Hakutulokset

1. M

2011 kesän ja tulevan syksyn lapsettomuushoidoista plussanneet!

Iloisia uutisia täältä suunnalta!!! Meidän "Pötkylä" syntyikin jo 31.5. Pieni poika tuli maailmaan aika nopeastikin. Kokoa on tällä herralla aika vähän kuten oli odotettavissakin: 2700 g ja 46 cm. Ollaan ihan onnessamme juuri kotiutuneina ja harjoittelemme vauva-arkea. Nämä näin nopeasti...
  2. M

Hehee, heipat kaikille. Armi, oletkohan vielä yhdessä paketissa? Kun luin tuota sun aikasempaa kertomusta niin siinä oli jotain yhtäläisyyksiä (ainoastaan nivuskipu on vasemmalla puolella :)). Mulla vauva on kasvuseurannassa nyt sen takia kun on jäämässä pieneksi (eli alle 3 kiloiseksi). Muutoin...
  3. M

Heipat pitkästä aikaa! ja onnittelut Sol:lle! Katselin (hieman kauhuissani) tuota listaa ja huomasin että Babiesin jälkeen taidan olla minä seuraavaksi vuorossa. Ellei mene sitten pitkäksi niin sieltä tulee muitakin samoille ajoille. Tuntuu että vastahan tässä nyt alotettiin tämä äippäloma...
  4. M

Tervehdys pitkästä aikaa! Isot onnittelut kaikille vauvautuneille. Lueskelin monta sivua jotka on jääny multa väliin, syynä lähinnä muutto uuteen asuntoon. Nyt kun alkaa synnytykset lähestymään niin oli monella lisääntynyt loppuajan vaivat. Mut kiva oli nähdä että niin monelle on jo syntynyt...
  5. M

Heipat vaan kaikille! Täälläkin yks väsynyt mamma jolla on lisäks ollut niin kiirus ja reissuja sun muita ettei ole ehtinyt kirjotella. Sillon tällöin oon kuiteskin käynyt lukemassa teidän tarinoita. Eli ihan hengessä mukana :popcorn: Mullekin on ilmestynyt sellasta haaleeta nukkakarvaa masun...
  6. M

Jaahas joulut on jolloteltu ja ehtii taas kirjoitella terkkuja tännekin. Olipa mukava lukea niin monta uutta viestiä. Hattivattiselle erityisesti (ja kaikille muillekin toki!) toivon että uusi vuosi tuo paljon onnea. (tsemppiä kovasti!) Itselläni on neuvolakäynti tällä viikolla vielä tulossa...
  7. M

Heipat. Täältä vähän kivempia terkkuja kun viimeks. Pissavaivat on helpottaneet viikossa. Huoh! Voin kuulkaa kertoa että ompa kiva käydä sillon vessassa kun se toimitus pelaa... :D Ihme vaivoja, mitäköhän tässä seuraavaks. Nyt jos viikonloppuna on hyvä olo, aijon mennä sekä jumppaan että...
  8. M

Heipat vaan täältäkin. Nyt voin viimeinkin juhlistaa pahoinvoinnin päättymistä (tai ainakin on stopannut merkittävästi). Jippii! =) Ihan pystyin viime viikonloppuna syömään ensimmäisen oikean ruoka-aterian koko raskaanaolon aikana. Aikasemmin on tullut vähän näykittyä ja syötyä sitä sun tätä...
  9. M

Kiitoksia vaatevinkeistä! Taidan siis hengata tuolla H&M:ssä kyttäämässä kokoja... :p kun ei viitsisi mitään kovin kallista ostaa. Mulla on onneks aika paljon valmiiks tunikoita sun muuta joita oli kiva pitää farkkuleggareiden kanssa. Mut nyt ne leggarit ei esim mee päälle. Toi oli hyvä vinkki...
  10. M

Kiva lukea kuulumisia, täytynee itsekin tästä aktivoitua. Tänään tuli 12 viikkoa täyteen ja pahoinvointi on ehkä hieman vähentynyt. Liittyy enää enimmikseen aamuun. Tosin eilen illalla kun oltiin kavereiden kanssa syömässä vähän paremmin ulkona niin se luksusdinneri meni kyllä ihan hukkaan. Ei...
  11. M

Tsemppiä kaikille, joilla on huolia. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi. Itse jännitin koko viikon ensimmäistä raskausultraa joka oli tänään. Jostain syystä olin saanut päähäni että jotain ongelmaa voisi olla. Siellä se pötkylä kuitenkin kovasti liikuskeli ja vilkutteli ja päällisin...
  12. M

Olisiko tämä se ketju johon tarinani sopisi? Plussasin viimein hieman yli 3 vuoden yrittämisen ja hoitojen jälkeen syyskuussa. Siihen asti ei ole plussaa tai viivoja tikussa näkynyt. Ikää on tällä hetkellä 34 ja miehellä 33. Meistä ei varsinaisesti koskaan löytynyt mitään vikaa ja kaikki...

Yhteistyössä