Hakutulokset

  1. H

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Meille syntyi viime yönä 20 tunnin ponnistelujen jälkeen terve pieni tyttö rv 40+3. Vanhemmat luonnollisesti onnesta soikeina =)
  2. H

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Hei kaikille mammoille pitkästä aikaa!:wave: Ekaksi ihan hirrmuisesti onnea Kuuttikselle pienestä prinsssasta! Pakko myöntää että oon ihan kade, oon tullut niin kärsimättömäksi, ja halu saada prinsessa syliin on sanoinkuvaamaton.. Niinkuin pari muutakin sanoi, mäkin luen palstaa vähintään...
  3. H

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille! :wave: Täälläkin liikkeet näkyy hauskasti päällepäin, ja varsinkin illalla kun rauhottuu makoilemaan sohvalle, on hauska miehen kanssa seurata showta :laugh: Eea kertoili mielialanvaihteluista, ja ne on kyllä löytäneet tiensä tännekin. Välillä...
  4. H

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Oli vaan pakko pikasesti tulla antamaan voimahalit Korallille, mä en ees voi kuvitella miltä susta tuntuu, mutta me kaikki mammat varmasti pidetään peukut ja varpaat pystyssä että teidän vauvelilla olisi kaikki hyvin.Jaksamisia! :hug: - Hemuli 83 ja tyttönen ( 26+0)
  5. H

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Hei vaan taas kaikille! Neljäskö isot onnittelut, olen suunnattoman onnellinen puolestanne =) Hirrmuisesti zemppiä kaikille suppareiden kanssa tasteleville, en ees osaa kuvitella miten tylsältä tuntuis vaan makoilla koko ajan..:hug: Joku kyseli siitä 4 D:stä. Me saatiin n 20 min, aivan...
  6. H

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Pikaisesti tulin toivottamaan kaikille ihanaa ja rentouttavaa pääsiäistä! :) Me lähetään miehen kanssa mökille rentoutumaan, eniten odotan myöhään nukkumista! :) Tytsyllä tuntuu kaikki olevan hyvin masussa, liikkeitä tuntuu potkuina ja muljahduksina lähes koko ajan, vaikka istukka onkin...
  7. H

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Heips taas! Ajattelin vaan pikasesti kommentoida ku joku kysy 4 d-ultran hintaa. Eli me käytiin Helsingissä Femedassa ja hinta ennen viikkoa 24 on kelakorvauksen jälkeen 175 €. Mun mielestä ehdottomasti hiontansa arvonen, ku näkee sit pikkusen niin tarkkaan. Harmittaa hirveesti ku en pääse...
  8. H

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Hei Taas! Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista, ja suloisista vauvamasuista :) Me tultiin just miehen kanssa 4 D-ultrasta, ja pakko sanoa että oli kyllä hintansa arvonen. Nähtiin vaavi todella tarkkaan, saatiin ihana dvd, paljon tarkkoja kuvia, ja mikä tärkeintä,sukupuoli vihdoin...
  9. H

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Terveyhdys mammat! Eilen oli neuvola, ja kaikki oli oikein hyvin..Mä en kyllä ikinä kyllästy niiden sydänäänien kuulemiseen =) Hemoglobiini oli tippunu 107, joten alotettiin rautakuuri. Nauvolatäti varotteli että se saattaa aiheuttaa ummetusta ja vatsakipuja, toivottavasti ei, koska oon...
  10. H

    Paljon teillä paino noussu? :)

    Heips! Mulla tänään rv 22+0 ja painoa tullu 9 kg, mitat ennen raskautta 173/60. Urheilen 4-5 krt vko enkä syö makeeta/ muuta "roskaa", mutta tuon verran silti tullu. Eiköhän ne sitten imettämällä lähde, pääasia että saa terveen nyytin syliinsä, ei malttais odottaa. :whistle:
  11. H

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Heippa kaikille! Liittyisin vielä teidän joukkoon, jos käy! :wave:=) Oon alusta asti seurannut tätä pinoa, mutta ennen rakenneultraa en uskaltanut liittyä. Rakenneultra meillä oli eilen, ja kaikki näytti vauvalla olevan niinku pitää, huh mikä helpotus. Jalat oli kuitenki niin tiukasti...

Yhteistyössä