Hakutulokset

1. T

Onko liian julmaa pakottaa lastaan hankkimaan kavereita?

"Kiva" kuulla että on muillakin sama tilanne. Miettynyt, miten kannustaa lasta ystävystymään muihin lapsiin. Juuri se, että poikaa ei inspiroi nämä "tyypilliset poikien leikit", haluaa näperrellä ja puuhastella itsekseen leikkiä kotileikkejä ja kanniskella nalleja kainalossa. Samaan aikaan...
  2. T

Yh-ystäviä Vantaalta/Helsingistä

Täällä yksi totaali ilmoittautuu Itä-Vantaalta! Laita ihmeessä viestiä spostiin mikäli ei ole täysi tungos siellä jo ystäväehdokkaiden suhteen? :) tiinajaasko@gmail.com
  3. T

Ystävänetsimisretkellä- Vantaa (Tikkurila?) alueelta löytyykö 8v pojalle leikkiseuraa?Ja äidille myös :)

Juuri Oulusta muutettu Vantaan Tikkurilaan ja ei ketään lapsiperheitä tunneta täältä. Ville on ekalla oleva puhelias utelias poika. Ja minä olen 27v uteliasmielinen hyväntuulinen- ja luonnollisesti välillä pahantuulinenkin luonne. Eli, ollaan oikein hyvänhenkisiä ja tutustuttaisiin...
  4. T

Ystävänetsimisretkellä- Vantaa (Tikkurila?) alueelta löytyykö 8v pojalle leikkiseuraa?Ja äidille myös :)

Juuri Oulusta muutettu Vantaan Tikkurilaan ja ei ketään lapsiperheitä tunneta täältä. Ville on ekalla oleva puhelias utelias poika. Ja minä olen 27v uteliasmielinen hyväntuulinen- ja luonnollisesti välillä pahantuulinenkin luonne. :) :p Eli, ollaan oikein hyvänhenkisiä ja tutustuttaisiin...

Yhteistyössä