **Joulukuun Pikkutontut KESÄKUUSSA**

    Hei taas kaikille pitkästä aikaa! Susimieli tsemppiä:hug:. Olen kyllä kuullut, että isoillakin niskaturvotuslukemilla kaikki on kuitenkin loppujen lopuksi hyvin! Mutta varmasti huolestuttaa! Omaa napaa..oma oloni on jo viikon verran ollut huomattavasti parempi! Kuvotusta on etenkin...
  3. K

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    PISTEPIRKKO ihan nopsaan vastailen... Sea-Band rannekkeita saa apteekeista, maksoivat noin 18 eur. Apteekin verkkokauppakin niitä toimittaa, jos ei itse pääse paikalle. Aloitan jokaisen aamun oksulla, päivän mittaa kuvottaa kaikki mitä kummallisimmatkin jutut ja sitten illan mittaan kuvotus...
  4. K

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Innuli tsemppiä ja paljon onnea uuteen yritykseen! Pistepirkko kiva, että sait hyviä uutisia ultrasta! Fantaihana tsemppiä istukkatutimukseen! EevaN hieno ultrakuva! Hurjaa, että vauva näyttää jo ihan vauvalta, vaikka viikkoja ei vielä hirveästi ole eikä senttejäkään vielä turhan...
  5. K

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Tatomira tsemppiä miehesi kanssa. Ei ole varmaan helppo tilanne! Pistepirkko oli muistaakseni tänään menossa np-ultraan! Toivottavast uutiset ovat hyviä! Itselläni on melko huono koko ajan. Sellainen tunkkainen, likainen, kaikkea muuta kuin viehättävä ja pirteä olo. Eli ilmeisesti vauvalla...
  6. K

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Kommentoin joskus toiste muiden viestejä, nyt taas omaa napaa! Kävin eilen yksityisesti ultrassa ja löytyihän se villisti pomppiva sydän! Ultran mukaan eilen olisi ollut 6 + 3 mutta omien laskujen mukaan pitäisi olla 7 +0, mutta kuulemma + - 4 päivää on ihan normaali heitto ensimmäisissä...
  7. K

    **Joulukuun Pikkutontut TOUKOKUUSSA**

    Pitkästä aikaa täällä. Pahoittelut kaikille teille, jotka ovat saaneet tylsiä uutisia:( ! Omaa napaa... minulle tuli viikko sitten tosi kovat alavatsa- ja selkäkivut. Vuotoa ei ollut, mutta kaikki raskausoireet loppuivat kuin seinään. Varasin sitten ultra-ajan Femedaan ja siellä Bruno...
  8. K

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Hei taas ja pahoittelut Nappulalle:hug:. Itselläni taitaa tänään olla 5+0 ja koko pääsiäisen ajan on ollut lievää kuvotusta aamusta iltaan. Tänään taas heräsin oireettomana, joten aikamoista vuoristorataa mennään. Joudun vielä odottamaan kärsivällisesti muutaman viikon ajan ennen kuin kannattaa...
  9. K

    **JOULUKUUN Pikkutontut Huhtikuussa**

    Täällä uusi joulukuun odottaja varoivaisin tuntein. LA olisi 25.12 ja laskujeni mukaan nyt 4 + 4. Arvasin jo ennen testin tekoa olevani raskaana, sillä alavatsaa nippaili, välillä oli kuvottava olo ja hajuaisti todella herkkä. Sitten oireet katosivat pariksi päivää, tulivat takaisin ja katosivat...

Yhteistyössä