Hakutulokset

  1. H

    CROCS-sandaalit

    Hello Kuka tietää mistä saa feikkicrocseja kokoa 21? :attn: :attn:
  2. H

    Murkkuikäisten äidit

    Olisi kiva vaihtaa kuulumisia murkkuikäisten äitien kanssa.Jos olet pääkaupunkiseudulla asuva(vantaa,helsinki),niin otathan yhteyttä yv:llä
  3. H

    shrek 3

    mitä mieltä olette shrek 3:sta?minkä ikäisille se on?voiko 11v.tunteikas tyttö mennä sen katsomaan?olen kuullut,että on pelottava. Vastatkaa please. :hug:
  4. H

    1-vuotiaan välipala

    Kertokaa mitä annatte 1-vuotiaalle välipalaksi?meillä kun ei kelpaa leipä,ei banaani,ei jugurtti,viilit yms.ei viitsis ostaa koko ajan niitä soseita,kun tulevat niin kalliiksi!!!!!!!!! :flower:
  5. H

    Mies unohti äitienpäivän

    Nyt on kyl pakko vastata tähän.Toi on tosi tyhmää mieheltä sanoa ettet oo mun äiti eikä näin ollen muista vaimoa.Meillä ihanaa kun sain aamulla nukkua ja sitten mies lapsineen leiponeet kakun ja toivat aamiaisen sänkyyn ja yhdessä lauloivat ja sain lapsilta tekemiään lahjoja ja mieheltä ihanan...
  6. H

    Surettaa niin että ehkä kuolen :(

    Tosi ikävää.Pyydä joku ystävä juttelemaan tai soita jollekkin. Halaukset ja voimia sulle eteenpäin.
  7. H

    Surettaa niin että ehkä kuolen :(

    Tosi ikävää.Pyydä joku ystävä juttelemaan tai soita jollekkin. Halaukset ja voimia sulle etenpäin.
  8. H

    miks hel....... toi peli tulee tänään?

    Kyl meilki mies katto pelin,mut ei se nyt nii hirveesti huuda pelien aikana ku oon sanonu etten jaksa sitä kuunnella.Kyl sitä "hieman"v...ti,ku suomi hävis,mut elämäähän tää vaan on. Sitähän minäkin täs manailen et aina äitienpäivänä tulee nää pelit,pitää olla just sisällä siihen ja siihen...
  9. H

    tutun komentti satutti

    Ihana ja suloinen vaavi,eikä todellakaan ole lihava.Törkeetä tommonen,että joku "haukkuu"toisen vauvaa. Tsemppiä vauvan kanssa :hug:
  10. H

    istukan käsin irroitus

    Hei vaan! Joo,aina istukan käsinirrotus tehdään kaavinnalla alakautta eikä koskaan vatsan "avaamisella. Onneksi et saanut kohtutulehdusta.Itse sain sen ja hyvä että pysyin pystyssä,kun aloin vuotaa kotona niin pahoin ja jouduin sisälle sairaalaan tiputukseen viikoksi. Ei ole niin sanottua että...
  11. H

    apua tupakkalakkoon!

    Heips! Vois olla hyvä joku terveellinen vaihtoehto esim.porkkanan rouskutus tai sitten ne väkevät mynthon-pastillit,joskaan niitä ei kannata syödä hampaiden takia hirveen kauaa.Me tehtiin miehen kaa yhteinen päätös,että poltetaan vaan kun käydään "ulkona" ja sitten alettiin säästämään rahaa,kun...
  12. H

    Naimisissa olevat!

    Tulee automaattisesti ja PALJON ONNEA!!!
  13. H

    Löysin kadonneen ystäväni toiselta puolelta maailmaa!

    Hei IHANAA! Minäkin olen yrittänyt metsästää parasta silloista ystävääni vuosien takaa,,yläasteelta,mutta tuloksetta.Voisko joku antaa neuvoja miten löytää?Numerotiedustelusta ei tietoa yms. Kaikki tiedot tai paikat mistä voisi löytää niin otan kiitollisena vastaan.
  14. H

    Viikoksi lapsi hoitoon kokopäiväksi.Mitä maksaisitte?

    Mun mielestä jos se on sun tuttu kuka sun pienokaista hoitaa nii ei siitä paljoo tarvii maksaa.Jos se on työssäkäyvä/perheellinen ni ei kai se edes kehtaa mitään pyytää.En mä ainakaan kehtais.Mä en oo maksanu tutuille,paitsi jos köyhä opiskelija nii sit vois maksaa parikymppii.Satanen on ihan...
  15. H

    uusia tuttavuuksia

    Olisiko kellään kiinnostusta uuteen tuttavuuteen?Olen päivät kotona vauvan 9kk kanssa ja olisi mukava saada kävelyseuraa tai vaikka mentäs vaan kahville tms. :hug:
  16. H

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Mitä tää niinku tarkottaa? Vantaa mukana kuitenkin!!!
  17. H

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Ja Vantaa mukana.Olis kiva vauvan kanssa saada seuraa kävelylenkeille yms.
  18. H

    suurperheitä?

    Heips vaan! Meilläkin 4 lasta.On kait se sitten suurperhe,ainakin jonkun mielestä. Tuttavien perheessä on 16 lasta,että se vasta suurperhe onkin. :hug:
  19. H

    tissilakkoilu

    Heips taas! Ja kiitoksia vastauksista! Nyt meni kolme päivää ja tänä aamuna otin vauvan peiton alle,niin söi puol tuntíi tissii.Nautittiin molemmat tosi paljon,mutta sen jälkeen ei taas maistunut myöhemmin. Olen toki lypsänyt ja juottanut mukista ne maidot. Syy voi tietenkin olla sekin,kun tuli...
  20. H

    tissilakkoilu

    Heips kaikki imettävät ja muutkin äidit! Kirjotan nyt ekaa kertaa kun tää on uus juttu.Elikkä mun lapseni 8kk on päättänyt ettei syö enää tissiä.Oon imettänyt koko ajan ja nyt huutaa kun laitan sen tissille.Oisko jollain neuvoja ja mistä tää johtuu?Ei oo aikaisempien lasten kohdalla ollu...

Yhteistyössä