Hakutulokset

  1. H

    äitejä Vaasasta?

    Hei, Todella hienoa, että Vaasatakin löytyy tapailuun ym. muuhun seurusteluun kiinnostuneita mammakavereita! =) Mami, hyvä jos pystyt miehen sähköpostista laittamaan minulle yksityisviestiä. Jos ei onnistu, niin katotaan sitten joku muu tapa edetä. Pojan kanssa arkirumbaa on harjoiteltu nyt...
  2. H

    äitejä Vaasasta?

    Hei, Esikoinen syntynyt 4.8.2006 ja viikon verran opeteltu vauvan hoitoa kotona. Mielelläni vaihtaisin ajatuksia ja kokemuksia samassa tilanteessa olevan kanssa. Mukava olisi myös vaikka rattaita työnnellä yhdessä. Onko sinulla sähköposti osoitetta jonka voisit tänne laittaa? :) Tai voit toki...
  3. H

    heinä-elokuussa syntyneet!!

    Kauan odotettu pikku prinssimme syntyi 4.8.2006 viikkoja oli tasan 41. Mitat 3720g, pituutta 52 cm ja pään ympärys 37 cm. Helmi2 ja onnesta sekaisin oleva isä :heart:
  4. H

    Passilaiset!!!!

    Hei, Minulle lääkäri määräsi Zumenonia ja Lugesteronia aina viikolle 10 saakka! Nyt vähän jännittää, että onko tulevalla lapsella kaikki hyvin. Hormoneja on kuitenkin käytetty niinkin pitkään! Onko kenellään muilla vastaavia kokemuksia? Viimeisiä päiviä viedään, la 26.7. Helle terkuin, Helmi2
  5. H

    MITEN LOHDUTTAA LAPSETONTA?

    Hei, Olen itse kokenut neljän vuoden lapsettomuuden. Tänä aikana hyvä ystäväni jätti pillerit pois ja kuinka ollakaan oli raskaana jo kahden kuukuauden jälkeen. En luonnollisesti osannut riemusta kiljua uutisen kuullessani. Asian läpikäyminen on vieläkin tavallaan kesken, vaikka nyt vihdoin...
  6. H

    Odottajia Vaasan seudulta?

    Hei, Täällä 36 -vuotias viimeisillään ensimmäistä lastaan odottava kaipailee uusia samassa tilateessa olevia tuttavuuksia. La 26.7, joten loppusuoralla ollaan. Esikoisen syntymän jälkeen olisi mukava esim. työnnellä rattaita yhdessä tai muuten vain parannella maailmaa. Peppi2 :)

Yhteistyössä