Hakutulokset

  1. P

    Terolut ja kuukautiset sekaisin... raskaanako???

    Elikkä olen syönyt terolutteja jo pidemmän aikaan kun muuten ei tule kuukautisia ja kun vauvakin on toivottu asia :) Nyt viime kierrossa kuukautiset alkoi kesken kaiken, terolut kuuri oli vielä kesken ja kuukautiset alkoi jo kp 21 (ei ole ikinä ennen käynyt näin vaan aina tulee ajallaan). Nyt...
  2. P

    PCO+kilpirauhasen vajaatoiminta

    Eli muutama vuosi sitten todettu kilpirauhasen vajaatoiminta sekä pco. Kilppari lääkitys kohillaan ollut jo pitkään. Ongelmana on kuukautisten sekä ovulaation puutos. Kuukautiset ollut viimeksi viime heinäkuussa, eli tulee 1-2 kertaa vuodessa. Teroluttia syönyt moneen otteeseen, mutta...
  3. P

    Lapsettomuushoidoista?? Hakeutuminen jne.

    Tällä hetkellä minulla on ollut lääkärin todella pätevä, reipas ja toimeentarttuva tohtori :) Saanut viimeisen puolen vuoden aikana paljon aikaiseksi MUTTA kyseinen lääkäri sattuu olemaan virolainen, joten meillä on pienoinen kielimuuri välissä. Ei oikein aina ymmärretä toinen toisiamme...
  4. P

    Lapsettomuushoidoista?? Hakeutuminen jne.

    Emme ole miehini kanssa käyttäneet ehkäisyä 3 vuoteen, vauvvan saannin kannalta melko huolestuttavaa kun mitään ei ole kuulunut :/ Olemme keskustelleet vakavasti hakeutumisesta lapsettomuushoitoihin. Taustatietoja sen verran että olen itse 22-vuotias, syön tyroxiinia kilpirauhasen...
  5. P

    Lapsettomuushoidoista?? Hakeutuminen jne.

    Emme ole miehini kanssa käyttäneet ehkäisyä 3 vuoteen, vauvvan saannin kannalta melko huolestuttavaa kun mitään ei ole kuulunut :/ Olemme keskustelleet vakavasti hakeutumisesta lapsettomuushoitoihin. Taustatietoja sen verran että olen itse 22-vuotias, syön tyroxiinia kilpirauhasen...
  6. P

    Terolut + kuukautiset??

    En tiennyt mille palstalle kysymys pitäisi laittaa joten laitoin tänne :D Olen nyt syönyt monta kiertoa teroluteja ja kuukautiset ovat tulleet päivälleen ellei jopa kellosta katsomalla ja kuukautiset ovat olleet todella runsaat. Nyt kuitenkin kuukautiseni alkoivat päivää aikaisemmin kuin...
  7. P

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Täältäkin löytyy yksi :) ei ihan Oulusta, mutta lähiseutuvilta kuitenkin :D Tai no taitaa tuossa olla muutama sata kilometriä välissä :D
  8. P

    Apua TEROLUT kuurin syömiseen?

    Kiitos vastauksesta :) Vielä yksi asia askarruttaisi, luin jostain että lääkee saattaa vaikuttaa ovulaatioon jos sen aloittaa liian aikaisin ja tätä en halua koska lapsi on haaveissa :) niin eihän tuo kp 15-24 ole liian aikainen?
  9. P

    Apua TEROLUT kuurin syömiseen?

    Kysymykseni voi osan mielestä olla aika tyhmäkin, mutta minusta on tyhmempää jättää kysymättä. Viimeisimmät kuukautiseni olivat joulukuussa 2010 ja nythän eletään jo toukokuuta 2011.. Joten lääkärini määräsi minulle 3 kuukauden Terolut kuurin. Ensimäisen lääkkeen nappasin tänään naamaani ja...
  10. P

    Apua TEROLUT kuurin syömiseen?

    Kysymykseni voi osan mielestä olla aika tyhmäkin, mutta minusta on tyhmempää jättää kysymättä. Viimeisimmät kuukautiseni olivat joulukuussa 2010 ja nythän eletään jo toukokuuta 2011.. Joten lääkärini määräsi minulle 3 kuukauden Terolut kuurin. Ensimäisen lääkkeen nappasin tänään naamaani ja...
  11. P

    Clomeja käyttävät huomio!!

    Monet eri valmistajat valmistavat clomeja ja niitä markkinoidaankin markkinoilla monella eri nimellä esim. clomiphene, clomid, serophene, fertomid... kaikissa vaikutus on sama. Joten haluaisin tietää että minkä merkkisiä clomeja kukanenkin käyttää ja minkäläinen paketti on kyseessä?
  12. P

    Mietinnän alla CLOMIT??

    Hei, lapsen yritystä takana jo 1,5 vuotta ja olen alkanut ajattelemaan clomien aloitusta, mutta haluaisin kuitenkin tietää niistä enemmän ennen aloitusta?? Pitääkö clomeja syödä joka päivä vai jonain tiettynä päivinä kierrosta vai miten?? Kiitos etukäteen vastauksista
  13. P

    Mietinnän alla CLOMIT??

    Hei, lapsen yritystä takana jo 1,5 vuotta ja olen alkanut ajattelemaan clomien aloitusta, mutta haluaisin kuitenkin tietää niistä enemmän ennen aloitusta?? Pitääkö clomeja syödä joka päivä vai jonain tiettynä päivinä kierrosta vai miten?? Kiitos etukäteen vastauksista
  14. P

    Gelee Royale???

    Heippatirallaa... Olisiko kellään tietoa kyseisestä tuotteesta eli Gelee Royalesta?? Olen itse lukenut siitä paljon ja selaillut erilaisia sivustoja. Me ollaan nyt miehemme kanssa 1,5 vuotta yritetty saada vauvaa alulle mutta mitään ei ole kuulunut :/ Lääkärissä ei ole kuitenkaan käyty mutta...
  15. P

    Gelee Royale???

    Ainaki osa keskustelu palstojen teksteistäki mitä luin oli tosi vanhoja kirjotuksia niin siksi haluttas kuulla ihan tuoreimpia kokemuksia nuitten kapselien käyttäjiltä :) Ite laitoin jo kapselit tilaukseen netistä jos niitä alkais sitte napsimaan :) Haitta puolia tämmösessä pikku kylässä...
  16. P

    Gelee Royale???

    Heippatirallaa... Olisiko kellään tietoa kyseisestä tuotteesta eli Gelee Royalesta?? Olen itse lukenut siitä paljon ja selaillut erilaisia sivustoja. Me ollaan nyt miehemme kanssa 1,5 vuotta yritetty saada vauvaa alulle mutta mitään ei ole kuulunut :/ Lääkärissä ei ole kuitenkaan käyty mutta...

Yhteistyössä