Hakutulokset

  1. M

    Peppuseksi

    Juu tiedän,se on ihanaa.Olimme molemmat vannoneet,että ei ikinä harrasteta peppuseksiä,mutta toisin kävi. Kerran huomasin,että sillä alueella kosketus tuntui tosi kiihottuneelta ja nykyään sitä duunataan usein. :D
  2. M

    monta synnyttäneet löysät...

    No mulle th sanoi,että itsessään raskaus/synnytys ne löystyttää. Ite en myöskään saa kovin helposti orgasmia ja tuntuukin,että oon ihan outo vaikka tiiän et ei se ihan mun vikani oo.Luin jostain,että nainen saa paremmin orgasmin ja nauttii enempi jos lihakset on kunnossa..mitä itellä 3...
  3. M

    Ulkoilu seuraa äideistä Harjavallasta

    Kaipailisin ulkoilu\\lenkkeily seuraa toisista äideistä Harjavallasta. Itseolen 25.v ja poika 9kk. Olis mukavaa, jos jollain olis kiinnostusta...
  4. M

    Voiko rakkaus kasvaa uudelleen?

    Voi kumpa se rakkaus vois uudelleen kasvaa..tosiaankin. Meillä on yks lapsi ja toisen la lähiaikoina. Me vaan eletään ja ollaan, mitään yhteistä juttua ei oo, ei tehä kahestaan mitään. Itken joka ilta pahaa oloo siitä kun ei pysty ees menee toisen lähelle ja kun mieheni koskee niin jotenkin...
  5. M

    Oululaiset!

    Mua myös kiinnostais lähtä syömään ilman lapsia! ilmoitelkaa millon oisitte menossa!! :attn:
  6. M

    Lenkki/liikuntaseuraa Oulusta?

    Huhuu! Täällä kans kaveria vailla syksyllä alkaviin pyrinnön jumppiin.. Mikä ettei myös lenkkikaveriksi! Asutaan täällä jylkynkankaalla!
  7. M

    kiinnostasko oululaisia baarikierrokselle lähtee?

    :wave:
  8. M

    löytyykö 1981 mammoja?

    :wave:
  9. M

    Täydellinen äiti

    \ :laugh: :laugh: :laugh:
  10. M

    no, löytyykös äitejä joilla -03 ja -05 syntyneitä lapsia?

    täällä pojat 11/03 ja 07/05 :wave:
  11. M

    raskauden jälkeinen masennus, minun tarinani.löytyykö muita

    Luin tarinaasi myös surullisena.. Itsellani tuli synnytyksen jälkeinenpsykoosi esikoisen synnyttyä. Olin kans sairaalassa suljettujen ovien takana 1,5kk. Jotain lääkkeitä ne syötti ja pari kertaa laittoi takapuoleen jotain piikkejä, en olisi halunnut niitä mutta laitto väkisin... Sitten mulle...
  12. M

    lenkkeily/jumppakaveria oulusta

    Täällä 2 lapsen 25vuotias äippä kaipaa lenkkeily/ jumppakaveria oulunseudulta! Asustellaan oulussa jylkynkankaalla... Jos kiinnostaa laita mailia nannat@netti.fi :attn:
  13. M

    äitejä oulusta?

    täällä huhuilee yks mamma oulusta!
  14. M

    mesekamuja oulusta???

    Osotteita... =)
  15. M

    Jääli/Kiiminki/Oulu

    Täällä yks äiti hönttämäestä... Lapset 03 ja 05! Saa laittaa yv tai s.posti nannat@netti.fi :wave:
  16. M

    Ystävä Oulusta

    Täällä myös äiti oulusta... Kaks lasta löytyy ja isukki... Ystäviä ei ole koskaan liikaa =) Saa laittaa mulle myös postia joko yv tai s.posti nannat@netti.fi =) <br><br>
  17. M

    mikä on sun painoindeksi?

    Itselläni 21,9. Normaali???
  18. M

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Täällä äiti 25v ja kaksi lasta... 2,5v ja 9kk! Oulusta 8km pohjoseen... Saa laittaa mailia nannat@netti.fi
  19. M

    Graco Cosmic vai mikä istuin?!

    Meillä graco cosmic ja ollaan kyllä tykätty!
  20. M

    miten pääsen eroon pömppömasusta?

    Tuntuu et vaikka tekee vatsalihaksia niin ei maha mihinkään... Auttakaa! Ja laihdutusruokavinkkejä!

Yhteistyössä