Hakutulokset

1. E

Onpa outoa?

Mulla oli keskenmeno kesäkuun alussa eli 6 viikkoa sitten. Ekat menkat tuli oikealla ajallaan, vajaan neljän viikon päästä, mutta nyt tapahtui jotain outoa. Mulla nimittäin alkoi uudet menkat nyt, siis 12 pv:n kuluttua edellisistä. Mitä tämä nyt tarkoittaa? Kivut ovat menkkamaiset, suurempia...
  2. E

km:n jälkeen

Mulla on nyt aikaa keskenmenosta 11+1 kohta neljä viikkoa. Kuinka pian teillä on alkanut seuraavat kuukautiset? Mulla on ollut aina hyvin säännölliset kuukautiset ja keskenmenosta laskien aika olisi tällä viikolla uusien kuukautisten. Emme ole käyttäneet ehkäisyä, joten koska pitäisi alkaa...
  3. E

painoja ja pituuksia?

Viikolla 35 paino 3000 g, syntymäpainoarvio 4000 g. Tyttö oli 55 cm ja painoin 4580 g.
  4. E

kohdunsuun avautuminen ja synnytyksen käynnistyminen

Lääkäri sanoi tänään, että kohdunsuu on sormelle auki ja kohdun kaulakanava lähes hävinnyt. Mitäköhän se suomeksi tarkoittaa vauvan syntymää silmälläpitäen? Te, joilla kokemusta, kertokaapa. Voisko odottaa jotakin jo kohta tapahtuvaksi vai voiko vielä mennä toi pari viikkoakin, joka on...
  5. E

Kertokaa isyyden tunnustamisesta

Kiitos vastanneille, naimisiin en aio mokoman asian takia mennä. Avioliittoa kokeillaan minun elämässäni kerran ja se kerta ei ikävä kyllä onnistunut. Eiköhän tuo ole ainakin isommilla paikkakunnilla jo ihan rutiinijuttu koko tunnustaminen, lienee aika yleistä kuitenkin saada lapsi...
  6. E

Kertokaa isyyden tunnustamisesta

Emme ole mieheni kanssa naimisissa, kuten eivät varmaan kaikki teistäkään, jotka olette lapsia saaneet. Olen kuullut (tosin vain yhdeltä ystävältäni) että kokemus oli jotenkin nöyryyttävä. Ymmärrän hyvin koko prosessin tarkoituksen, mutta voisiko joku kertoa, miten asia käytännössä hoidetaan...

Yhteistyössä