Hakutulokset

  1. A

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Täällä myös yksi taustailija ilmoittaa jakautuneensa: 13.10 syntyi pitkällisen ponnistelun tuloksena kiireellisellä sektiolla tyttö, 4330g ja 52,5cm :heart: Kotioloja on nyt harjoiteltu muutama päivä ja kyllä tämä vaan on niin ihanaa =) Aipodi ja typy 11vrk
  2. A

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    Täällä kyseltiin lisätietoja siitä magnesiumista ja ummetuksesta, sori kun kestää tämä vastaaminen, olevinaan kiirettä pukkaa :whistle: Olen siis syönyt apteekin Emgesan 250mg iltaisin yhden tbl:n n.2-3 iltana viikossa ja siten on maha toiminut sopivasti. Magnesium tehostaa suolen "liikettä" ja...
  3. A

    ~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

    RR minä olen syönyt magnesiumia (Emgesan) raskauden alusta asti, en kylläkään elohiiriin vaan ummetukseen :D Pakkauksessa lukee ettei sillä ole vaikutusta raskauteen tai imetykseen joten sillä olen hyvillä mielin uskaltanut syödä niitä aina tarvittaessa. Ja maha toimii hyvin :D Onnea teille...
  4. A

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Meillä myös koiran reaktio vauvan tuloon hieman jänskättää, varsinkin kun rotu on tanskandoggi ja kokoa löytyy. Onneksi on saanut olla paljon lasten ja pientenkin kanssa, koskaan ei ole ongelmia ollut, ennemminkin on ollut hyvin kiinnostunut ja utelias vauvoista ja niiden touhuista =) Mutta siis...
  5. A

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Neiti-81 kyllä toi vapinahorkka kuulostaa liian alhaiselta verensokerilta. Itselläni tulee kanssa jos todella pitkään olen syömättä (esim.jos aamupala siirtyy paljonkin) niin ensin tulee kiukku, sitten heikotus ja vapina, ja jos vieläkin on syömättä niin sitten iskee kylmähiki ja silloin tietää...
  6. A

    ~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

    Täällä jälleen uusi odottaja ilmoittautuisi :wave: Ensimmäinen tulossa, LA 6.10, sairaala MKS ja ikää 28v. Torstaina käytiin np-ultrassa ja siellähän se köllötteli peukku suussa, ihana fiilis :heart: Kaikki oli kätilön mukaan hyvin, turvotusta 1mm ja mittaa kaverilla 70mm. Niin ja poika-olo...

Yhteistyössä