Hakutulokset

  1. P

    Hedelmäinen kanakastike ja riisi. Mitä jälkiruuaksi?

    Teen hedelmäisen kanakastikkeen ja riisiä. Siihen tarvitsen jälkiruuan. Ateria tulisi edustus ruuaksi. Jälkkäri apua tarvitaan.
  2. P

    Elisa kotiposti?

    Hei Mistä voin saada uuden elisa kotipostin salasanan? En muista millään sitä, enkä tiedä miten pääsisin posteihini.
  3. P

    Oppisopimus koulutus+suurtalouskokki+Aromia?

    Hitsi, meillä on sitä kevään aikana 2 iltaa ja pitäisi sitten osat se. Töissä ei ole sitä. Miten siitä selviä.
  4. P

    Oppisopimus koulutus+suurtalouskokki+Aromia?

    Onko täällä ketään joka on ollut tai on oppisopimus koulutuksessa suurtalouskokiksi ja ohjelmassa on Aromia. Haluaisin vähän kokemuksia siitä.
  5. P

    Garda-järvi

    Menemme Rivaan, onko tietoa auton vuokrauksesta sieltä?
  6. P

    Apuja kaivataan Garda-järven matkalle!

    Menisimme ensi kesäkuussa Garda-järvelle lomalle. Olen netin kautta yrittänyt löytää matkaa mutta huonoin tuloksin. Mitä kautta olette matkojanne varanneet. Olen katsellut hotelleja ja lentoja mutta lennoteivät ole suoraan Veronaan vaan välilaskun kautta ja se voi olla hankalaa kahden lapsen...
  7. P

    Garda-järvi

    Ensi kesänä suunnitelmissa Garda. Lapset 4 ja 6. Mikä matkatoimisto tekee matkoja sinne kesäkuussa? Kertokaa kokemuksistanne.
  8. P

    Funkeys peliapua tarvitaan

    Joo, meilläkin aukes vielä tänään päivällä mutta ei enää ja ohjeen mukaan painan full screen. Auttakaa nyt, mun vanhat silmät ei tykkää pienestä kuvasta.
  9. P

    Funkeys peliapua tarvitaan

    up
  10. P

    Lyhenetty työaika?

    Hei. Pieniä lapsia, yli 4v. Mistä löydän tietoa asiasta että voi tehdä 4 päiväistä työviikoa tai lyhenettyä päivää ja mikä silloin on palkka.
  11. P

    yksityisviesti. miten?

    Kiitos!
  12. P

    yksityisviesti. miten?

    Miten lähetän yksityisviestin?
  13. P

    Tarvitaan tietokone apua! Mitä tarkoittaa DocumentViewer?

    Tarvitaan tietokone apua! Mitä tarkoittaa DocumentViewer? Tämä "laatikko on koko ajan nätyössä enkä saa sitä pois samoin Laatikko jossa otsikko on Microsoft .NET Framework. Tweksti: Käsittelemätön poikkeus sovelluksen komponentissa. valitse jatka, jolloin sovellus ohittaa virheen ja yrittää...
  14. P

    Kasvihuone, kellä on.

    Haluaisin tietoja piha kasvihuoneesta, mikä olisi hyvä ja minkä kokoinen.
  15. P

    Hei, onko paikalla ketään joka osaa laskea KVTES.in työ aikaa.

    Onko se niin että työaika on b kysymyksessä ma 7.65t ti 7,65t ke 8t to 8t pe 8t ja ylityö raja 115,8t Mutta mitä tarkoittaa kysymyksen: säännöllinen työaika
  16. P

    Hei, onko paikalla ketään joka osaa laskea KVTES.in työ aikaa.

    Hei. Mä sain 14.25. Voitko kertoa miten laskit?
  17. P

    Hei, onko paikalla ketään joka osaa laskea KVTES.in työ aikaa.

    Hei, onko paikalla ketään joka osaa laskea KVTES.in työ aikaa. Tarvitsen vähän apua. 3. Työaikajakson keskeytyminen Siirille on suunniteltu 3 viikon työvuoroluettelo siten, että I vko 38,25 t, II vko 38,25 t ja III vko 38,25 t yht. 114,75 t. Siiri sairastuu yllättäen ja on III viikon...

Yhteistyössä